Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
evil_konijn zei:
Fucking kater maakt studeren onmogelijk.

'k Heb er ook ene maar gelukkig moet ik niet leren. :p

kay-gell zei:
Niet zeggen man, straks gewoon uwe move maken. Als ze komt opdagen voor uw onderonsje in de cinema, wetende dat ge haar ziet zitten, is dat toch een positief teken.

'k Ging het niet echt zeggen, daarmee dat 'k het tussen aanhalingstekens zet. Ik ga het haar duidelijk maken, zo beter? :unsure:

stoomboot

Legacy Member
Dat Belgacom iedere 36u mijn IP nog eens vernieuwt :angry:


Kan ik nergens instellen in mijn router dat dat gebeurt zodra ik mijn computer opzet?

Th1x4nG

Legacy Member
stoomboot zei:
Dat Belgacom iedere 36u mijn IP nog eens vernieuwt :angry:


Kan ik nergens instellen in mijn router dat dat gebeurt zodra ik mijn computer opzet?

Euh, nee. Reset gewoon es handmatig op een uur da ge nooit aan uw pc komt. Bv 4u/16u.

stoomboot

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Euh, nee. Reset gewoon es handmatig op een uur da ge nooit aan uw pc komt. Bv 4u/16u.

Waarom kan nu zoiets niet automatisch gebeuren?
't Lijkt me toch niet een onmogelijke opdracht voor de fabrikanten om zoiets simpel aan hun software toe te voegen.

't Zou alleszins al een heel pak gemakkelijker zijn voor mij als ik niet constant moet zitten nadenken wanneer de volgende DC zal zijn.

Atrox

Legacy Member
Een advertentie op 2dehands.be geplaatst. Ik vraag al 1/3 van de normale winkelprijs en nog willen ze lager gaan. En wat voor mails ik dan krijg: "adres aub". Triestig volk.

Slayerbe

Legacy Member
Atrox zei:
Een advertentie op 2dehands.be geplaatst. Ik vraag al 1/3 van de normale winkelprijs en nog willen ze lager gaan. En wat voor mails ik dan krijg: "adres aub". Triestig volk.

Bij mij waren er op 2dehands.be ook genoeg idioten die nog 2000-2500€ gaven voor mijn oude wagen terwijl ik hem enkele dagen later voor 4500€ had verkocht.

Ze kunnen maar proberen zeker?

boozeke

Legacy Member
vanmorgend wakker geworden met ontzettende koppijn, dokter van wacht gebeld en de conclusie is dus sinussit en bronchitis..tof

Lobmans

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
'k heb mijn iPhone4 al vaak genoeg laten vallen en die is nog volkomen intact zonder enige barsten. En dat met 'n simpele Bumper case. Da'k me toch afvraag hoe in godsnaam die mensen dat doen om met een val van slechts 30cm al een gebarsten scherm te krijgen.

Goh is gewoon een kwestie van geluk denk ik he.

Mijn iPhone is onlangs metersver gekatapulteerd geweest tot op de mainstage van Tomorrowland, en wonder boven wonder was er dus gewoonweg NIETS aan (ook wel omdat ik hem op festivals gelukkig in een case heb zitten). Ik kan echter me gerust inbeelden dat als ik hem nu zonder case vanuit de zetel op de harde grond laat vallen, dat er dan wel schade aan is. Heeft gewoon te maken met de manier en ondergrond waar ge uw toestel op laat vallen he.

Anderzijds snap ik niet dat mensen erin slagen om hun iPhone (of andere dure gsm) om de haverklap te laten vallen. Dat voorval op Tomorrowland was nu de énige keer op een jaar tijd dat ik hem liet vallen (ofja vliegen was betere verwoording :p), terwijl ge mensen hebt die hem wekelijks wel een paar keer laten vallen. Dat een toestel dan niet lang meegaat, ligt toch eerder aan de gebruiker ipv het toestel. Een Rolls Royce gaat ook kapot als ge er mee tegen een paal rijdt, daarom is het nog geen slechte auto ;)

JohnnyricoMC

Legacy Member
Atrox zei:
Een advertentie op 2dehands.be geplaatst. Ik vraag al 1/3 van de normale winkelprijs en nog willen ze lager gaan. En wat voor mails ik dan krijg: "adres aub". Triestig volk.

Zwijgt stil, 'k verkocht op Kapaza 'ns een ADSL-modem aan de helft van de winkelprijs, dat ding was amper 2 weken gebruikt. Ne kwistembiebel die ne week niks van zich laat horen en dan opeens vraagt of ik met rembours kan versturen: gtfo.
Voortaan eerst hier op B&S ze.

Utred

Legacy Member
Fucking koppijn gaat maar niet weg. En van die diarree dat uw gat precies in brand staat.



:sop:

Bosvos

Legacy Member
't is hier weer niet nodig om mij te verwittigen om te eten :sop:
"ah maar ik zal rap wa frieten bakken dan" laat maar zitten, koude biefstuk, plezant is anders.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan