stoomboot
Legacy Member
Den Freddie zei:Als ge zo'n b-box 2 hebt staat hier mogelijks de oplossing: Toon onderwerp - BBOX2 automatisch doen reconnecten op gegeven tijdstip - Userbase
Helaas, 'k heb een D-Link.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Den Freddie zei:Als ge zo'n b-box 2 hebt staat hier mogelijks de oplossing: Toon onderwerp - BBOX2 automatisch doen reconnecten op gegeven tijdstip - Userbase
ThibaultDC zei:Same here, is vandaag weer eens gebleken. Wondermiddel tegen katers!
LugeR zei:Normaal drink ik het niet. Maar nu ga ik toch ook eens een Aquarius proberen.Gelukkig hebben we er nog eentje.
![]()
(water natuurlijk ook, maar die sportdrank spoelt ineens die assenbak/pompbaksmaak weg
)Sdc zei:het een eeuwigheid duurt eer ik toestemming krijg om te posten in de sport afdeling van 9lives.
ge hebt da ook als ge der teveel aan getrokken hebtTibokio zei:Vanmorgen opgestaan met ongelooflijk wankele benen. Beh, de aftermath na een avond uit.

Trolle zei:wil naar de bierfeesten maar niemand die mee wilad:
Burntfaceman zei:
Fucking veel chance eerder. Paar centimeter verder en die kleine had geplet geweest in plaats van gelanceerd. Ding landt echt op die paar centimeter van dat stoeleke dat hoger stak dan die kleine zijn kop.Curryw0rst BE zei: