Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Da's toch tegen de wet?:unsure:

Ja maar wat moet je eraan doen? Als je naar de politie belt kan uw buurman plots de week erop met een rifle uit zijn raam zitten schieten naar jullie. It happend before you know :p

kay-gell

Legacy Member
^MystiQ zei:
Ja maar wat moet je eraan doen? Als je naar de politie belt kan uw buurman plots de week erop met een rifle uit zijn raam zitten schieten naar jullie. It happend before you know :p

Pf, ik weet echt niet wat doen ermee. Tzijn vriendelijke mensen wel eigenlijk, dutskes eerlijk gezegd.
Ik wil ook niet dat die hunne hond 's morgens heel de tijd in een kot steken ofzo, maar die moeten dat van hun eigen toch door hebben? pfff

Muscleduck

Legacy Member
Mijn pa heeft de tondeuze mee op reis dus ik heb me gisteren met het meske moeten scheren, zo ambetant gevoel vandaag :s

JohnnyricoMC

Legacy Member
Muscleduck zei:
Mijn pa heeft de tondeuze mee op reis dus ik heb me gisteren met het meske moeten scheren, zo ambetant gevoel vandaag :s

Hedde wel aftershave gebruikt na het scheren?

JohnnyricoMC

Legacy Member
Niet slim he, aftershave dient niet om goed te ruiken, dat dient om scheerwondjes te ontsmetten. Dat ambetant gevoel zijn hoogstwaarschijnlijk kleine scheerwondjes.

Oldskooler

Legacy Member
Idd.

Wilkinson Quattro Titanium hier.

Wel pokkeduur.

Almaar goed dat broer in een magazijn werkt waar ze dat soms in massa's weggeven.
Onlangs weer voor een 300 euro aan scheermateriaal gekregen :x

Ciamician

Legacy Member
sven_nys Sven Nys
Sport is een en al emotie, nooit hoog van de toren blazen, met bijde voeten op de grond en met respect voor de tegenstand.
7 minutes geleden

Juist ja.

Dennoman

Legacy Member
Die spreekt de waarhijd!
Oldskooler zei:
Idd.

Wilkinson Quattro Titanium hier.

Wel pokkeduur.

Almaar goed dat broer in een magazijn werkt waar ze dat soms in massa's weggeven.
Onlangs weer voor een 300 euro aan scheermateriaal gekregen :x
Op kot heb ik zo een ding met 5 mesjes, maar dat scheert ironisch genoeg niet zo goed als het simpele kopke met 3 mesjes thuis. Onlangs na een paar maanden nog een nieuw er opgestoken, maar het mocht niet baten :p scheren was wel glad, maar ging redelijk stroef.

SHIGSY

Legacy Member
FireFly nog eens afgewerkt. Zou het elke keer kunnen posten als ergernis als het er op zit. Ronduit onbegrijpelijk dat de stekker hier is uit getrokken...

Atrox

Legacy Member
Oldskooler zei:
Idd.

Wilkinson Quattro Titanium hier.

Wel pokkeduur.

Almaar goed dat broer in een magazijn werkt waar ze dat soms in massa's weggeven.
Onlangs weer voor een 300 euro aan scheermateriaal gekregen :x

RazWar ;)

sw1ss

Legacy Member
SHIGSY zei:
FireFly nog eens afgewerkt. Zou het elke keer kunnen posten als ergernis als het er op zit. Ronduit onbegrijpelijk dat de stekker hier is uit getrokken...

Wat vond ge er zo goed aan want persoonlijk vond ik het maar ongelofelijk cheesy en bij de haren getrokken?

SHIGSY

Legacy Member
sw1ss zei:
Wat vond ge er zo goed aan want persoonlijk vond ik het maar ongelofelijk cheesy en bij de haren getrokken?

Dat is uw mening. ;)

Enorm veel sfeer, een vrolijke noot, een crew waar je zo mee aan de tafel wilt zitten en het gedachte dat je als "normaal" persoon een schip kan scoren, concept "keep flying".

u4ea

Legacy Member
de 19e herexamen programmeren(geen idee hoe dak daar een buis op gehaald heb) maar heb al meer als 2 maand Eclipse niet opengehad. :sop: Kvoel da da weer super ga gaan.

AssassiN

Legacy Member
wim_gunner zei:
de 19e herexamen programmeren(geen idee hoe dak daar een buis op gehaald heb) maar heb al meer als 2 maand Eclipse niet opengehad. :sop: Kvoel da da weer super ga gaan.

Hah, bij mij is de sleutel verlopen van school en zegt dat ie Eclipse gaat afsluiten. Blijft mooi draaien :p.

Yusifer

Legacy Member
wim_gunner zei:
de 19e herexamen programmeren(geen idee hoe dak daar een buis op gehaald heb) maar heb al meer als 2 maand Eclipse niet opengehad. :sop: Kvoel da da weer super ga gaan.

I smell a pattern in there... :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan