Juve9le
Legacy Member
Saphira zei:Kut iTunes. Khaat da programma. Geen ander programma waar daj muziek mee op je iPod kunt zetten?
Zet rockbox erop en ge kunt files direct op uw ipod hd plaatsen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Saphira zei:Kut iTunes. Khaat da programma. Geen ander programma waar daj muziek mee op je iPod kunt zetten?
glashelder zei:Ja, 't is ook gewoon een raar mensIk heb 10 keer gezegd dat ik het zal zeggen tegen m'n pa en die bleef maar doorgaan over bobbeltjes en gehandicapte zonen en dokters die in haar armen snijden.
Maar goed, 't zijn mijn zaken niet maar 'k heb geen zin in gezaag van m'n ouders, haha. Ik weet ook niet of ze dat met dat doktersbriefje ook zouden doen, ze durven niet zo actief in de 'tegenaanval' gaan denk ik.
Nu ja, ik zal wel zien. Die 3 jaar vind ik ook maar raar, zeker omdat ze al eens eerder heeft geklaagd over de kippen (dat ze lawaai maakten of zo). Maar aan de andere kant heeft ze ook 10 keer gezegd dat ze ze niet weg wilt, alleen dat er eens gepraat wordt over ze ergens anders zetten. Ik heb ook geen idee of dat zal helpen, aangezien het hok van de kippen wel in dat hoekje staat, maar die kippen zitten daar echt niet de hele dag in dat kotje... Integendeel, die lopen de hele dag door heel de tuin.

iets zegt mij da ze niet zelfgemaakt is?glashelder zei:Er zitten bijna geen balletjes in mijn groentensoep met balletjes![]()
ik kon nie, want kzat op circuitrscaboy zei:

strandjanetsw1ss zei:
glashelder zei:Nee, zijHaar man kan redelijk goed Nederlands (maar die al jaren zo erg aan 't aftakelen dat ik me afvraag wanneer hij eens dood zal zijn), en zij kan zo een paar woorden en zich wel verstaanbaar maken, maar met moeite.
We hebben de kippen ook nog maar 3 jaar, en haar bobbeltjes zouden er ook nog maar 3 jaar zijn. Ik had gevraagd of ze een test had laten doen bij de dokter, zodat we wel zeker zijn dat de kippen de boosdoeners zijn en niet haar haag of planten of bomen, maar ze bleef maar zeggen dat de dokter 2x in haar arm had gesneden en dat ze nu 3 weken antibiotica moet nemen en dat een test daardoor niet kan en dat het alleen maar in dát specifieke hoekje van de tuin is en blahblah.
Oh, dat zijn we ook hoor, daarom dat er steeds irritaties zijn. We hebben al jaren geluidsoverlast van hen (eerst hun hond die elke ochtend uren aan een stuk blafte, daarna hun tienerzoon die midden in de nacht muziek speelde, dan hun gehandicapte zoon die schreeuwde en met z'n hoofd tegen de muur bonkte, daarna hun wasmachine zo schudde dat hij steeds tegen de muur zat en nu muziek en hun schoondochter die 3x per dag af en aan rijdt met een of andere brommer die een vreselijk snerpend geluid maakt), maar wij 'verdragen' het steeds. Die enkele keer dat we gaan klagen zijn, was bvb over de luide muziek van die zoon. Terwijl zij hier al jaren om de zoveel weken op de stoep staan om te klagen over iéts (de kippen die lawaai maken, nu is ze plots allergisch, vroeger mochten we niet voor haar huis spelen, ze komt nog steeds klagen als er iemand op straat parkeert voor haar huis, terwijl ze wel gewoon een oprit hebben,...).
Nu ja, 'k moet het dus nog tegen m'n ouders zeggen. Maar het wordt geen leuk gesprek en het is dus ook niet een kwestie van even die kippen naar de andere kant van de tuin doen of zo. De tuin staat echt helemaal vol met planten, bomen, struikjes, bloemen, een paadje, een vijver, een tuinhuisje, een terras, de konijnen, nog een terras,... Dat wordt sowieso een ganse herinrichting van de tuin... en ik denk niet dat m'n ouders daarop zitten te wachten![]()
DeMoN zei:Irritante nieuwe Marokkaanse bovenburen die uren tot in de nacht op straat staan te babbelen/lachen/roepen en hun autos op onze stoep parkeren.
Elke keer als ge uitgaat en die mannen staan in groep voor de deur vies te zien verwacht ge da ge een leeggeroofd appartement gaat terugvinden. Gezellig.
Valt blijkbaar niets aan te doen. Hebben al aan huisbaas gevraagd zo'n bordje te hangen waarmee gedreigd wordt autos te laten wegtakelen, maar of da iets gaat uithalen...
Maar madam is wel een felle, ik peins dat die vent mot krijgt 
ze moet maar een brief in haar bus komen steken.
buiten het feit dat daar af en toe bijna een heel dorp binnenzit en dat ge goesting moet hebben om tijdens de ramadan naar huis te gaan met honger, wetende dat daar zo'n feeks op u zit te wachten 
Ik ga hier van de week in elk geval niet op mijn gemak zitten.Silence zei:Wissel de kippen eens met de konijnen & vraag eens of ze nog bobbeltjes krijgt
), in hun hok met een rennetje erom heen. De kippen zitten in hun ren, wat eigenlijk een grote zandvlakte is en lopen daarnaast los in de tuin. De konijnen zouden direct in die zandvlakte beginnen graven en kunnen weglopen en de kippen zouden op tegels zitten en niet kunnen scharrelen. De kippen zouden uit de ren van de konijnen vliegen (+ het is veel te klein voor hen) en de konijnen kunnen waarschijnlijk door de paaltjes van de kippenren. Het terras is ook rond die kippenren heen gebouwd, dus het is geen kwestie van even een hokje te verzetten of zo.
"Het is altijd iets met haar, we gaan heel de tuin niet ombouwen voor madamme, wie krijgt er nu bobbeltjes van kippen die achter een meterdikke haag zitten + achter gaas en waar ze niet eens aankomt, als we ze moeten zetten waar dat zij voorstelt moeten we beginnen met bomen uitgraven,..."
Hollow zei:Gvd, derstraks een gigantisch grote spin gezien in de gang, ik denk dat het een trechterspin was. Onmiddelijk op zoek gegaan naar iets om ze mee dood te kloppen maar tegen ik terug kwam was ze al verdwenen. Ik moet écht niet hebben van die beesten, en al zeker die grote niet. Ik heb hier ondertussen al heel m'n kamer gecheckt of ze hier niet zit en voorlopig zit safe, tenzij ze achter de kast zit. Ik heb mijn deur vanonder zelfs afgesloten met een paar boeken.Ik ga hier van de week in elk geval niet op mijn gemak zitten.
Ik haat spinnen. Zeker dat ze al in men schoenen en bed geraakt zijn maakt me telkens weer bang. Ik check nu altijd mijn schoenen 
glashelder zei:Dat zou geen zin hebben, de konijnen staan ook aan de kant van de buren (maar aan de andere kant van de tuin). Ze zou er nog meer last van hebben, aangezien daar een redelijk laag muurtje is. Waar de kippen nu staan, is een haag en gaas. Daarnaast zijn die verblijven aangepast aan de diersoort. De konijnen zitten op tegels (ze hebben ooit op gras gezeten maar toen hadden we ineens geen gras meer), in hun hok met een rennetje erom heen. De kippen zitten in hun ren, wat eigenlijk een grote zandvlakte is en lopen daarnaast los in de tuin. De konijnen zouden direct in die zandvlakte beginnen graven en kunnen weglopen en de kippen zouden op tegels zitten en niet kunnen scharrelen. De kippen zouden uit de ren van de konijnen vliegen (+ het is veel te klein voor hen) en de konijnen kunnen waarschijnlijk door de paaltjes van de kippenren. Het terras is ook rond die kippenren heen gebouwd, dus het is geen kwestie van even een hokje te verzetten of zo.
Nu ja, heb het dus tegen m'n ouders gezegd, die werden er ook niet vrolijk van"Het is altijd iets met haar, we gaan heel de tuin niet ombouwen voor madamme, wie krijgt er nu bobbeltjes van kippen die achter een meterdikke haag zitten + achter gaas en waar ze niet eens aankomt, als we ze moeten zetten waar dat zij voorstelt moeten we beginnen met bomen uitgraven,..."
Tegen mij zei ze dan nog dat ze naar de dokter geweest is die 2x een sneetje gemaakt heeft in haar arm, wat mij op een allergietest lijkt?? En de dokter zei dat het door haar bomen is (allez, de haag), maar dat kan niet volgens haar want die haag staat daar al 26 jaar dus zijn het de kippen. Het is dezelfde dokter als die van ons dus mijn pa gaat er eens mee praten. Het is ook een beetje een communicatieprobleem, zij verstaat en praat niet goed Nederlands en ik praat niet goed Frans (ik versta het wel) en ze kan het sowieso allemaal niet zo helder uitleggen.
Ik vind het sowieso een beetje een raar verhaal. Uitslag doet mij denken aan een contactallergie, en die kippen zitten minstens anderhalve meter van haar (en dan moet ze al tegen de haag geplakt staan). Moest ze nu rode ogen krijgen of luchtwegproblemen, dat zou ik snappen. Zo'n dingen komen mee met de lucht, maar je krijgt toch geen bobbeltjes door lucht. En daarnaast is het telkens op een bepaalde plek op haar linkerarm, een soort band rond haar bovenarm. Heel erg plaatselijke allergie of zo
Nee, voor hetzelfde geld staat daar in die hoek één of ander dom plantje waar ze niet tegen kan. Of die haag dus.
Ik denk dat ze gewoon geschift is.EternalSilence zei:Niet kunnen slapen ..![]()
playforfun91 zei:U buurvrouw verteld de grootste onzin. Het kan van de haag komen want een allergie kan plots opkomen. En dat ze bobbeltjes krijgt van de kippen die zover van haar lopen lijkt mij echt enorme onzin. Laat ze maar eerst met bewijzen komenIk denk dat ze gewoon geschift is.
