Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
Mijn vader die mij een fanatiekeling noemt omdat ik er niet tegen kan dat mensen iets doen zonder te kunnen zeggen waarom ze het doen. Shit gast, waarom is het zo erg dat ik het slecht vind dat bv een roker rookt en als je dan vraagt waarom hij rookt het enige wat hij kan uitbrengen een domme smoel is en een lange "euhm".

the_fox

Legacy Member
pinoken zei:
Mijn vader die mij een fanatiekeling noemt omdat ik er niet tegen kan dat mensen iets doen zonder te kunnen zeggen waarom ze het doen. Shit gast, waarom is het zo erg dat ik het slecht vind dat bv een roker rookt en als je dan vraagt waarom hij rookt het enige wat hij kan uitbrengen een domme smoel is en een lange "euhm".

Waarom leeft gij?

rscaboy

Legacy Member
pinoken zei:
Mijn vader die mij een fanatiekeling noemt omdat ik er niet tegen kan dat mensen iets doen zonder te kunnen zeggen waarom ze het doen. Shit gast, waarom is het zo erg dat ik het slecht vind dat bv een roker rookt en als je dan vraagt waarom hij rookt het enige wat hij kan uitbrengen een domme smoel is en een lange "euhm".

:doh:
Stel anders nog dommere vragen.

Posts die maar voor de helft zichtbaar zijn.

pinoken

Legacy Member
the_fox zei:
Waarom leeft gij?

Omdat het leuk is om dingen te doen met andere mensen, dingen die niet per sé schadelijk zijn voor alles waarmee ze in contact komen. En omdat dood gaan meestal een nogal pijnlijk proces is en ik pijn haat, net als in de rook zitten dat mijn ogen en neus ervan prikken en vrijwillig stinken met een kracht waarvan de meeste mensen een spontane afschuw zou kweken moest hij er niet 24/7 in rondlopen door zijn dure en vooral ongezonde verslaving die geen enkel nut dient behalve dan misschien een hele hoop schade berokkenen aan van alles en nog wat.

Dennoman

Legacy Member
KiPpIe zei:
Hoeveel kan zo'n beest nu schijten?)
"Ik heb zélf nog nooit zo een hoop gelegd" - PinkyNTheBrain, die na thuiskomst van Leuven ontdekte dat zijn op dat moment afwezige ouders de kat heel de dag niet hadden buiten gelaten.
pinoken zei:
Omdat het leuk is om dingen te doen met andere mensen, dingen die niet per sé schadelijk zijn voor alles waarmee ze in contact komen. En omdat dood gaan meestal een nogal pijnlijk proces is en ik pijn haat, net als in de rook zitten dat mijn ogen en neus ervan prikken en vrijwillig stinken met een kracht waarvan de meeste mensen een spontane afschuw zou kweken moest hij er niet 24/7 in rondlopen door zijn dure en vooral ongezonde verslaving die geen enkel nut dient behalve dan misschien een hele hoop schade berokkenen aan van alles en nog wat.
A smoker, get him!!!
[youtube]yq1KeyEARBU[/youtube]
Ja, ik begrijp ook écht niet hoe ze dat zouden afdoen als fanatiek gedrag!

rscaboy

Legacy Member
pinoken zei:
Omdat het leuk is om dingen te doen met andere mensen, dingen die niet per sé schadelijk zijn voor alles waarmee ze in contact komen. En omdat dood gaan meestal een nogal pijnlijk proces is en ik pijn haat, net als in de rook zitten dat mijn ogen en neus ervan prikken en vrijwillig stinken met een kracht waarvan de meeste mensen een spontane afschuw zou kweken moest hij er niet 24/7 in rondlopen door zijn dure en vooral ongezonde verslaving die geen enkel nut dient behalve dan misschien een hele hoop schade berokkenen aan van alles en nog wat.

Geef het op, het is gewoon pijnlijk aan het worden.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
pinoken zei:
Omdat het leuk is om dingen te doen met andere mensen, dingen die niet per sé schadelijk zijn voor alles waarmee ze in contact komen. En omdat dood gaan meestal een nogal pijnlijk proces is en ik pijn haat, net als in de rook zitten dat mijn ogen en neus ervan prikken en vrijwillig stinken met een kracht waarvan de meeste mensen een spontane afschuw zou kweken moest hij er niet 24/7 in rondlopen door zijn dure en vooral ongezonde verslaving die geen enkel nut dient behalve dan misschien een hele hoop schade berokkenen aan van alles en nog wat.

oh lord :lol:

pinoken

Legacy Member
Ja jongen, 'k weet dat tegen roken zijn in uw ogen misschien slecht is net als het niet snappen wat er dan wel zo cool/leuk is aan roken. Maar voel u vrij te zeggen welke vele voordelen roken dan uiteraard wel heeft. ;)

UrbanusVanAnus

Legacy Member
niemand zegt toch dat roken voordelen heeft, ik ben zelf ook een anti-roker

maar kom op, die argumenten (?) van u... :lol:

n/o: maar probeer eens niet zo geforceerd 'volwassen' te doen

pinoken

Legacy Member
'k Heb nergens gezegd dat het argumenten zijn. 'k Wil alleen dat rokers mij eens zeggen waarom ze het doen. Als dat teveel gevraagd is, kan ik het net zoals u het beter in het belachelijke trekken en vragen waarom hij niet even van de dichtstbijzijnde brug springt om met zijn tronie op het tarmac te knallen. :)

Bosvos

Legacy Member
Ach er zijn zoveel dingen die ge zo kunt ontleden... Waarom drinkt ge, waarom fret ge zoveel, waarom krijgt uw vrouw elke dag een pak rammel, ...

UrbanusVanAnus

Legacy Member
pinoken zei:
'k Heb nergens gezegd dat het argumenten zijn. 'k Wil alleen dat rokers mij eens zeggen waarom ze het doen. Als dat teveel gevraagd is, kan ik het net zoals u het beter in het belachelijke trekken en vragen waarom hij niet even van de dichtstbijzijnde brug springt om met zijn tronie op het tarmac te knallen. :)

Waarom? Allé, wat voor een vraag is dat nu
Omdat we nog altijd mensen zijn
Zolang we ergens plezier aan hebben, zijn wij bereid het te doen
Moest motorolie drinken heilzaam zijn, dan zou dat ook met sloten per dag gedronken worden

godf@ther

Legacy Member
pinoken zei:
'k Heb nergens gezegd dat het argumenten zijn. 'k Wil alleen dat rokers mij eens zeggen waarom ze het doen. Als dat teveel gevraagd is, kan ik het net zoals u het beter in het belachelijke trekken en vragen waarom hij niet even van de dichtstbijzijnde brug springt om met zijn tronie op het tarmac te knallen. :)

In mijn vroegere vriendenkring was iedereen een roker, als we dan ergens binnen zaten ging iedereen soms naar buiten voor te smoren, daar zat ik dan alleen ...

Dat is bijvoorbeeld al een reden voor te roken ;) hoewel ik gewoon nieuwe vrienden heb gezocht lol

pinoken

Legacy Member
Bosvos zei:
Ach er zijn zoveel dingen die ge zo kunt ontleden... Waarom drinkt ge, waarom fret ge zoveel, waarom krijgt uw vrouw elke dag een pak rammel, ...

Dat is waar. :p

UrbanusVanAnus zei:
Waarom? Allé, wat voor een vraag is dat nu
Omdat we nog altijd mensen zijn
Zolang we ergens plezier aan hebben, zijn wij bereid het te doen
Moest motorolie drinken heilzaam zijn, dan zou dat ook met sloten per dag gedronken worden

'k Betwijfel ten zeerste dat de meerderheid van de rokers vanaf zijn eerste sigaret het idee had: "Mhhh dit is zo freaggin' lekker, dit doe ik de rest van mijn leven". Of ik moest mij serieus vergissen. In welk geval ik dat dan ook 'met plezier' toegeef.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan