Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Katoom

Legacy Member
godf@ther zei:
In mijn vroegere vriendenkring was iedereen een roker, als we dan ergens binnen zaten ging iedereen soms naar buiten voor te smoren, daar zat ik dan alleen ...

Dat is bijvoorbeeld al een reden voor te roken ;) hoewel ik gewoon nieuwe vrienden heb gezocht lol
Ga dan gewoon mee? :p

pinoken

Legacy Member
Niet echt de grootste ergernis ter wereld maar de Jehova's die aan mijn deur stonden. Al blij langs de ene kant dat ze niet te hard aan drongen omdat mijn ouders niet thuis zijn op de moment. Nu maar hopen dat ze hier morgen niet terug staan.

Dennoman

Legacy Member
Ja sorry, maar ik moet onze Bill het nog eens laten zeggen :love:

[youtube]w9ySCcnoo3c[/youtube]

Dawg (oi22)

Legacy Member
pinoken zei:
Mijn vader die mij een fanatiekeling noemt omdat ik er niet tegen kan dat mensen iets doen zonder te kunnen zeggen waarom ze het doen. Shit gast, waarom is het zo erg dat ik het slecht vind dat bv een roker rookt en als je dan vraagt waarom hij rookt het enige wat hij kan uitbrengen een domme smoel is en een lange "euhm".

pa, waarom kijkt gij porno

pa, waarom drinkt gij bier

pa, waarom slaagt gij mij altijd

"euhm"

Mattx

Legacy Member
Dieje laptop hangt hier echt mijn kloten uit é. De kabel van mijn adapter ligt helemaal open en maakt nog amper contact, enkel als ik hem in een goeie positie wring. Dus had ik enkele maanden geleden al een vervangende adapter besteld, die volgens de website zou passen op mijn laptop model. Niet dus, het pinnetje was te dun en hij laadde niet op.
Ondertussen dan maar met kapotte kabel voortgesukkeld, en dan vandaag om een universele oplader gegaan. Een stuk of 8 opzetstukjes dus 1tje zal wel passen, toch? Alweer pech, 1 van de stekkertjes past wel perfect maar het pinnetje is ook weer te dun. Hij maakt wel contact, het lampje brandt, maar de laptop wil niet opladen en na 5 seconden gaat hij weer voort op batterij. Sebiet kan'k mij een andere laptop kopen als er geen één adapter werkt.

Mss. Slash

Legacy Member
Mattx zei:
Dieje laptop hangt hier echt mijn kloten uit é. De kabel van mijn adapter ligt dus helemaal open en maakt nog amper contact, enkel als ik hem in een goeie positie wring. Dus had ik enkele maanden geleden al een vervangende adapter besteld, die volgens de website zou passen op mijn laptop model. Niet dus, het pinnetje was te dun en hij laadde niet op.
Ondertussen dan maar met kapotte kabel voortgesukkeld, en dan vandaag om een universele oplader gegaan. Een stuk of 8 opzetstukjes dus 1tje zal wel passen, toch? Alweer pech, 1 van de stekkertjes past wel perfect maar het pinnetje is ook weer te dun. Hij maakt wel contact, het lampje brandt, maar de laptop wil niet opladen en na 5 seconden gaat hij weer voort op batterij. Sebiet kan'k mij een andere laptop kopen als er geen één adapter werkt.

Plus die universele adapters maken redelijk veel lawaai :s
Mijn vriend zijn adapter was ook kapot en hij had ook een universele gekocht. We mochten diene adapter altijd in de kast proppen of de muziek een pak luider zetten om dat gezoem niet meer te horen :s

Arifiene

Legacy Member
Mijn ma die zich duidelijk verveelt met haar 2 maand vakantie en die ni anders doet dan me lastig vallen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Mattx zei:
Dieje laptop hangt hier echt mijn kloten uit é. De kabel van mijn adapter ligt helemaal open en maakt nog amper contact, enkel als ik hem in een goeie positie wring. Dus had ik enkele maanden geleden al een vervangende adapter besteld, die volgens de website zou passen op mijn laptop model. Niet dus, het pinnetje was te dun en hij laadde niet op.
Ondertussen dan maar met kapotte kabel voortgesukkeld, en dan vandaag om een universele oplader gegaan. Een stuk of 8 opzetstukjes dus 1tje zal wel passen, toch? Alweer pech, 1 van de stekkertjes past wel perfect maar het pinnetje is ook weer te dun. Hij maakt wel contact, het lampje brandt, maar de laptop wil niet opladen en na 5 seconden gaat hij weer voort op batterij. Sebiet kan'k mij een andere laptop kopen als er geen één adapter werkt.
Wacht, het pinneke van de laptop was te dun? Trekt den adapter efkes uit en duw met een veiligheidsspeld de contactpuntjes wat naar binnen toe. Zo heb ik een lading ouwe 19V adapters doen werken met m'n huidige Acer. 'k heb nog nooit de meegeleverde adapter gebruikt:D

Carrion

Legacy Member
Arifiene zei:
Mijn ma die zich duidelijk verveelt met haar 2 maand vakantie en die ni anders doet dan me lastig vallen.

Zeg anders dat ze nieuw behangpapier plakt? Of is da er al? :unsure:

Arifiene

Legacy Member
Carrion zei:
Zeg anders dat ze nieuw behangpapier plakt? Of is da er al? :unsure:

Ze weigert nieuw te plakken. Volgens haar gaan men katten dat helemaal kapot krabben.
Niet dat ze dat al eerder gedaan hebben, maar kom, ieder excuus is goed om de lastigaard uit te hangen ofcoz.

Daarnet ook: Vraagt ze of men kat buiten mag. Ik zeg: Nee want ik kan nu ff niet naar buiten (en als hij alleen is steekt hij vanalles uit).
Amper 10 min komt ze naar boven: Ja ik heb de kat toch buitengelaten en die is weggelopen.

Serieus mens, steekt er olie in uw kop ofzo :ironic:.

Mephisto

Legacy Member
pinoken zei:
'k Heb nergens gezegd dat het argumenten zijn. 'k Wil alleen dat rokers mij eens zeggen waarom ze het doen. Als dat teveel gevraagd is, kan ik het net zoals u het beter in het belachelijke trekken en vragen waarom hij niet even van de dichtstbijzijnde brug springt om met zijn tronie op het tarmac te knallen. :)

Waarom typt gij 'k in plaats van ik?

Mugiwara

Legacy Member
Ik snap eerlijk gezegd niet zo heel goed waarom pinoken een beetje belachelijk wordt gemaakt, "waarom?" vind ik persoonlijk een zeer goede vraag die vaak tot de kern van de dingen leidt...

JohnnyricoMC

Legacy Member
pinoken zei:
Niet echt de grootste ergernis ter wereld maar de Jehova's die aan mijn deur stonden. Al blij langs de ene kant dat ze niet te hard aan drongen omdat mijn ouders niet thuis zijn op de moment. Nu maar hopen dat ze hier morgen niet terug staan.

Goed luid metal afspelen, dan zijn ze direct weg. Zelfde geldt voor T-shirts aandoen van Black Sabbath, AC/DC,...
Of ge zegt dat ge net bezig waart met de kamer te kuisen en dat als ze ff meehelpen ge wel tijd voor hun hebt. (Heeft m'n pa al meermaals gedaan en telkens waren ze *meteen* weg :') ) Jehova's zijn luilakken:lol:

Mattx

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Wacht, het pinneke van de laptop was te dun? Trekt den adapter efkes uit en duw met een veiligheidsspeld de contactpuntjes wat naar binnen toe. Zo heb ik een lading ouwe 19V adapters doen werken met m'n huidige Acer. 'k heb nog nooit de meegeleverde adapter gebruikt:D

De laptop is female, adapter male, dus het pinneke van de adapter is te dun voor het gat in de laptop en het contact valt constant weg. Bij die universele laadt hij zelfs niet op als er wél contact is.
Blijkbaar is die dunnere pin de (nieuwe?) standaard bij HP laptops.. Nochtans is m'n laptop nog "maar" 2 jaar oud.

Nu zie ik net wel in het boekske dat die universele niet werkt voor modellen die >6.3A nodig hebben, en op de oude adapter staat 6.5A. Voltage klopt wel.

'k zal sebiet es terug naar de winkel gaan en zien of ze toch iets hebben dat werkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan