e.House
Legacy Member
Bartvb zei:'t Is vooral Frank Deboosere die op het gemoed werkt met z'n "normale zomer", strax gaat em nog zeggen dat het veel te warm en veel te droog was ook. 'k Hoop dat em tot december regen heeft op z'n fietstochten van/naar de VRT.
Liefst met een strakke wind pal in het aangezicht!
, strax gaat em nog zeggen dat het veel te warm en veel te droog was ook. 'k Hoop dat em tot december regen heeft op z'n fietstochten van/naar de VRT.



