Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

e.House

Legacy Member
Bartvb zei:
't Is vooral Frank Deboosere die op het gemoed werkt met z'n "normale zomer" :angry:, strax gaat em nog zeggen dat het veel te warm en veel te droog was ook. 'k Hoop dat em tot december regen heeft op z'n fietstochten van/naar de VRT.

Liefst met een strakke wind pal in het aangezicht!

Handsome Hermit

Legacy Member
Als ik een post maak, dan wordt die geresized naar de lengte van de post.

Grr, dit dus.

midas

Legacy Member
GODVERDOMME! Wil ne mens gewoon eens de pukkelpopapplicatie installeren moet ge googleaccount inloggen. Ok,goe en wel,ik doe dat,moet er een gsm aan gekoppeld zijn. MAAR MIJN GSM WEIGERT HET TE DOEN! :angry:

Bart Religion

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Goed luid metal afspelen, dan zijn ze direct weg. Zelfde geldt voor T-shirts aandoen van Black Sabbath, AC/DC,...
Of ge zegt dat ge net bezig waart met de kamer te kuisen en dat als ze ff meehelpen ge wel tijd voor hun hebt. (Heeft m'n pa al meermaals gedaan en telkens waren ze *meteen* weg :') ) Jehova's zijn luilakken:lol:

"Ik ben atheïst" heeft ook al geholpen

Ofzoals mijn grootvader. Die hadden het over de leer van Jehova en die zei dan droogjes, zet ze maar in de garage naast de andere als je ze niet meer moet hebben.

leer = dialect voor ladder

Watisda

Legacy Member
Vandaag in de GB zat ik naar de rekke te stare met me korfke vast. Stoot daar ene zich lomp tege mij. Zegt die zo van 'sorry'. Ik zeg iet terug van 'oo'. Zegt die kerel dan 'of nie he'. Wat ne boer was da. Stoot dan nie he loser.

Katoom

Legacy Member
Dennoman zei:
Het slecht weer van de voorbije weken is precies op mensen hun gemoed gaan werken.

Wat is dat hier met da fucking forum??? :angry: Heel den tijd kleine kaderkes!!!

Watisda

Legacy Member
Denk da se reklam wille make voor videospellekes, maar dat hun spel zelf nog nie tegoei werkt.

freakykiller

Legacy Member
230 € voor ne headset wtf :x

en idd forum kleine kaderkes :unsure:
edit: Godver, mijn eige post in klein kaderke? DIE DURVE NOGAL

mla

Legacy Member
allé het is weer prijs ze. Ik moet op toledo zijn maar het ligt weeral plat :ironic:

Arifiene

Legacy Member
Net bericht gekregen dat een jeugdvriend van me vannacht verongelukt is. Dus ik baal eigenlijk wel stevig.

eXtreme

Legacy Member
Zonnestraal zei:
Strontdag achter de rug, de hele tijd van de anale karweitjes mogen doen van de vriendin.

"Doe dat eens, en als ge daar mee klaar zijt moogt ge daar mee beginnen"

Begint ze nog vies te worden als ik "Jawohl herr hitler" zeg

Nooit vergeten.. fysiek hebt ge de overhand! Use it! Bitches be crazy.

Atrox

Legacy Member
Watisda zei:
Vandaag in de GB zat ik naar de rekke te stare met me korfke vast. Stoot daar ene zich lomp tege mij. Zegt die zo van 'sorry'. Ik zeg iet terug van 'oo'. Zegt die kerel dan 'of nie he'. Wat ne boer was da. Stoot dan nie he loser.

Voorwa zegt gij enkel "oo" :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan