Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moustii

Legacy Member
EternalSilence zei:
:wtf: Mensen die geen werk hebben, laten hun kinderen prostitueren, met als enige reden een grotere sociale woning te krijgen.
Zeg wel 'krijgen', aangezien ze werkloos is.
:doh: :sad:

M'n grootvader had 7 kinderen en heeft z'n huis zelf moeten bouwen + onderhouden en kreeg geen kindergeld.

bron - uitgebreid engelstalig artikel

Don´t hate the player hate the game :sad:

Muismat

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
exact hetzelfde gehad anderhalve maand geleden -_-

Echt man, dan zegt den examinator nog: "normaal waart ge erdoor zonder opmerkingen, uwe rijstijl is perfect maar op dat ene kruispunt hebt ge de foute beslissing genomen". Amai toen moest ik mij inhouden toen hij zei " maar ik heb slecht nieuws ".

Man, zelfs mijne rijinstructeur zei achteraf: " ja, ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ge hebt pech dat ge hem had want de meeste anderen lieten u derdoor maar de (ik censureer naam eruit) is nogal nen punctuele. ".

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Als hij een fout heeft gemaakt heeft hij geen poot om op te staan. Ik was niet "hoffelijk" genoeg...

Muismat

Legacy Member
e.House zei:
klacht indienen?

Ja dat zei ik ook maar de rij-instructeur vertelde mij dat als ge gebuisd zijn die mannen er commentaar bij schrijven voor de volgende examinator. Dus bv. niet geslaagd maar toch goed gereden, 1 fout op kruispunt. En als ge van uwen tak maakt (zelfs al hebt ge gelijk) is de kans bijna onbestaande dat ge er nog door zijt (dat gebeurt niet) en kunt ge maximum uw examengeld terugkrijgen en schrijven die ergens op van "ja betwist de geloofwaardigheid" en dat kan u zuur opbreken bij uw volgende poging.

Ik zeg het, puur volgens de letter van de wet heeft hij reden om mij te buizen. Maar persoonlijk vind ik het belachelijk omdat mijn fout puur te maken had met te weinig ervaring (rij-instructeur zei dat, niet ik).

Maja, ik snap dat mensen wss denken "weer ne gefrustreerde omdat hij er niet door is" maar echt het hing dus gewoon van de examinator af en das klote.
Zeker als ik vriendinnen heb die nog niet een autosnelweg opdurven of int stad durven rijden maar er wel van de 1e of 2e keer door waren.

@Sheldon: was dat uw enige opmerking? Das echt wel enorm zuur :\

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
eXe./special zei:
hebt gij uw rijbewijs nog ni? :unsure:

:unsure: :evil:

en ja da was mijn enige opmerking. Had iemand niet uit een parkeerplaats gelaten terwijl dat ook totaal niet hoefde. Nuja, had ik hem eruit gelaten "ge moet die er niet uit laten", doe ik het niet "ge kunt wel wat hoffelijker zijn"

geldklopperij

svp46

Legacy Member
Al heel de tijd naar een site te zoeken en niet vinden:cry:

(met allemaal grafieken en vergelijkingen over merken/dingen in de wereld, beste omschrijving die ik kan geven:p)

Bosvos

Legacy Member
Ik moet hier dringend buiten of ik doe iets dom. Ik ben gene mens om dag in dag uit zo dicht op andere mensen te zitten, al is het mijn eigen familie. Maar de enige optie is op kot gaan en da zal ni direct gaan gebeuren :sop:

S.conceiçao7

Legacy Member
Bosvos zei:
Ik moet hier dringend buiten of ik doe iets dom. Ik ben gene mens om dag in dag uit zo dicht op andere mensen te zitten, al is het mijn eigen familie. Maar de enige optie is op kot gaan en da zal ni direct gaan gebeuren :sop:

luister mss wa minder naar uw zware muziek, zo terroriseert ge uw familie leden nie zo

freakykiller

Legacy Member
Man man man, eerst nie goe kunne concentrere. En nu val ik constant in slaap
brain, y u no let me study !

Bosvos

Legacy Member
S.conceiçao7 zei:
luister mss wa minder naar uw zware muziek, zo terroriseert ge uw familie leden nie zo

Gij zijt duidelijk ook de minst mentaal begaafde thuis.

edit: Hoe de fuck komt ge eigenlijk uit bij zware muziek, hebt ge mijne last.fm eigenlijk eens déftig bekeken? :')

n9ne

Legacy Member
Bosvos zei:
Gij zijt duidelijk ook de minst mentaal begaafde thuis.

edit: Hoe de fuck komt ge eigenlijk uit bij zware muziek, hebt ge mijne last.fm eigenlijk eens déftig bekeken? :')

Ge moet het niet ontkennen, langharig tuig :music:




















:unsure:

Bosvos

Legacy Member
Ik ben al officieel 5 jaar verlost van het lange haar en de meeste van m'n bandshirts passen niet meer. Het grootste deel van m'n muziek zou ik op pakweg Graspop niet durven vermelden :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan