Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kjellevirus

Legacy Member
geweldig:( ze zijn hier weer bommetjes aan het afsteken op het plein in anderlecht.

Trolle

Legacy Member
Cinnead zei:
Dat valt nog mee hoor.
Ik ben enkele dagen geleden door Duitsland gereden en ik ben onderweg toch zeker een stuk of 30 keer wegenwerken tegengekomen.

maar daar hebben ze tenminste goede wegen
hier in belgië lol da zijn geen wegen meer

Bosvos

Legacy Member
Net heel de nacht m'n cursussen recht herhaald, om 9 uur herexamen. En ik heb het gevoel dat alles één zwart gat geworden is. Ik heb geen zin om weer nét gebuisd te zijn voor dat vak.
Toch vreemd in het middelbaar had ik zo'n goeie punten voor recht en nu, in het hoger, is dat eigenlijk klink dezelfde leerstof en de docent is dan nog eens een vriendelijk mens die de leerlingen absoluut niet kloot met een ambetant examen ofzo.

Misschien best toch een paar uurkes gaan slapen en hopen dat alles een beetje kan bezinken :(

edit: oeh m'n 8000ste post, een mijlpaal. How sad.

ProjectW

Legacy Member
opgestaan met rugpijn, en zal er strax niet op beteren met het werkje dat mij straks te wachten staat :sop: :sad:

EternalSilence

Legacy Member
Nog voor het eind van dit jaar zullen we met meer dan 7 miljard mensen op deze aardkloot rondlopen. Dat heeft de Franse onderzoeksinstelling INED berekend. In een tijdspanne van twaalf jaar zijn er nog eens een miljard mensen bijgekomen. De kaap van acht miljard mensen zal wellicht pas binnen veertien jaar genomen worden.

Tegen het eind van deze eeuw zal de wereldbevolking wat stagneren, maar tegen dan zullen er wel negen tot tien miljard mensen op de aarde rondlopen. Dat is vooral te danken aan Afrika, waar vrouwen gemiddeld ongeveer vijf kinderen krijgen.

China heeft het hoogste aantal inwoners met 1,33 miljard, maar zal zijn plek binnen enkele decennia verliezen aan buurland India waar nu 1,17 miljard mensen wonen. Op de derde plek volgen de VS met 306,8 miljoen mensen. Indonesië is met 243,3 miljoen mensen vierde en Brazilië vervolledigt de top vijf met 191,5 miljoen.

Veel te veel mensen :sop:
Dat is vooral te danken aan Afrika, waar vrouwen gemiddeld ongeveer vijf kinderen krijgen.
Normaal blijven daar dus maar 1 - 2 kinderen van leven.
Zeg wel normaal, want met al die hulp dat ze naar daar sturen verstoren ze het 'systeem'.
Vroeger waren gezinnen van 7 kinderen hier ook normaal, ook al door het hoge sterfte cijfer in de vroege jaren. Nu is de normale standaard 2 kinderen.

Ze zouden Afrika naar een hoger niveau moeten tillen kwa infrastructuur, stabiele regeringen, modernisering, ... Zodat ze na verloop van tijd ook maar 1 - 2 kinderen baren.
Ipv daar iedere jaar tonnen voedsel naar toe te sturen, dat dan halverwege blijft plakken bij de krijgsheren/corrupte zakenlui & duizende afrikanen/vluchtelingen zomaar toe te laten in europa. Waardoor het hier nog duurder word om te overleven.

Profitable

Legacy Member
Zucht, onze "vaste" kuisvrouw heeft verlof dus sturen ze een zwarte kuisman met een naam die het uitzendbureau zelf niet kan uitspreken en ze zijn niet eens zeker of hij Frans spreekt :sop:

Hij moest om 8uur beginnen. Om half 8 heeft hij naar mijn ma gebeld om te vragen waar het precies is, want hij vindt het niet. Blijkbaar stond hij nog aan het station. Dik uur later nog steeds geen kuisman te zien en zo groot is onze stad nu ook weer niet :wtf:

Ligt het nu aan mij of is het onlogisch te denken dat hij misschien op voorhand zijn reisweg moest uitstippelen?

Het is trouwens de tweede keer dat hij als vervanger komt, nuja vorige keer vond hij het ook niet en is hij gewoon niet meer gekomen :rofl:

Edit: sluit precies nog naadloos aan op de vorige post hier :rofl:
Edit2: Hij is gesignaleerd op 500meter van hier. Hij is een paar haltes te laat afgestapt

Mss. Slash

Legacy Member
ik zit hier met een slapende voet die enorm tintelt, precies of ze steken er hier 1000 naalden in

e.House

Legacy Member
EternalSilence zei:
Veel te veel mensen :sop:

Normaal blijven daar dus maar 1 - 2 kinderen van leven.
Zeg wel normaal, want met al die hulp dat ze naar daar sturen verstoren ze het 'systeem'.
Vroeger waren gezinnen van 7 kinderen hier ook normaal, ook al door het hoge sterfte cijfer in de vroege jaren. Nu is de normale standaard 2 kinderen.

Ze zouden Afrika naar een hoger niveau moeten tillen kwa infrastructuur, stabiele regeringen, modernisering, ... Zodat ze na verloop van tijd ook maar 1 - 2 kinderen baren.
Ipv daar iedere jaar tonnen voedsel naar toe te sturen, dat dan halverwege blijft plakken bij de krijgsheren/corrupte zakenlui & duizende afrikanen/vluchtelingen zomaar toe te laten in europa. Waardoor het hier nog duurder word om te overleven.

Nou die interessante analyses doen me nadenken! :)

sluysen

Legacy Member
ps2 controllers terug in elkaar krijgen..

open doen cva, maar terug dicht :doh:

kjellevirus

Legacy Member
wim_gunner zei:

BF3 en MW3 hebben hun voor en nadelen.
Persoonlijk ben ik voor MW3 maar hierdoor ga ik ni beginnen slecht praten over BF3. Ik moet toegeven BF3 ziet er zeer mooi uit, maar het is niet echt het type van speelstyl dat ik speel(wil ni zeggen dat ik het moeilijk vind en niet kan spelen.)
En nee ik ben zo geen blind kieken dat zomaar COD koopt.

Konden anderen mensen dit maar ook begrijpen dat voorkeur veschillend is...

pinoken

Legacy Member
Nieuwe headset, nog geen maand oud, 40 euro. Er komt wat spanning op den draad omdat er iets op valt -> pin scheef.

kjellevirus

Legacy Member
pinoken zei:
Nieuwe headset, nog geen maand oud, 40 euro. Er komt wat spanning op den draad omdat er iets op valt -> pin scheef.

Was precies niet zo'n goede headset :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan