Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cinnead zei:Dat valt nog mee hoor.
Ik ben enkele dagen geleden door Duitsland gereden en ik ben onderweg toch zeker een stuk of 30 keer wegenwerken tegengekomen.

kay-gell zei:Ben er nog altijd niet uit of ik die Kari van Mythbusters nu een hete moet vinden of niet![]()

Nog voor het eind van dit jaar zullen we met meer dan 7 miljard mensen op deze aardkloot rondlopen. Dat heeft de Franse onderzoeksinstelling INED berekend. In een tijdspanne van twaalf jaar zijn er nog eens een miljard mensen bijgekomen. De kaap van acht miljard mensen zal wellicht pas binnen veertien jaar genomen worden.
Tegen het eind van deze eeuw zal de wereldbevolking wat stagneren, maar tegen dan zullen er wel negen tot tien miljard mensen op de aarde rondlopen. Dat is vooral te danken aan Afrika, waar vrouwen gemiddeld ongeveer vijf kinderen krijgen.
China heeft het hoogste aantal inwoners met 1,33 miljard, maar zal zijn plek binnen enkele decennia verliezen aan buurland India waar nu 1,17 miljard mensen wonen. Op de derde plek volgen de VS met 306,8 miljoen mensen. Indonesië is met 243,3 miljoen mensen vierde en Brazilië vervolledigt de top vijf met 191,5 miljoen.

Normaal blijven daar dus maar 1 - 2 kinderen van leven.Dat is vooral te danken aan Afrika, waar vrouwen gemiddeld ongeveer vijf kinderen krijgen.




kay-gell zei:Ben er nog altijd niet uit of ik die Kari van Mythbusters nu een hete moet vinden of niet![]()

GigaPixels zei:Herexamens, dat ergert mij!![]()
Eén van de weinige vrouwen die het zelfs in preggo mode aan mij geen twee keer moet vragenkay-gell zei:Ben er nog altijd niet uit of ik die Kari van Mythbusters nu een hete moet vinden of niet![]()

EternalSilence zei:Veel te veel mensen
Normaal blijven daar dus maar 1 - 2 kinderen van leven.
Zeg wel normaal, want met al die hulp dat ze naar daar sturen verstoren ze het 'systeem'.
Vroeger waren gezinnen van 7 kinderen hier ook normaal, ook al door het hoge sterfte cijfer in de vroege jaren. Nu is de normale standaard 2 kinderen.
Ze zouden Afrika naar een hoger niveau moeten tillen kwa infrastructuur, stabiele regeringen, modernisering, ... Zodat ze na verloop van tijd ook maar 1 - 2 kinderen baren.
Ipv daar iedere jaar tonnen voedsel naar toe te sturen, dat dan halverwege blijft plakken bij de krijgsheren/corrupte zakenlui & duizende afrikanen/vluchtelingen zomaar toe te laten in europa. Waardoor het hier nog duurder word om te overleven.

freakykiller zei:Maple
soms zo'n vort programma![]()
.wim_gunner zei:
pinoken zei:Nieuwe headset, nog geen maand oud, 40 euro. Er komt wat spanning op den draad omdat er iets op valt -> pin scheef.
