Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Avondland

Legacy Member
Solliciteren en werk zoeken, allemaal goed en wel. Maar dat ze toch eens de deftigheid hebben om iets op tijd terug te sturen van "cv en motivatiebrief goed ontvangen, we laten nog iets horen".

En iedereen krijgt de belofte om in een "jong en dynamisch team" te zitten. Nou moe!

demon326

Legacy Member
Proximus netwerk dat overbelast is door pukkelpop, heb bijna geen ontvangst hier :sop:

Rizla+

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
ik val ook altijd heel moeilijk in slaap
vroeger kon dat ook wel eens meer dan een uur duren, dan pakte ik meestal gewoon laptop op m'n schoot en keek ik een serie tot ik merkte dat m'n ogen begonnen toe te vallen :p

laatste tijd gelukkig niet meer, maar dat komt ook wel omdat ik 's avonds veel vermoeier ben door vroeg op te staan

Hier gebeurt het dan ook dat ik nog wat seriekes bekijk ofzo, maar meestal ligt het gewoon aan dat ik nooit de juiste positie vind waarvan ik zeg "zo kan ik in slaap vallen".
OT: Wa is da weer hier? Ik zie hier echt geen 3 meter ver door de regen, de boom in me buren hun tuin is net omgevallen en de boom in mijn tuin is klaar om elk moment om te vallen vrees ik. Al maar paar emmers en dwijlen klaarzetten vrees ik.

pinoken

Legacy Member
Diene zondvloed die hier net een uur heeft gewoed. Op het dak moeten kruipen om de verstopte dakgoten vrij te maken om het water door te laten. 'k Kon, zonder overdrijven, zwemmen op het dak moest ik willen.

Michster

Legacy Member
Mijn laatste sollicitatie:

Een job waarvoor ik maar 2km moet fietsen, goede verloning + voordelen. Ik kom aan, word goed ontvangen en heb een uur lang een aangenaam gesprek met de ontvanger.

Uiteindelijk geeft hij me een van de kleine, witte plastic dopjes dat ze recent gefabriceerd hebben. Hij vraagt me van op die dopjes de cijfercode af te lezen(2 cijfertjes, 2 lettertjes). Ik zit daar met men leesbril van +3 dioptrie men ogen kapot te spitsen en na 3 minuten kan ik het eindelijk zien...
Blijkt dit een groot nadeel te zijn want het is iets wat ik moet kunnen voor regelmatige kwaliteitscontroles. Plots de blije sfeer omgedraaid naar ongemak met veel stille momenten... Vrijdag of maandag ging hij me bellen nadat hij overleg heeft gedaan met zijn collega.


tl;dr: Waarschijnlijk een job niet gelezen omdat ik twee cijfers met een hoogte van 2mm niet kan lezen.

Bosvos

Legacy Member
pinoken zei:
Diene zondvloed die hier net een uur heeft gewoed. Op het dak moeten kruipen om de verstopte dakgoten vrij te maken om het water door te laten. 'k Kon, zonder overdrijven, zwemmen op het dak moest ik willen.

Amai, hier heeft het toch van een uur of 4 tot ongeveer een halfuur-3 kwartier geleden serieus lelijk gedaan :D

Lang geleden dat ik nog zo'n goeie onweersbui heb meegemaakt:D

Mattx

Legacy Member
Een vriendin van m'n ma die hier is met haar dochter en die haar lief. En de mama's zijn weg.
awkwaaard.
ga toch buiten verdoeme

Cassidy

Legacy Member
De regen die de hele garage/kelder godverdomme onder water heeft gezet. :angry:

Morrissey

Legacy Member
Tent ingestort op Pukkelpop, hopelijk niet te veel gewonden, laat staan doden...

pinoken

Legacy Member
Fireflies zei:
Tent ingestort op Pukkelpop, hopelijk niet te veel gewonden, laat staan doden...

veel vrienden en wat familie van mij is daar nu. Toch een klein hartje op de moment omdat ik er niks van terug krijg. :x

MrM@tthijs

Legacy Member
Het zal nog wel even duren voor je iets terugkrijgt hoor, geen paniek. Alles is overbelast.

coldplayke

Legacy Member
Onlangs zeiden ze me in de acco (Leuven) dat ze de voorbije maandag de literatuurlijsten online zouden zetten (hij zei dat die van T&L er zeker op zouden staan), nu is het donderdag en net mijn twee talen staan er niet bij (Duits & Engels) :sop: En nee, ik kan niet wachten, ik ben daar veel te ongeduldig voor
:unsure:

Mijn literatuurlijst - Acco Boekhandel

UrbanusVanAnus

Legacy Member
2 uur en een kwartier onderweg geweest door dat stormweer -_- (een uur langer dan normaal)
het was echt niet normaal op de snelweg, dat was 1 grote rivier geworden

Bosvos

Legacy Member
coldplayke zei:
Onlangs zeiden ze me in de acco (Leuven) dat ze de voorbije maandag de literatuurlijsten online zouden zetten (hij zei dat die van T&L er zeker op zouden staan), nu is het donderdag en net mijn twee talen staan er niet bij (Duits & Engels) :sop: En nee, ik kan niet wachten, ik ben daar veel te ongeduldig voor
:unsure:

Mijn literatuurlijst - Acco Boekhandel

Ik heb hier nog 2 boeken liggen voor Engels voor een prikje ;)
Seize the day (Bellow) en Lord of the flies (Golding). Ik veronderstel dat die nog altijd in het pakket zitten, was van Engelstalige nobelprijswinnaars van de laatste halve eeuw ofzo.
EDIT: 't was wel voor de UA, geen idee of ze bij de KUL dezelfde boeken gebruiken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan