Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
De paus die oproept tot fatsoen in Madrid, maar pedo priesters aanpakken. Ho maar, dat blijkbaar niet.

coldplayke

Legacy Member
Bosvos zei:
Ik heb hier nog 2 boeken liggen voor Engels voor een prikje ;)
Seize the day (Bellow) en Lord of the flies (Golding). Ik veronderstel dat die nog altijd in het pakket zitten, was van Engelstalige nobelprijswinnaars van de laatste halve eeuw ofzo.
EDIT: 't was wel voor de UA, geen idee of ze bij de KUL dezelfde boeken gebruiken

Lord of the flies heb ik al liggen :p

Morrissey

Legacy Member
Bruno001 zei:
6 doden tot nu toe

Ook net gelezen. Een pak van mijn vrienden zitten daar ook momenteel en niemand dat weerstuurt. Netwerk zal platliggen maar toch, blijft afwachten.

boozeke

Legacy Member
netwerken liggen plat,not to worry. Van mij zitten er ook veel vrienden,dus kben even ongerust

ironhorn

Legacy Member
vertragin op scriptie wegens steeds verkeerd afprinten, waardoor je in de zondvloed terecht komt, waardoor je auto in pan ligt

en dan had ik het evengoed morgen vroeg om 6 uur kunnen gaan binnendoen wss :( Hopelijk wordt het nu nog fatsoenlijk ingebonden

Sloth

Legacy Member
ironhorn zei:
vertragin op scriptie wegens steeds verkeerd afprinten, waardoor je in de zondvloed terecht komt, waardoor je auto in pan ligt

en dan had ik het evengoed morgen vroeg om 6 uur kunnen gaan binnendoen wss :( Hopelijk wordt het nu nog fatsoenlijk ingebonden

:hug:

UrbanusVanAnus

Legacy Member
what the fuck, 6 doden op pukkelpop
gelukkig heeft m'n zus al iets van haar laten horen

en dan willen ze misschien nog doorgaan met avondprogramma?
doe eens fucking normaal :s

ironhorn

Legacy Member
@sloth: allemaal uw schuld! gij moest weer zo nodig de regendans doen in uw achtertuin en ge ziet wat er van komt :(

zijn die 6 doden al bevestigd? of is hln weer iets te snel met zijn berichtgeving?

Bruno001

Legacy Member
ironhorn zei:
@sloth: allemaal uw schuld! gij moest weer zo nodig de regendans doen in uw achtertuin en ge ziet wat er van komt :(

zijn die 6 doden al bevestigd? of is hln weer iets te snel met zijn berichtgeving?

Nog niet bevestigd volgens stubru
wel volgens standaard

Aydhayeth

Legacy Member
6 mensen dood tot nu toe. En bevestigd volgens andere kranten, inclusief destandaard

Dinsdagland

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
what the fuck, 6 doden op pukkelpop
gelukkig heeft m'n zus al iets van haar laten horen

en dan willen ze misschien nog doorgaan met avondprogramma?
doe eens fucking normaal :s

Avondprogramma is afgelast...

Pff, vreselijk nieuws

GammaGamer

Legacy Member
FUCK FUCK FUCK FUCK!!

6 doden op PKP en me zuster is daar!!

Khoop da alles ok is :(

Oldskooler

Legacy Member
ironhorn zei:
@sloth: allemaal uw schuld! gij moest weer zo nodig de regendans doen in uw achtertuin en ge ziet wat er van komt :(

Sorry, ik had het op rimpelrock gemund. Verkeerd uitgekomen.

Wat een kutweer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan