Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GammaGamer

Legacy Member
deathsythe zei:
die schade voor pukkelpop zelf moet immens zijn, al dat materiaal dat 'buiten' staat, zoals die moving heads bv, als die beschermkap kapot gehageld is, zal de schade énorm zijn
Wa zitte gy over materiele schade bezig???

Ter zitte hier mense thuis te HOPEN op e bericht :sad:
Wrm stuurt/belt me zuster nie :(

deathsythe

Legacy Member
GammaGamer zei:
Wa zitte gy over materiele schade bezig???

Ter zitte hier mense thuis te HOPEN op e bericht :sad:
Wrm stuurt/belt me zuster nie :(

dat valt ook onder schade, mijn excuses dat ik een materieel vb genomen heb ffs.
-omdat er gsm masten omgevallen zijn én omdat het netwerk overbelast is?

Aydhayeth

Legacy Member
GammaGamer zei:
Wa zitte gy over materiele schade bezig???

Ter zitte hier mense thuis te HOPEN op e bericht :sad:
Wrm stuurt/belt me zuster nie :(

Masten overbelast, ni veel gaat binnen/buiten

De SkeEvN

Legacy Member
Cookie Monsta zei:
Pukkelpop 2011 storm disaster - YouTube

Geeft misschien een beter beeld van het onweer ;)

das idd al betere footage!
en wat meer bekeken op youtube en die grote schermen hangen daar te bengelen en dan die hagel oO
en als ze willen doorgaan gaan ze toch serieus mogen werken om alles opgekuist en terug ietwat veilig te krijgen


sjans dak rock werchter heb gedaan dit jaar


/edit en spoednieuws op vrt om 21 en atm op stubru en andere wss ook radionieuws van shokri zelf

deathsythe

Legacy Member
niet echt, eerder een samenvatting voorlopig

wel pakkende getuigenis van die jongen

' 'k ben in schok, voor mij een meisje dat een ijzeren bar op haar hoofd kreeg, ik denk dat ze het niet overleefd heeft '

:/
(2doden bevestigd)

=Ermac=

Legacy Member
Man man,echt erg voor die mensen.
In Bilzen waren er verschillende huizen beschadigd,stroomkabels op de grond.
Moeder natuur laat zich ff kennen.

nonkel wulle

Legacy Member
Moest ik van hen zijn zou ik morgen gewoon alles aflassen als een soort van rouwdag/opkuisdag en daarna het festival verderzetten.

=Ermac=

Legacy Member
En dan leest ge dit op hln.

help!! mijn dochter zit daar op pukkelpop, heb nog geen nieuws! is er ergens een noodnummer bekend of zo??,

Dat moet toch vies doen hoor.

Cookie Monsta

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Moest ik van hen zijn zou ik morgen gewoon alles aflassen als een soort van rouwdag/opkuisdag en daarna het festival verderzetten.

Denk dat ze het eerder gewoon gaan aflassen. Op 1 dag raakt zo'n festival niet meer opgeruimd. Als je de beelden hebt gezien van de schade, overal bomen die omver liggen, tenten volledig weg, podiums die volledig ingestort zijn en dan moeten ze nog terug alle veiligheid in orde brengen. :(

Dinsdagland

Legacy Member
Ze willen zelfs vanavond nog muziek spelen, dat is toch compleet misplaatst?

Sloth

Legacy Member
Even terzijde mijn ergernis : altijd die sensatiezucht bij het nieuws (eender welke krant/zender blijkbaar)

Direct "zeker 6 doden" zetten in koeien van letters en daarna constant terugkrabbelen en de titel veranderen. Ik dacht dat zoiets alleen bij HLN kon.

En aflassen...imo gaan ze morgen gewoon door en degene die het niet zien zitten gaan naar huis en de rest blijft

Mattx

Legacy Member
Sloth zei:
Even terzijde mijn ergernis : altijd die sensatiezucht bij het nieuws (eender welke krant/zender blijkbaar)

Direct "zeker 6 doden" zetten in koeien van letters en daarna constant terugkrabbelen en de titel veranderen. Ik dacht dat zoiets alleen bij HLN kon.

En aflassen...imo gaan ze morgen gewoon door en degene die het niet zien zitten gaan naar huis en de rest blijft

Dat van 6 doden kwam van Belga, dat kan je de nieuwssites niet verwijten. Is gewoon slecht gechecked door Belga zelf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan