Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gundosao

Legacy Member
Ik zit een half uur buiten met mijn hond, hij komt binnen en begint te kakken :sop:

Een bestelling die 2 weken geleden al geleverd zou moeten zijn en die ik nog altijd niet heb. Op die site staat "volg uw bestelling", maar daar staat enkel wat ik besteld heb. Het wordt geleverd met DHL of UPS en ik heb geen tracking nummer gekregen.

Profitable

Legacy Member
Gundosao zei:
Ik zit een half uur buiten met mijn hond, hij komt binnen en begint te kakken :sop:

Een bestelling die 2 weken geleden al geleverd zou moeten zijn en die ik nog altijd niet heb. Op die site staat "volg uw bestelling", maar daar staat enkel wat ik besteld heb. Het wordt geleverd met DHL of UPS en ik heb geen tracking nummer gekregen.

Troost u, ik wacht al 7 maanden op een nabestelling :sop:

u4ea

Legacy Member
Tzou misschien wel handig zijn moest de school zeggen waar wij ons herexamen van MORGEN moeten doen.

AssassiN

Legacy Member
kjellevirus zei:
BF3 en MW3 hebben hun voor en nadelen.
Persoonlijk ben ik voor MW3 maar hierdoor ga ik ni beginnen slecht praten over BF3. Ik moet toegeven BF3 ziet er zeer mooi uit, maar het is niet echt het type van speelstyl dat ik speel(wil ni zeggen dat ik het moeilijk vind en niet kan spelen.)
En nee ik ben zo geen blind kieken dat zomaar COD koopt.

Konden anderen mensen dit maar ook begrijpen dat voorkeur veschillend is...

Breng die discussie ni naar ier :ironic:.

Ace of Spades

Legacy Member
Ne maat die precies van de aardbodem verdwenen is. Gisteren sms'je gestuurd, geen reactie, vandaag een mailtje, geen reactie. Op facebook zit die ook niet en hij pakt zijn gsm niet op.

We gingen normaal vanavond nog eens naar de cinema gaan (voor het eerst in lange tijd), maar daarvoor moet ik wel weten welke film hij wil zien zodat ik de tickets van op voorhand kan bestellen... Vrij vervelend.

u4ea

Legacy Member
Shazam dat "John Kongos - tokoloshe man" herkend heeft bij het liedje "Cars - Gary Numan":wtf:

Trolle

Legacy Member
er staat ier al zeker een uur ne zwarte mercedes met 2 gasten in allebei op de laptop voor de deur.
begint serieus op mijn systeem te werken

Rizla+

Legacy Member
Dat ik de laatste tijd echt amper kan slapen omdat ik de goede houding nooit vind om in te slapen. Lig soms echt 3 uur te bewegen voor ik in slaap val.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Rizla+ zei:
Dat ik de laatste tijd echt amper kan slapen omdat ik de goede houding nooit vind om in te slapen. Lig soms echt 3 uur te bewegen voor ik in slaap val.

ik val ook altijd heel moeilijk in slaap
vroeger kon dat ook wel eens meer dan een uur duren, dan pakte ik meestal gewoon laptop op m'n schoot en keek ik een serie tot ik merkte dat m'n ogen begonnen toe te vallen :p

laatste tijd gelukkig niet meer, maar dat komt ook wel omdat ik 's avonds veel vermoeier ben door vroeg op te staan

u4ea

Legacy Member
Stress vo herexame, gewoon het gedacht da da u laatste kans is, damn:p
Dus waarsch vanavond moeilijk slapen.

Oldskooler

Legacy Member
De zondag onweer blijkbaar, morgen zwaar bewolkt en regen.
De zaterdag matig.

Tot zover dat het goed weer ging worden weeral.

/ En het begint hier te rommelen + lucht is reeds grijs geworden op enkele minuten tijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan