Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bartvb

Legacy Member
Proximus die sinds het Pukkelpop-drama het Location Area Update interval heeft opgeschroefd, m'n GSM zit hier nu om de 5 minuten te pingen. Allemaal goed en wel om dat voor Pukkelpop te doen, maar ik zit helemaal niet in de buurt van Hasselt, wat is het nut.

Rage

Legacy Member
Mattx zei:
Dat van 6 doden kwam van Belga, dat kan je de nieuwssites niet verwijten. Is gewoon slecht gechecked door Belga zelf.

Ik heb niet zo lang geleden nog zoiets meegemaakt van Belga. Op mijn stagebedrijf zat een student die 20/20 heeft gehaald op zijn thesis. Belga had gebeld, en even later verschenen overal artikels daarover. Belga verzint gewoon dingen! Er stond in dat zijn thesis een patent had opgeleverd, er stond in dat het bedrijf hem een job aanbood, en er stond in dat die student eerst verder wou studeren. 3 verzinsels.

Belga verzint gewoon een heel verhaal errond, en dan verschijnt dat op verschillende nieuwssites. Heel lachwekkend.

In dit geval is het niet lachwekkend, maar hebben ze mensen zelfs meer ongerust gemaakt dan nodig was.

Sorasan

Legacy Member
Toen ik hoorde dat men collega's inorde waren kreeg ik te horen dat er een kameraad vermist is :s
en door die kaka netwerk kan ik niet bellen of smsen

argh

Bartvb

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Ik heb niet zo lang geleden nog zoiets meegemaakt van Belga.

Dat was toch ook Belga die die site eens opgericht had waar ge nieuws kon melden? Toen er daar ene daar op had gemeld dat Koningin Fabiola gestorven was namen ze dat klakkeloos over en stuurden ze het de wijde wereld in!

Slecht bezig... Vlaamse media zouden zich er beter van distantieren eigenlijk.

kay-gell

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Ik heb niet zo lang geleden nog zoiets meegemaakt van Belga. Op mijn stagebedrijf zat een student die 20/20 heeft gehaald op zijn thesis. Belga had gebeld, en even later verschenen overal artikels daarover. Belga verzint gewoon dingen! Er stond in dat zijn thesis een patent had opgeleverd, er stond in dat het bedrijf hem een job aanbood, en er stond in dat die student eerst verder wou studeren. 3 verzinsels.

Belga verzint gewoon een heel verhaal errond, en dan verschijnt dat op verschillende nieuwssites. Heel lachwekkend.

In dit geval is het niet lachwekkend, maar hebben ze mensen zelfs meer ongerust gemaakt dan nodig was.

Lol, aan de Xios zeker? :D

SHIGSY

Legacy Member
Kan niet slapen, Kitchen Nightmares gekeken. Voor de eerste keer in jaren nog eens een reclameblok op TV uitgezeten. Er daar komt mijn ergernis uit... WTF is dat met Dash en Jean Claude Van Damme? Bloody hell, was toch even schrikken.

Yusifer

Legacy Member
SHIGSY zei:
Kan niet slapen, Kitchen Nightmares gekeken. Voor de eerste keer in jaren nog eens een reclameblok op TV uitgezeten. Er daar komt mijn ergernis uit... WTF is dat met Dash en Jean Claude Van Damme? Bloody hell, was toch even schrikken.

Die reclame vind ge een grotere ergernis dan Kitchen Nightmares? :unsure:

midas

Legacy Member
2x aan de dood ontsnapt op pukkelpop :s
Ik weet trouwens van 6 verschillende doodgevallen

godf@ther

Legacy Member
Kzou zegge: voze pukkelpop, ma niks is te wijten aan de organisatie, waarschijnlek zelfs kudos aan de organisatie da r ni meer dode zijn gevalle. Het blijft erg, kan mij er ni van distantieren doordat er vrienden aanwezig waren, noodlot heeft de mensen & pukkelpop getroffen.

Liefst GEEN reacties op deze post.

Tonerider

Legacy Member
godf@ther zei:
Kzou zegge: voze pukkelpop, ma niks is te wijten aan de organisatie, waarschijnlek zelfs kudos aan de organisatie da r ni meer dode zijn gevalle. Het blijft erg, kan mij er ni van distantieren doordat er vrienden aanwezig waren, noodlot heeft de mensen & pukkelpop getroffen.

Liefst GEEN reacties op deze post.
:confused: Waarom post je dan?

Drew

Legacy Member
Moeten threads nu echt iedere keer ergens doden vallen overstroomd worden met o-zo anti-conforme retards?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan