Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
Kennis van mij die verteld dat hij van ver iemand zijn arm heeft afgerukt zien worden op PP. :cry:

Dennoman

Legacy Member
Drew zei:
Moeten threads nu echt iedere keer ergens doden vallen overstroomd worden met o-zo anti-conforme retards?

Ik heb het op mijn Facebook ook zitten. De ene achter de andere maar zeiken over de hongersnood in Afrika. Sorry ze, maar het is echt niet toevallig dat we geen kik horen over Afrika uit die mensen tot er een tragedie dicht bij huis gebeurt waar mensen - hoe kort ook - vrezen voor het leven van een geliefde. De enige mensen die min of meer het recht hebben om zoiets te zeggen, zijn vrijwilligers bij hulporganisaties in Afrika die verzuipen in het werk en niet voldoende middelen krijgen om iedereen eten en proper water te geven. Maar nee, de pseudo-intellectuelen die verder geen nacht slaap verliezen over Afrika zullen eens lekker interessant doen.

Gundosao

Legacy Member
Net vernomen dat er iemand uit mijn dorp omgekomen is op pkp. Ik ken ze niet persoonlijk maar het doet toch raar.

Mikail

Legacy Member
Ik wacht nu al 3 weken op een bestelling.. die wordt gisterenavond verstuurd en normaal komt die dan dag erna in de vm toe.

Ik word nu wakker en ze hebben nog niet geleverd. Ik kijk dan op Track & Trace en het pakket zou om 8u40 hier geleverd zijn :/

Robust²

Legacy Member
Dat ik precies de enige ben waarvan de Facebook layout alweer eens helemaal veranderd is, en alles behalve in goede zin. :sop: Kunnen die mannen nu nooit eens hun website gewoon eventjes gerust laten.

Elosopardo

Legacy Member
Robust² zei:
Dat ik precies de enige ben waarvan de Facebook layout alweer eens helemaal veranderd is, en alles behalve in goede zin. :sop: Kunnen die mannen nu nooit eens hun website gewoon eventjes gerust laten.

Alleen de chat of echt heel de pagina ?

Robust²

Legacy Member
wouter5 zei:
Alleen de chat of echt heel de pagina ?

Alles, chat is al paar weken geleden veranderd bij mij. Ik gok dus dat iedereen zich hier ook aan gaat mogen verwachten de komende dagen, ik ben gewoon bij de eerste gelukkigen :p

Edit: De gewone nieuwsfeed is nu precies enkel selectieve 'featured' berichten en die chat zijbalk hebben ze in 2 gesplitst, waarbij al het overige nieuws in de bovenste helft staat precies. Vreselijke uitleg, maar dat is het idee zelf ook gewoon :p

Karre

Legacy Member
Zou men beter niet werken aan een betere chat in plaats van weeral eens de layout te veranderen.

Lamsednav

Legacy Member
Digicorder die faalt.. Ofwel ik die er geen verstand van heeft..
Telenet-installateur langsgeweest en die er een switch tussen geplaatst heeft omdat DigitalTV niet werkt als ge die rechtstreeks op uw router plaatst.

Nu wil ik mijn contactdoos voor coax installeren. Zegt die Digicorder mij dat hij geen zenders vindt :(

Atrox

Legacy Member
Vorige week een mail gestuurd naar het districtshuis van Antwerpen, nog steeds geen antwoord. Man, wat heb ik een schijthekel aan ambtenaren.

Huxley

Legacy Member
Karre zei:
Zou men beter niet werken aan een betere chat in plaats van weeral eens de layout te veranderen.

Ik snap de functie trouwens van die sidebar totaal niet meer. In het begin stonden daar enkel mensen waarmee je chatte, wat handig was. En nu wordt die volledig opgevuld met random mensen.

Atrox

Legacy Member
Ik vraag mijn nieuwe domicilie aan via de website van Antwerpen, gaat allemaal goed enkel de wijkagent moet langskomen. Nu blijkt dat ge dan nog eens moet teruggaan met uw elektronische identiteitskaart om te bevestigen. Alleen ben ik daar dus de PIN-code van vergeten. Dus ik wil de PIN-code terug aanvragen via mijn gemeente, maar nu staat daar dat dat niet gaat als de procedure voor domicilieverandering al is gestart. Wat nu gedaan :lol:

*edit* Blijkbaar sturen ze die nieuwe op nadat ge een nieuwe domicilie hebt, maar daarvoor moet ge toch eerst uw PIN-code hebben volgens hun site :unsure:

sluysen

Legacy Member
clint.be die nog maar eens bewijst hoe achterlijk ze daar wel niet zijn..

Arifiene

Legacy Member
Ik moet naar een begrafenis en t enige waar mijn ma constant over zit te zagen is het feit dat mijn rok blijkbaar een andere tint van beige heeft dan de strepen in mijn shirtje.

Ik begin neig pissig te worden tbh.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan