Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pinoken zei:Kennis van mij die verteld dat hij van ver iemand zijn arm heeft afgerukt zien worden op PP.![]()
Drew zei:Moeten threads nu echt iedere keer ergens doden vallen overstroomd worden met o-zo anti-conforme retards?
Robust² zei:Dat ik precies de enige ben waarvan de Facebook layout alweer eens helemaal veranderd is, en alles behalve in goede zin.Kunnen die mannen nu nooit eens hun website gewoon eventjes gerust laten.
wouter5 zei:Alleen de chat of echt heel de pagina ?



Karre zei:Zou men beter niet werken aan een betere chat in plaats van weeral eens de layout te veranderen.


e.House zei:heb je zo nog meer geniale ideeën?
Dat is kruiwagen paard appelboom.Karre zei:Ach kom het is toch met al die idiote pagina's telkens.
