Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ace of Spades zei:Wit kan ook een kleur van rouw zijn.

wim_gunner zei:Leveren ze bij UPS ook op een zaterdag?
JohnnyricoMC zei:Normaal niet. Misschien als ge zo'n peperdure superdeluxe-leverformule betaalt wel, maar dat wordt meestal enkel door bedrijven gedaan en die werken doorgaans niet op zaterdag.
wim_gunner zei:Dan komt mijn laptop waarsch maandag pas aan .
JohnnyricoMC zei:Hebt ge tracking? Waar zit hij nu? Er is misschien nog 'n kleine kans dat 't voor vandaag is. De meeste UPS-magie gebeurt echter tussen middernacht en 's morgens vroeg. Leuke bezigheidstherapie om de tracking te bekijken als ge niet kunt slapen.
Michster zei:Of hij kan gewoon geduldig leren zijn.![]()
JohnnyricoMC zei:Screw geduldigheid, In ons tijdperk moet wachten passé zijn![]()
wim_gunner zei:Bon, paar minuten nadak het vroeg kwam er een status update. "Geleverd om 11.45"
Hmm, raar hier is van de hele dag niemand geweest.
"Geleverd op Melsbroek"
Wait whut. Steenokkerzeel != Melsbroek dumbasses.
Blijkbaar is da dus ergens in Melsbroek geleverd aan een receptie aan een "MENOI", terwijl Haachtsesteenweg XXX niet bestaat in Melsbroek.
Die nummers lopen gewoon door van ons nummer omda da dezelfde straat is + zelfde postcode, dus XXX kan daar ni zijn.
Langs de andere kant naar Kampenhout toe op nummer 126 zijn ze ook ni geweest.
Gebeld naar UPS, "Jah das geleverd ze op Haachtsesteenweg 126".
Hebben ze gezegd da we naar de verzender moesten bellen, 'campusshop'.
Die zeiden dat ze een onderzoek gingen starten en ondertussen al een andere laptop gingen sturen. Direct excuses aangeboden. Terwijl dat de fout eigenlijk bij UPS ligt.
Aflever adres heeft de hele tijd op Steenokkerzeel gestaan, tot het geleverd werd. Dan stond er ineens Melbroek. (En ja, zij hebben dat ook nog is verkeerd getypt.)
eXe./special zei:Karre heeft er weer hard van! Die zinsbouw man![]()
Karre zei:Ik weet dat mijn zinsbouw vaak slecht is. Deels omdat ik hetgeen ik denk blijf typen en er nadien dan niet meer naar omkijk.

wim_gunner zei:²nd.
Anders zou gij ook ni over de 12k posts zitte.![]()
.Karre zei:Bwah, gewoon actief zijn en dagelijks 9lives eens bekijken en dat kost niet zo veel moeite na 5 jaar.


)e.House zei:Altijd hetzelfde met de eigenaars van loslopende honden. Ben ik hier in het bos aan het lopen, komt er zo'n grote hond op mij afgestormd. Ik stop en blijf stil staan, dat baasje krijgt met moeite die hond teruggeroepen, waarop ik tegen die oude man dan zeg dat hij die moet vastmaken (wat ook verplicht). Krijg je zo'n cliché excuus als "maar mijn hond doet nooit niks". Loop ik door en wat zie ik die vent laat zijn hond terug los en die komt al bijna terug op mij afgelopen.
Dan maar die achterlijke Hollander geroepen (want het was uiteraard weer een Nederlander natuurlijk)


Remi zei:misschien eens iets zwart proberen voor een begrafenis?

Het is wel een 1.5 TB schijf.Arifiene zei:Ja wie doet dat nu nog...
(Express dan)
Tis trouwens warm buiten, kmoest vriendin ophalen, wachten in de felle zon...
Men punt was eerder dat zoiets er totaal ni toe doet.
En vandaag was da redelijk duidelijk. Paar mensen zagen er eerder uit alsof ze naar een discotheek gingen ipv begrafenis. Niet da da mij stoort ma kzou da nu zelf toch wel niet doen.
Profitable zei:Dan maar als interne schijf aangesloten. Western Digital heeft dat natuurlijk beveiligd waardoor je hem eerst moet formatteren![]()
Nooby4Ever zei:Bij mij (1TB) ging dit perfect zonder probleem, steekt nu nog altijd in de pc.
Heel veel mensen met dezelfde situatie.