Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

St0wned

Legacy Member
De post moest vandaag mijn autoplaks komen brengen. komen ze wel nie langs in het uur dat onze winkel gesloten is :doh:. de klutsers

Remi

Legacy Member
Ace of Spades zei:
Wit kan ook een kleur van rouw zijn.

Gelijk Fabi in 93?
Maar in wit hebde nog eens verschillende schakeringen die harder opvallen dan bij zwart. Daar is ze dus ook ni mee geholpen :p

u4ea

Legacy Member
wim_gunner zei:
Leveren ze bij UPS ook op een zaterdag?

JohnnyricoMC zei:
Normaal niet. Misschien als ge zo'n peperdure superdeluxe-leverformule betaalt wel, maar dat wordt meestal enkel door bedrijven gedaan en die werken doorgaans niet op zaterdag.

wim_gunner zei:
:( Dan komt mijn laptop waarsch maandag pas aan .

JohnnyricoMC zei:
Hebt ge tracking? Waar zit hij nu? Er is misschien nog 'n kleine kans dat 't voor vandaag is. De meeste UPS-magie gebeurt echter tussen middernacht en 's morgens vroeg. Leuke bezigheidstherapie om de tracking te bekijken als ge niet kunt slapen.

Michster zei:
Of hij kan gewoon geduldig leren zijn. :p

JohnnyricoMC zei:
Screw geduldigheid, In ons tijdperk moet wachten passé zijn:D

en de uiteindelijke ergernis.

wim_gunner zei:
Bon, paar minuten nadak het vroeg kwam er een status update. "Geleverd om 11.45"

Hmm, raar hier is van de hele dag niemand geweest.

"Geleverd op Melsbroek"

Wait whut. Steenokkerzeel != Melsbroek dumbasses.


Blijkbaar is da dus ergens in Melsbroek geleverd aan een receptie aan een "MENOI", terwijl Haachtsesteenweg XXX niet bestaat in Melsbroek.:wtf:
Die nummers lopen gewoon door van ons nummer omda da dezelfde straat is + zelfde postcode, dus XXX kan daar ni zijn.

Langs de andere kant naar Kampenhout toe op nummer 126 zijn ze ook ni geweest.



Gebeld naar UPS, "Jah das geleverd ze op Haachtsesteenweg 126".
Hebben ze gezegd da we naar de verzender moesten bellen, 'campusshop'.

Die zeiden dat ze een onderzoek gingen starten en ondertussen al een andere laptop gingen sturen. Direct excuses aangeboden. Terwijl dat de fout eigenlijk bij UPS ligt.

Aflever adres heeft de hele tijd op Steenokkerzeel gestaan, tot het geleverd werd. Dan stond er ineens Melbroek. (En ja, zij hebben dat ook nog is verkeerd getypt.)

Karre

Legacy Member
eXe./special zei:
Karre heeft er weer hard van! Die zinsbouw man :oink:

Ik weet dat mijn zinsbouw vaak slecht is. Deels omdat ik hetgeen ik denk blijf typen en er nadien dan niet meer naar omkijk.

u4ea

Legacy Member
Karre zei:
Ik weet dat mijn zinsbouw vaak slecht is. Deels omdat ik hetgeen ik denk blijf typen en er nadien dan niet meer naar omkijk.

²nd.
Anders zou gij ook ni over de 12k posts zitte.:p

Karre

Legacy Member
wim_gunner zei:
²nd.
Anders zou gij ook ni over de 12k posts zitte.:p

Bwah, gewoon actief zijn en dagelijks 9lives eens bekijken en dat kost niet zo veel moeite na 5 jaar :p.

u4ea

Legacy Member
Karre zei:
Bwah, gewoon actief zijn en dagelijks 9lives eens bekijken en dat kost niet zo veel moeite na 5 jaar :p.

Kzen al 2 jaar langer geregistreerd. :tongue:
Ik spectate liever dan bij te dragen, liever lui dan moe.

e.House

Legacy Member
Altijd hetzelfde met de eigenaars van loslopende honden. Ben ik hier in het bos aan het lopen, komt er zo'n grote hond op mij afgestormd. Ik stop en blijf stil staan, dat baasje krijgt met moeite die hond teruggeroepen, waarop ik tegen die oude man dan zeg dat hij die moet vastmaken (wat ook verplicht). Krijg je zo'n cliché excuus als "maar mijn hond doet nooit niks". Loop ik door en wat zie ik die vent laat zijn hond terug los en die komt al bijna terug op mij afgelopen.
Dan maar die achterlijke Hollander geroepen (want het was uiteraard weer een Nederlander natuurlijk :p)

Ace of Spades

Legacy Member
e.House zei:
Altijd hetzelfde met de eigenaars van loslopende honden. Ben ik hier in het bos aan het lopen, komt er zo'n grote hond op mij afgestormd. Ik stop en blijf stil staan, dat baasje krijgt met moeite die hond teruggeroepen, waarop ik tegen die oude man dan zeg dat hij die moet vastmaken (wat ook verplicht). Krijg je zo'n cliché excuus als "maar mijn hond doet nooit niks". Loop ik door en wat zie ik die vent laat zijn hond terug los en die komt al bijna terug op mij afgelopen.
Dan maar die achterlijke Hollander geroepen (want het was uiteraard weer een Nederlander natuurlijk :p)

Als die hond "nooit niks" doet, dan doet die toch altijd iets? Geruststellend :unsure:

Zelf vind ik dat ook erg vervelend. In een park hier niet ver vandaan moeten honden ook aan de leiband, als je dan zit te picknicken bij het water gebeurt het regelmatig dat er daar dan plots zo'n loslopende hond tussen je eten zit. Tof. :sop:

warthie

Legacy Member
Ik had mij ooit ingeschreven op een site waar ge contact kunt leggen met mensen uit andere landen om een taal te oefenen. Ik heb die site al een tijdje ni meer gebruikt, maar krijg daarnet een mail van friendsrequest van een japans grietje (ik wou die site gebruiken om japans te oefenen fyi). De kleine foto stond zijdelings, maar het zag er een doorsnee japans meiske uit. Uiteraard accepteer ik... Ik log in op da programma en kijk naar de details van haar profiel: "man". Wth! Ik kijk eens beter naar de foto en draai mijn hoofd, jawel...obviously ne transseksueel. Ballz. (pun intended)

Arifiene

Legacy Member
Remi zei:
misschien eens iets zwart proberen voor een begrafenis?

Ja wie doet dat nu nog...
(Express dan)

Tis trouwens warm buiten, kmoest vriendin ophalen, wachten in de felle zon...

Men punt was eerder dat zoiets er totaal ni toe doet.
En vandaag was da redelijk duidelijk. Paar mensen zagen er eerder uit alsof ze naar een discotheek gingen ipv begrafenis. Niet da da mij stoort ma kzou da nu zelf toch wel niet doen.

Profitable

Legacy Member
USB-connector van mijn externe harde schijf heeft het begeven...

Nog proberen solderen, maar dan startte hij alleen nog maar kort op en vervolgens dood :p

Dan maar als interne schijf aangesloten. Western Digital heeft dat natuurlijk beveiligd waardoor je hem eerst moet formatteren :sop:

Ben nu data recovery aan het doen.

Remaining time: 11 hours and counting... :unsure: Het is wel een 1.5 TB schijf.
Toch al 270 bestanden gerecupereerd, dus blijkbaar werkt het wel.

Gelukkig had ik het voelen aankomen (de poort bengelde al een tijdje) en heb ik de belangrijkste dingen gebackupped.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Arifiene zei:
Ja wie doet dat nu nog...
(Express dan)

Tis trouwens warm buiten, kmoest vriendin ophalen, wachten in de felle zon...

Men punt was eerder dat zoiets er totaal ni toe doet.
En vandaag was da redelijk duidelijk. Paar mensen zagen er eerder uit alsof ze naar een discotheek gingen ipv begrafenis. Niet da da mij stoort ma kzou da nu zelf toch wel niet doen.

I just suit up.
[youtube]WWlHxkMZO1A[/youtube]

Nooby4Ever

Legacy Member
Profitable zei:
Dan maar als interne schijf aangesloten. Western Digital heeft dat natuurlijk beveiligd waardoor je hem eerst moet formatteren :sop:

Bij mij (1TB) ging dit perfect zonder probleem, steekt nu nog altijd in de pc.

Profitable

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Bij mij (1TB) ging dit perfect zonder probleem, steekt nu nog altijd in de pc.

Bij normale externe schijven gaat dat inderdaad.

Maar google eens "MyBook Essentials broken USB connector" :p Heel veel mensen met dezelfde situatie.

Mijn schijf was dan nog eens beveiligd met een paswoord dus dat bevorderde het probleem zeker niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan