Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LugeR zei:Begrafenis: hemdje + geklede broek.
Nooby4Ever zei:Ah ok wist ik niet bij mij was het een WD elements geloof ik (zonder paswoord)
Bij mijn oude 300GB elements (toen was dat nog veel
) kon ik die ook gewoon aansluiten.Arifiene zei:Ja tbh, 90% was daar gewoon in jeans.
Er was welgeteld 1 iemand in kostuum.
Mss ook te maken met het feit dat er erg veel jonge mensen waren.
Ik had gewoon een beige rok aan met een beige shirtje met strepen en ik was meer 'opgekleed' dan de meesten.
LugeR zei:Ik ben dinsdag nog naar een begrafenis geweest en toen liepen er ook een aantal (jongeren) rond in jeans, hoor, dusja...
Profitable zei:USB-connector van mijn externe harde schijf heeft het begeven...
Nog proberen solderen, maar dan startte hij alleen nog maar kort op en vervolgens dood![]()
Dan maar als interne schijf aangesloten. Western Digital heeft dat natuurlijk beveiligd waardoor je hem eerst moet formatteren
Ben nu data recovery aan het doen.
Remaining time: 11 hours and counting...Het is wel een 1.5 TB schijf.
Toch al 270 bestanden gerecupereerd, dus blijkbaar werkt het wel.
Gelukkig had ik het voelen aankomen (de poort bengelde al een tijdje) en heb ik de belangrijkste dingen gebackupped.
(toch voor recovery)pinoken zei:Gremlins aan het kijken en ineens begint die film zonder reden muug te haperen. En als 'k terugklik naar het deel waar hij niet haperde, hapert hij daar ook.
Hoera voor de pc.![]()
svp46 zei:Welk prog. gebruikt ge voor de data recovery?
11u valt nog goed mee vind ik(toch voor recovery)

)
pinoken zei:edit: Tussen haakskes ik kan mij precies nog een film herinneren van beesjes die eerst schattig zijn maar eens ze in contact komen met water veranderen in monsters. Als die in monstervorm gingen waren dat nog altijd monster-achtige pluizeballen.
Gremlins?pinoken zei:Dat zijn films van voor mijnen tijd. 'k Denk dat 'k 1 van de weinigen ben van mijn leeftijd die kan zeggen da hij "The blob", "The thing", "War of the worlds" (het orgineel), orginele "planet of the apes" en dergelijke heeft gezien.
'k Ken er meerdere die naar "rise of the planet of the apes" willen gaan zien maar van het orgineel nog nooit gehoord hebben. Jammer dat zo'n dingen verloren gaan.
edit: Tussen haakskes ik kan mij precies nog een film herinneren van beesjes die eerst schattig zijn maar eens ze in contact komen met water veranderen in monsters. Als die in monstervorm gingen waren dat nog altijd monster-achtige pluizeballen.

.pinoken zei:Dat zijn films van voor mijnen tijd. 'k Denk dat 'k 1 van de weinigen ben van mijn leeftijd die kan zeggen da hij "The blob", "The thing", "War of the worlds" (het orgineel), orginele "planet of the apes" en dergelijke heeft gezien.
'k Ken er meerdere die naar "rise of the planet of the apes" willen gaan zien maar van het orgineel nog nooit gehoord hebben. Jammer dat zo'n dingen verloren gaan.
edit: Tussen haakskes ik kan mij precies nog een film herinneren van beesjes die eerst schattig zijn maar eens ze in contact komen met water veranderen in monsters. Als die in monstervorm gingen waren dat nog altijd monster-achtige pluizeballen.
(alleen WoW ben ik niet zeker)
Sommigen met meer haar dan anderen. Damn, pure nostalgie die film, hoe vaak heb ik die wel niet gezien 