Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nooby4Ever

Legacy Member
Ah ok wist ik niet bij mij was het een WD elements geloof ik (zonder paswoord :p)

Arifiene

Legacy Member
LugeR zei:
Begrafenis: hemdje + geklede broek.

Ja tbh, 90% was daar gewoon in jeans.
Er was welgeteld 1 iemand in kostuum.

Mss ook te maken met het feit dat er erg veel jonge mensen waren.
Ik had gewoon een beige rok aan met een beige shirtje met strepen en ik was meer 'opgekleed' dan de meesten.

Profitable

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Ah ok wist ik niet bij mij was het een WD elements geloof ik (zonder paswoord :p)

Idd, had het ook niet gezegd :p Bij mijn oude 300GB elements (toen was dat nog veel :sop:) kon ik die ook gewoon aansluiten.

ShadesOfJae

Legacy Member
Arifiene zei:
Ja tbh, 90% was daar gewoon in jeans.
Er was welgeteld 1 iemand in kostuum.

Mss ook te maken met het feit dat er erg veel jonge mensen waren.
Ik had gewoon een beige rok aan met een beige shirtje met strepen en ik was meer 'opgekleed' dan de meesten.

Ik ben dinsdag nog naar een begrafenis geweest en toen liepen er ook een aantal (jongeren) rond in jeans, hoor, dusja...

Arifiene

Legacy Member
LugeR zei:
Ik ben dinsdag nog naar een begrafenis geweest en toen liepen er ook een aantal (jongeren) rond in jeans, hoor, dusja...

Nuja twas mij eigenlijk daar ni om te doen, ik kon het gwn niet verdragen dat men ma zat te zagen over de kleur die 1 tint lichter beige was.
Zo'n idiote dingen wil je op zon moment echt niet horen.

glashelder

Legacy Member
't Hangt er ook van af wiens begrafenis is hé. Mijn tante is afgelopen november gestorven, en op haar begrafenis had iedereen gewone kleren aan. Ze zou zich doodgelachen hebben (hah) moesten we daar al in kostuum gekomen zijn, of allemaal in 't zwart.

Remi

Legacy Member
Hangt ervanaf wie er begraven word. Bij een familielid doe ik wel iets deftigs aan zoals een kostuum. Maar bij anderen is't gewoon een jeans, een hemdje, deftige schoenen...
proper, maar niet afgestoft.

Dastardly

Legacy Member
wat maakt uw kledij nu in hemelsnaam uit op een begrafenis?

alsof zwart dragen het leed minder gaat maken voor de andere mensen of blijk geeft van meer respect. uw mond houden tijdens de dienst in eender welke kledij verdient nog altijd 10 keer meer respect als helemaal in 't zwart achteraan zitten en liggen te kletsen.

midas

Legacy Member
Datk nog altijd niet goed kan bevatten wat er zich heeft afgespeeld op pukkelpop

pinoken

Legacy Member
Gremlins aan het kijken en ineens begint die film zonder reden muug te haperen. En als 'k terugklik naar het deel waar hij niet haperde, hapert hij daar ook.

Hoera voor de pc. :unsure:

svp46

Legacy Member
Profitable zei:
USB-connector van mijn externe harde schijf heeft het begeven...

Nog proberen solderen, maar dan startte hij alleen nog maar kort op en vervolgens dood :p

Dan maar als interne schijf aangesloten. Western Digital heeft dat natuurlijk beveiligd waardoor je hem eerst moet formatteren :sop:

Ben nu data recovery aan het doen.

Remaining time: 11 hours and counting... :unsure: Het is wel een 1.5 TB schijf.
Toch al 270 bestanden gerecupereerd, dus blijkbaar werkt het wel.

Gelukkig had ik het voelen aankomen (de poort bengelde al een tijdje) en heb ik de belangrijkste dingen gebackupped.

Welk prog. gebruikt ge voor de data recovery?
11u valt nog goed mee vind ik:p (toch voor recovery)

coldplayke

Legacy Member
pinoken zei:
Gremlins aan het kijken en ineens begint die film zonder reden muug te haperen. En als 'k terugklik naar het deel waar hij niet haperde, hapert hij daar ook.

Hoera voor de pc. :unsure:

En waarom kijk je Gremlins?

pinoken

Legacy Member
Als klein kind eens een stukje van gezien. Nu wil ik die helemaal eens zien. :unsure:

Overlaatst "The Thing" gekeken, binnenkort misschien eens aan John Carpenter beginnen. 'k Heb de remake van vampires gezien maar 'k wil het orgineel eens zien. :p

Profitable

Legacy Member
svp46 zei:
Welk prog. gebruikt ge voor de data recovery?
11u valt nog goed mee vind ik:p (toch voor recovery)

EASEUS Data Recovery Wizard. Kost 70 dollar.....of niets :unsure: :evil:

Of het zijn werk doet moet ik nog even wachten (nog 8u te gaan:p)

pinoken

Legacy Member
Dat zijn films van voor mijnen tijd. 'k Denk dat 'k 1 van de weinigen ben van mijn leeftijd die kan zeggen da hij "The blob", "The thing", "War of the worlds" (het orgineel), orginele "planet of the apes" en dergelijke heeft gezien.

'k Ken er meerdere die naar "rise of the planet of the apes" willen gaan zien maar van het orgineel nog nooit gehoord hebben. Jammer dat zo'n dingen verloren gaan. :(


edit: Tussen haakskes ik kan mij precies nog een film herinneren van beesjes die eerst schattig zijn maar eens ze in contact komen met water veranderen in monsters. Als die in monstervorm gingen waren dat nog altijd monster-achtige pluizeballen.

Daedie

Legacy Member
pinoken zei:
edit: Tussen haakskes ik kan mij precies nog een film herinneren van beesjes die eerst schattig zijn maar eens ze in contact komen met water veranderen in monsters. Als die in monstervorm gingen waren dat nog altijd monster-achtige pluizeballen.

Gremlins?

Arifiene

Legacy Member
pinoken zei:
Dat zijn films van voor mijnen tijd. 'k Denk dat 'k 1 van de weinigen ben van mijn leeftijd die kan zeggen da hij "The blob", "The thing", "War of the worlds" (het orgineel), orginele "planet of the apes" en dergelijke heeft gezien.

'k Ken er meerdere die naar "rise of the planet of the apes" willen gaan zien maar van het orgineel nog nooit gehoord hebben. Jammer dat zo'n dingen verloren gaan. :(


edit: Tussen haakskes ik kan mij precies nog een film herinneren van beesjes die eerst schattig zijn maar eens ze in contact komen met water veranderen in monsters. Als die in monstervorm gingen waren dat nog altijd monster-achtige pluizeballen.
Gremlins? :p

edit: Ze waren me voor.

En ze werden idd monsterachtig maar dan zonder pluis hoor :p.
Of was dat enkel in de 2e film? :/

Atrox

Legacy Member
pinoken zei:
Dat zijn films van voor mijnen tijd. 'k Denk dat 'k 1 van de weinigen ben van mijn leeftijd die kan zeggen da hij "The blob", "The thing", "War of the worlds" (het orgineel), orginele "planet of the apes" en dergelijke heeft gezien.

'k Ken er meerdere die naar "rise of the planet of the apes" willen gaan zien maar van het orgineel nog nooit gehoord hebben. Jammer dat zo'n dingen verloren gaan. :(


edit: Tussen haakskes ik kan mij precies nog een film herinneren van beesjes die eerst schattig zijn maar eens ze in contact komen met water veranderen in monsters. Als die in monstervorm gingen waren dat nog altijd monster-achtige pluizeballen.

Allemaal gezien :cool: (alleen WoW ben ik niet zeker)

Wat gij beschrijft is gewoon Gizmo. Als die in contact komt met water dan komen daar Gremlins van :p Sommigen met meer haar dan anderen. Damn, pure nostalgie die film, hoe vaak heb ik die wel niet gezien :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan