Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jack-in-the-box

Legacy Member
pinoken zei:
edit: Tussen haakskes ik kan mij precies nog een film herinneren van beesjes die eerst schattig zijn maar eens ze in contact komen met water veranderen in monsters. Als die in monstervorm gingen waren dat nog altijd monster-achtige pluizeballen.

Ik herinner me nog een fragment uit die film dat 1 van die beestjes wou ontsnappen uit een archiefkast door gebruik te maken van een "touw" gemaakt uit paperclips :p

pinoken

Legacy Member
Neen, 'k ben 100% zeker dat het geen Gremlins was want die ben ik nu aan het zien en het lijkt er in de verste verte niet op (en dan had ik ook niet gezegd dat het een andere film was). Waren echt meer bollekes zonder benen en armen, enkel voetjes en een gigantisch muil in monster-state. 'k Herinner mij precies ook een soort van tentakeltje op hunne kop maar daar ben 'k niet zeker van.

Gremlins is echt meer een komedie als een horror.

Oldskooler

Legacy Member
pinoken zei:
Neen, 'k ben 100% zeker dat het geen Gremlins was want die ben ik nu aan het zien en het lijkt er in de verste verte niet op (en dan had ik ook niet gezegd dat het een andere film was). Waren echt meer bollekes zonder benen en armen, enkel voetjes en een gigantisch muil in monster-state. 'k Herinner mij precies ook een soort van tentakeltje op hunne kop maar daar ben 'k niet zeker van.

Gremlins is echt meer een komedie als een horror.

Critters, een stuk of 6 films van.

http://www.youtube.com/watch?v=3VkxRD3s5_I

/ 4 films dus, enkel de eerste 2 waren goed geloof ik.

Flunitrazepam

Legacy Member
één iemand wilt ineens niet meer mee gaan snookeren=
Iedereen blijft thuis.

:angry:

Flunitrazepam

Legacy Member
Ja, want die rijdt met den auto. NORMAAL GEZIEN.

De rest + ik hebben al teveel gedronken. :)

glashelder

Legacy Member
Fucking heuppijn altijd :angry:

Met momenten constant pijn, behalve als ik met m'n been helemaal gestrekt lig. Maar dat gaat dus niet altijd. Soms wil ik ook gewoon zitten (zoals nu, in de zetel) en wil ik niet uitgestrekt liggen. Dan heb ik dus de hele avond pijn tot ik ga slapen en dan eindelijk wat verlichting vind als ik mij kan leggen op die manier.

Gelukkig dat ik nooit 8 uur per dag les heb, want dat had ik dus in het tweedekansonderwijs ook... Op een bepaalde dag had ik 8 uur les met Frans het laatste lesuur. Ik stond daar dus vaak recht aan de kant omdat ik niet kon zitten van de pijn :sop:

Profitable

Legacy Member
glashelder zei:
Fucking heuppijn altijd :angry:

Met momenten constant pijn, behalve als ik met m'n been helemaal gestrekt lig. Maar dat gaat dus niet altijd. Soms wil ik ook gewoon zitten (zoals nu, in de zetel) en wil ik niet uitgestrekt liggen. Dan heb ik dus de hele avond pijn tot ik ga slapen en dan eindelijk wat verlichting vind als ik mij kan leggen op die manier.

Gelukkig dat ik nooit 8 uur per dag les heb, want dat had ik dus in het tweedekansonderwijs ook... Op een bepaalde dag had ik 8 uur les met Frans het laatste lesuur. Ik stond daar dus altijd recht aan de kant omdat ik niet kon zitten van de pijn :sop:

Komt er een klein Markske piepen?:unsure:

Drew

Legacy Member
Degene die terecht niet meer welkom zijn op P&A hebben blijkbaar de weg tot de Pkp-thread gevonden.

glashelder

Legacy Member
Profitable zei:
Komt er een klein Markske piepen?:unsure:

... uit m'n heup? :wtf:

Nee, de eerste keer dat ik mij die heuppijn herinner was ik 12 of zo. Toen zat ik elke avond bij mijn ouders in de zetel heel in een hoekje gedrukt omdat mijn papa altijd languit wou liggen. En toen had ik dus ook die pijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan