Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Katoom

Legacy Member
Gewone filter is ook niet te zuipen.

Ergernis: Stijve achillespezen van het lopen. :(

sluysen

Legacy Member
Y U SO Ugly you mean?

enkel dat toetsenbord heeft nog iets..

maar tis niet dat je plots beter zal gamen dan met een tobotje van 15€..

Katoom

Legacy Member
Desalle die vorige week zijn schouder brak, nu blijkt dat Bobryshev een scheur heeft in de onderste nekwervel. Daar gaat het spannende WK. :sad:

u4ea

Legacy Member
sluysen zei:
Y U SO Ugly you mean?

enkel dat toetsenbord heeft nog iets..

maar tis niet dat je plots beter zal gamen dan met een tobotje van 15€..

Ik vind die kleuren gewoon prachtig, die BF3 logo's boeien mij ni echt.
Ik game ook met een apple toetsenbordje, natuurlijk gade daar ni meer kills me doen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Hier een Zboard/Steelseries MERC. Niet vanwege dat gamingstukje eraan, maar omdat ik een nieuw toetsenbord nodig had en die in uitverkoop stond bij Forcom :D

u4ea

Legacy Member
Kzou eigenlijk moeten leren inplaats van ier op't forum te zitten. Ik zit nog altijd op de eerste pagina :(.

Dawg (oi22)

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Hier een Zboard/Steelseries MERC. Niet vanwege dat gamingstukje eraan, maar omdat ik een nieuw toetsenbord nodig had en die in uitverkoop stond bij Forcom :D

Als uw MERC ooit kapot is, meteen voor een mechanisch toetsenbord gaan. Tenzij dat 'overkill' is voor u :p

JohnnyricoMC

Legacy Member
Dawg (oi22) zei:
Als uw MERC ooit kapot is, meteen voor een mechanisch toetsenbord gaan. Tenzij dat 'overkill' is voor u :p

Absoluut niet. 'k ga echt niet protesteren als 'n fabrikant mij vraagt om een gamingklavier te reviewen, ze mogen zelfs een qwerty opsturen (liever zelfs). Azerty suckt ballen, maar we zitten er mee (cue het Basta-moment:) dankzij de Walen!
De mechaniek van laptopklaviers voelt wel erg aangenaam aan. Een gamingtoetsenbord met zo'n systeem = ultiem comfort imo.

u4ea

Legacy Member
Therapy zei:
Same. Woensdag examen. Areeeeeej!

Awel ik ook de woensdag se:p

JohnnyricoMC zei:
Absoluut niet. 'k ga echt niet protesteren als 'n fabrikant mij vraagt om een gamingklavier te reviewen, ze mogen zelfs een qwerty opsturen (liever zelfs). Azerty suckt ballen, maar we zitten er mee (cue het Basta-moment:) dankzij de Walen!
De mechaniek van laptopklaviers voelt wel erg aangenaam aan. Een gamingtoetsenbord met zo'n systeem = ultiem comfort imo.

Awel, als ze u vrage da BF3 toetsenbord te reviewen moogde 'm daarna altijd naar mij sturen, is ook mechanisch denk ik:p

Heb ook spijt dak een azerty heb genomen. bij de azerty-modellen van apple staan nieens []{} enzo op. Probeer daar maar is mee te programmeren. Geluk dak me een gewone azerty layout kan werken, gewoon soms wa gokken waar een bepaald teken zit.

JohnnyricoMC

Legacy Member
I hate it, voor elk speciaal teken moet ge wel shift of altgr induwen, dat zou niet mogen. 't is nog erger met scripttalen en unix-bevelen.

Muscleduck

Legacy Member
Rugpijn van 2 weken geleden is nog altijd niet over en nu uitgestraald naar mijn rechterbeen :|

Dawg (oi22)

Legacy Member
Met mijn azerty mag ik ook, telkens ik een nieuwe game heb, de keys herconfigureren. Het is wel niet bij elke game tho.

Is niet veel werk, maar gewoon irritant.

u4ea

Legacy Member
Zeker bij sommige flashgames(lang geleden dak da nog is gespeeld heb eigenlijk) waar ge die bindings ni kon aanpassen.

Der zijn trouwens ook games die zo een grote consoleport zijn da ge die controls niet kunt aanpassen, dan zitte nog ni aan de nieuw patatjes zelle.

JohnnyricoMC

Legacy Member
wim_gunner zei:
Zeker bij sommige flashgames(lang geleden dak da nog is gespeeld heb eigenlijk) waar ge die bindings ni kon aanpassen.

Der zijn trouwens ook games die zo een grote consoleport zijn da ge die controls niet kunt aanpassen, dan zitte nog ni aan de nieuw patatjes zelle.

halo2vista. Kutport, speel ik van pure miserie met een 360-controller + wireless adapter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan