Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ryoudragon

Legacy Member
niet echt ergernis maar meer "dit-snap-ik-niet" van vandaag
Zoek ik recept voor brownies op, kom ik terecht op dat Marrokoforum, 1 van de posts:

Maghrebiya
10-05-2006, 22:36
Ik zal het zeker laten weten .. :o shoukran voor die koeshiet .. koeshiet terug :sjans: .. Ik d8 dat je ze zelf een keer had geprobeerd maar je hebt het gewoon van google .. :hihi: jah ik hou wel van chocolade en maak het op andere manieren cakes dr van klaar... ben zelf wel dol op brownies maar pas als ik het echt mis en dan een goede glas koude melk...:maf2: :likje: :wow: echt lekkerrrrr...

...hebben die hun eigen taaltje ofzo? O.O" Zelfs IK vind het moeilijk om te lezen, er verschijnen bij mij dus geen emo's maar echt letterlijk de woorden

glashelder

Legacy Member
Is gewoon Nederlands met enkele Arabische woorden er tussen. Zo betekent shoukran 'bedankt'.

Die smileys kan je niet zien omdat je niet ingelogd ben, denk ik.

Muscleduck

Legacy Member
Als het een Hollands forum is dan kan het ook straattaal zijn dat er tussen zit. Ik ken wel maar 1 woord. Pattas zijn schoenen.

OT: kan zelfs nie deftig zitten me mijne rug dus 'k ga Super8 kijken vanuit mijn bedde :|

Dawg (oi22)

Legacy Member
Ik ben daar eigenlijk vrij obsessief mee bezig. Ik probeer elke dag de badge of the day te halen en heb recent ook mijn eerste 'impossible' badge :unsure:

J3rry

Legacy Member
op de vlucht van bogota naar new york naast een vrouw gezeten met de maten van een jumbojet en daar nog is bij ne kleine op haar schoot die veel te groot is voor eigenlijk op haar schoot te zitten met als gevolg dat die 5 uur lang de hele vlucht zijn handen niet kon thuishouden en zitten roepen

ik hoop dat de luchtvaart maatschapijen in de toekomst is gaan inzien dat ze 2 seats moeten aanrekenen bij serieus overgewicht en als de kleine te groot is moeten ze maar een extra seat betalen want dit kan niet veilig zijn

Drien

Legacy Member
Domme mensen waar je dan nog eens vriendelijk moet tegen blijven ook.

Mijn ouders hebben een bakkerij en werken gemiddeld 16u per dag, 6 dagen per week. Ik heb nu 1.5 maand daar vakantiewerk gedaan en om eerlijk te zijn verschoot ik (als student zijnde) ervan hoe zwaar en vermoeiend het wel niet was. Vanaf volgende week hebben zij 3 weken verlof en dan zijn er zo mensen die in de winkel komen zeggen van: "Hebben jullie nu weeral verlof?" Als 3 weken in de zomer en 1 week in de winter veel is, hebben we weeral verlof ja.. :angry:

JohnnyricoMC

Legacy Member
J3rry zei:
op de vlucht van bogota naar new york naast een vrouw gezeten met de maten van een jumbojet en daar nog is bij ne kleine op haar schoot die veel te groot is voor eigenlijk op haar schoot te zitten met als gevolg dat die 5 uur lang de hele vlucht zijn handen niet kon thuishouden en zitten roepen

ik hoop dat de luchtvaart maatschapijen in de toekomst is gaan inzien dat ze 2 seats moeten aanrekenen bij serieus overgewicht en als de kleine te groot is moeten ze maar een extra seat betalen want dit kan niet veilig zijn

Dat doen ze reeds.(van het serieus overgewicht). Voor ne kleine moet ge sowieso ne seat betalen. Die hebben wss zelf gedacht "dan houden ze die maar op de schoot", wat wreed onveilig is bij bvb turbulentie.

godf@ther

Legacy Member
Drien zei:
Domme mensen waar je dan nog eens vriendelijk moet tegen blijven ook.

Mijn ouders hebben een bakkerij en werken gemiddeld 16u per dag, 6 dagen per week. Ik heb nu 1.5 maand daar vakantiewerk gedaan en om eerlijk te zijn verschoot ik (als student zijnde) ervan hoe zwaar en vermoeiend het wel niet was. Vanaf volgende week hebben zij 3 weken verlof en dan zijn er zo mensen die in de winkel komen zeggen van: "Hebben jullie nu weeral verlof?" Als 3 weken in de zomer en 1 week in de winter veel is, hebben we weeral verlof ja.. :angry:

Ja idd, we hebbe thuis een frituur en de mense denke da ons ma de makkelijkste job heeft vant land ... 'ahja want gij werkt ma van 16u tot 22u!!' (door de week is da dan :p) terwijl ze dan eigelek al van 7u smorgens bezig is.

Profitable

Legacy Member
godf@ther zei:
Ja idd, we hebbe thuis een frituur en de mense denke da ons ma de makkelijkste job heeft vant land ... 'ahja want gij werkt ma van 16u tot 22u!!' (door de week is da dan :p) terwijl ze dan eigelek al van 7u smorgens bezig is.

Met? Hardcore patatten schillen? :unsure:

De frituren waar ik kom werken precies alleen met diepvriesfrieten :unsure:

pinoken

Legacy Member
Dawg (oi22) zei:
Ik ben daar eigenlijk vrij obsessief mee bezig. Ik probeer elke dag de badge of the day te halen en heb recent ook mijn eerste 'impossible' badge :unsure:

En nog altijd 'maar' lvl 23? Ge moet meer spelen jongen. Gewoon een cool spelleke kiezen -> alle badges halen -> volgend leuk uitziend spelleke. :p

Dennoman

Legacy Member
Drien zei:
Domme mensen waar je dan nog eens vriendelijk moet tegen blijven ook.

Mijn ouders hebben een bakkerij en werken gemiddeld 16u per dag, 6 dagen per week. Ik heb nu 1.5 maand daar vakantiewerk gedaan en om eerlijk te zijn verschoot ik (als student zijnde) ervan hoe zwaar en vermoeiend het wel niet was. Vanaf volgende week hebben zij 3 weken verlof en dan zijn er zo mensen die in de winkel komen zeggen van: "Hebben jullie nu weeral verlof?" Als 3 weken in de zomer en 1 week in de winter veel is, hebben we weeral verlof ja.. :angry:
Geloof me, ik ken het maar al te goed. Mensen zien alleen de voordelen die ge krijgt en niet hoe hard ge ervoor werkt. Als mijn vader zijn ganse leven van 9 tot 5 had gewerkt om dan voor de voetbal neer te ploffen met een pint, hadden we inderdaad ook met een Citroën gereden nu. Daar is niks mis mee, maar ga niet jaloers zijn op een duurdere auto of een mooie televisie als je niet bereid bent er ook belachelijk lange uren voor te maken.

godf@ther

Legacy Member
Profitable zei:
Met? Hardcore patatten schillen? :unsure:

De frituren waar ik kom werken precies alleen met diepvriesfrieten :unsure:

We werken niet met diepvriesfrutte :p

Woensdag bijvoorbeeld (maandag & dinsdag gesloten):

- Naar winkel voor nieuwe boodschappen voort frituur
- stoofvlees maken
- satés maken
- macaroni maken
- spaghetti maken
- elke groente klaarmaken voor tussen de broodjes
- koeltoog vullen met snacks
- sommige snacks voorbakken
- sauzen aanvullen indien nodig

En dan ist tijd voor het frituur open te doen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan