Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mathelas

Legacy Member
epsilon zei:
om 4:30 opstaan op een zondag voor te gaan werken fuuuuuuuuuuu

:hug:

Ik moest gisteren om drie uur opstaan om te gaan werken. Vandaag uitgeslapen tot 4 uur.:cool:

Karre

Legacy Member
De miserie van geen eigen wagen te hebben komt al. Ik zou graag nog eens naar Walibi World of Phantasialand gaan maar ik mag de auto van mijn moeder niet gebruiken want ze vertrouwt dat niet zo ver :sop:.

u4ea

Legacy Member
Ik sorteer mijn muziekmapke altijd op "gewijzigd op" zodak mijn laatste nieuwe muziek vanbove heb staan, anders vind ik da nooit nimeer terug.
Vandaag ziek ik da der iets is gebeurd en allemaal ouwe liekes vanbove zijn gaan staan waardoor ik dieje nieuwe muziek amper vind. :sop:

De SkeEvN

Legacy Member
boven is het veel te fokking warm en ben dan nog eens aan het werk ook daar >_>

pietje666

Legacy Member
Karre zei:
De miserie van geen eigen wagen te hebben komt al. Ik zou graag nog eens naar Walibi World of Phantasialand gaan maar ik mag de auto van mijn moeder niet gebruiken want ze vertrouwt dat niet zo ver :sop:.

ge moet tegen uw ma zeggen dat dat net het nut is van een auto, te gebruiken voor lange afstanden te overbruggen da lastig zijn met openbaar vervoer / fiets voor dichtbij kunde juist die dinge pakke

AssassiN

Legacy Member
wim_gunner zei:
Ik sorteer mijn muziekmapke altijd op "gewijzigd op" zodak mijn laatste nieuwe muziek vanbove heb staan, anders vind ik da nooit nimeer terug.
Vandaag ziek ik da der iets is gebeurd en allemaal ouwe liekes vanbove zijn gaan staan waardoor ik dieje nieuwe muziek amper vind. :sop:

Sorteren op "gemaakt op"?

godf@ther

Legacy Member
wim_gunner zei:
Ik sorteer mijn muziekmapke altijd op "gewijzigd op" zodak mijn laatste nieuwe muziek vanbove heb staan, anders vind ik da nooit nimeer terug.
Vandaag ziek ik da der iets is gebeurd en allemaal ouwe liekes vanbove zijn gaan staan waardoor ik dieje nieuwe muziek amper vind. :sop:

Ik zet mijn muziek altij per jaar & maand, veel handiger.

eXtreme

Legacy Member
godf@ther zei:
Ik zet mijn muziek altij per jaar & maand, veel handiger.


Ik doe ook zoiets. Bij mijn films heb 'k bijvoorbeeld zeventig keer "Nieuw maart 2010" of "Nieuw x-x-x-x"... :)

Van mijn vrienden zijn er veel die nen hoop films kopiëren, en gewoon bij de rest plaatsen (alfabetisch dus).. Goe bezig!

Karre

Legacy Member
pietje666 zei:
ge moet tegen uw ma zeggen dat dat net het nut is van een auto, te gebruiken voor lange afstanden te overbruggen da lastig zijn met openbaar vervoer / fiets voor dichtbij kunde juist die dinge pakke

Ach, ik liet het eens vallen bij mijn vrienden en één iemand wilt toch al niet omdat het verder rijden is. Anderhalf uur langer rijden is het blijkbaar niet waard voor een veel beter pretpark dan Walibi Belgium / Bobbejaanland te kunnen doen :sop:. En het was ook niet dat ze mee zouden moeten betalen in de benzine want dat wou ik volledig op mij nemen. Anders probeerde ik nog mijn moeder te overtuigen.

SHIGSY

Legacy Member
Moet iets fameus zijn in het Gentse. Al de 6de brandweerwagen die hier de brug over snelt, wist niet dat de lokale afdeling er zoveel had. Kleine ergernis, want to know what happened.

Jack-in-the-box

Legacy Member
SHIGSY zei:
Moet iets fameus zijn in het Gentse. Al de 6de brandweerwagen die hier de brug over snelt, wist niet dat de lokale afdeling er zoveel had. Kleine ergernis, want to know what happened.

kijk eens op hulpdienstenforum ?

SHIGSY

Legacy Member
Jack-in-the-box zei:
kijk eens op hulpdienstenforum ?

Nee, niet nodig, klinkt me wat te raar. Gezonde dosis interesse wat de oorzaak was voor het uitrukken van het grote aantal wagens.

ng

Legacy Member
Dat is hier warm en vochtig. Ik begin te zweten door gewoon maar een boek te lezen. Fuck this shit.

Slayerbe

Legacy Member
inderdaad wat een fucking schijtweer om te studeren voor mijn herexamen!
kan dat nu ni gewoon wat minder vochtig zijn of frisser :(
liefst van al nog 25° en zonnig (dus ni vochtig)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan