Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alteration

Legacy Member
De huidige profielfoto :rofl:

*Almost pissed my pants*

Helden, allemaal helden. Doeme toch :p

Tonerider

Legacy Member
playforfun91 zei:
Ik zoek graag naar frituren die het nog vers doen. Ken er zo eentje waar ze voor je neus ze nog maken. Emmerke onder de toog, patatje boven den toog door het machien duwen ... zo zie ik het graag.

EDIT: zoals dus nog al mensen beschreven hebben.
In Evergem tegenover de kerk hebben ze nog zo'n apparaat om te snijden. Frituur. 'lekkere friet' of zo. Patatten zijn wel al geschild vanuit fabriek. Goed frituurtje.

Tonerider

Legacy Member
Ergernis ivm frituren hier. Warme curry bij de frieten kennen ze hier nergens. Daarvoor moet je blijkbaar in Antwerpen zijn.

JohnnyricoMC

Legacy Member
playforfun91 zei:
Ik zoek graag naar frituren die het nog vers doen. Ken er zo eentje waar ze voor je neus ze nog maken. Emmerke onder de toog, patatje boven den toog door het machien duwen ... zo zie ik het graag.

EDIT: zoals dus nog al mensen beschreven hebben.

In Leuven aan de oude Studio filmtheaters, die frituuruitbater schilt z'n patatjes nog zelf. Dacht dat die frituur "patrick" heette (de zaak, niet de uitbater).

Drew

Legacy Member
Ik dacht dat ze die zelf niet meer mochten schillen, iets met milieuwetgeving.

Rizla+

Legacy Member
Blijkbaar ben ik inneens al beheerder van "de steunbetuiging van de steunbetuiging van de stuinbetuigingen" geworden. Ne mens word zo nog beroemd!

playforfun91

Legacy Member
Sdc zei:
In Evergem tegenover de kerk hebben ze nog zo'n apparaat om te snijden. Frituur. 'lekkere friet' of zo. Patatten zijn wel al geschild vanuit fabriek. Goed frituurtje.

JohnnyricoMC zei:
In Leuven aan de oude Studio filmtheaters, die frituuruitbater schilt z'n patatjes nog zelf. Dacht dat die frituur "patrick" heette (de zaak, niet de uitbater).

Merci voor de hint en direct een repke :D Maar kom meestal niet op die plaatsen ... iemand die eentje weet in Brugge want ga daar binnenkort op kot :D Of gewoon goeie frituren :D

glashelder

Legacy Member
Samson & Gert hebben ook voorgeschilde patatjes :woohoo:

[youtube]JVYzRbbP2Yw[/youtube]

Toen waren ze nog grappig en niet zo achterlijk kinderachtig :sad:

playforfun91 zei:
Merci voor de hint en direct een repke :D Maar kom meestal niet op die plaatsen ... iemand die eentje weet in Brugge want ga daar binnenkort op kot :D Of gewoon goeie frituren :D
De kraampjes op de markt (aan 't Belfort) en 't Zandzakske op 't Zand (tegenover het concertgebouw ongeveer).

Michster

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Frontline:p Want in AA speel je als Lt. Mike Powell als ik me dat nog goed herinner.

Dacht het wel. Herinner me nog steeds het zinneke: "Allright, Patterson, you're up!" ^^

jeske2006

Legacy Member
PS3 nog eens geinstalleerd om Burnout te spelen... WTF is daarmee gebeurd?? Overal reclame voor hun DLC zodat je het zeker gezien zou hebben, en online valt er niks te winnen omdat die DLC cars belachelijk overdreven beter zijn :doh:
En natuurlijk de grootste ergernis, savegames die zomaar verdwijnen als je online speelt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan