Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drew zei:Mss best verhuizen naar de lagere regionen van het forum?![]()
Th1x4nG zei:De steunbetuiging voor de steunbetuiging van de steunbetuiging | Facebook Dees werkt wel zeker? Get to workkk![]()

Drew zei:Mss best verhuizen naar de lagere regionen van het forum?![]()
In Evergem tegenover de kerk hebben ze nog zo'n apparaat om te snijden. Frituur. 'lekkere friet' of zo. Patatten zijn wel al geschild vanuit fabriek. Goed frituurtje.playforfun91 zei:Ik zoek graag naar frituren die het nog vers doen. Ken er zo eentje waar ze voor je neus ze nog maken. Emmerke onder de toog, patatje boven den toog door het machien duwen ... zo zie ik het graag.
EDIT: zoals dus nog al mensen beschreven hebben.
playforfun91 zei:Ik zoek graag naar frituren die het nog vers doen. Ken er zo eentje waar ze voor je neus ze nog maken. Emmerke onder de toog, patatje boven den toog door het machien duwen ... zo zie ik het graag.
EDIT: zoals dus nog al mensen beschreven hebben.
Sdc zei:In Evergem tegenover de kerk hebben ze nog zo'n apparaat om te snijden. Frituur. 'lekkere friet' of zo. Patatten zijn wel al geschild vanuit fabriek. Goed frituurtje.
JohnnyricoMC zei:In Leuven aan de oude Studio filmtheaters, die frituuruitbater schilt z'n patatjes nog zelf. Dacht dat die frituur "patrick" heette (de zaak, niet de uitbater).
Maar kom meestal niet op die plaatsen ... iemand die eentje weet in Brugge want ga daar binnenkort op kot
Of gewoon goeie frituren 

ad:De kraampjes op de markt (aan 't Belfort) en 't Zandzakske op 't Zand (tegenover het concertgebouw ongeveer).playforfun91 zei:Merci voor de hint en direct een repkeMaar kom meestal niet op die plaatsen ... iemand die eentje weet in Brugge want ga daar binnenkort op kot
Of gewoon goeie frituren
![]()
JimmyPatterson zei:Wat een slechte akoestiek![]()

Michster zei:Uw nick, is die eigenlijk afgeleid van MOH AA/frontline?![]()
Want in AA speel je als Lt. Mike Powell als ik me dat nog goed herinner.JimmyPatterson zei:FrontlineWant in AA speel je als Lt. Mike Powell als ik me dat nog goed herinner.