Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djesmin

Legacy Member
Mensen die via 2ehandssites hun gerief verkopen aan een veel te dure prijs. Als je 4-5 jaar geleden een camera kocht aan 1200 euro wil dat niet zeggen dat je er nu nog 900 zult voor krijgen, hoe goed je je materiaal ook verzorgde. En al zeker niet als er nieuwe, betere camera's te krijgen zijn voor (bijna) evenveel geld.
De redenering "ik heb er toen *zoveel* voor betaald dus ik wil er zeker nog *zoveel* voor krijgen" gaat soms gewoonweg niet.

Karre

Legacy Member
Djesmin zei:
Mensen die via 2ehandssites hun gerief verkopen aan een veel te dure prijs. Als je 4-5 jaar geleden een camera kocht aan 1200 euro wil dat niet zeggen dat je er nu nog 900 zult voor krijgen, hoe goed je je materiaal ook verzorgde. En al zeker niet als er nieuwe, betere camera's te krijgen zijn voor (bijna) evenveel geld.
De redenering "ik heb er toen *zoveel* voor betaald dus ik wil er zeker nog *zoveel* voor krijgen" gaat soms gewoonweg niet.

Dat is omdat er wel degelijk mensen zijn die niet opletten en er zo veel nog voor durven betalen. Je zou dan dom moeten zijn om een mindere prijs te vragen.

Général Zantas

Legacy Member
Genen Dexter en genen Boardwalk Empire morgen, mijne maandagavond gaat weer vreemd aanvoelen.

MvP

Legacy Member
Examens komen er aan en ik begin weer te twijfelen of ik niet beter van richting verander/ga werken. Wat een slappe vod ben ik soms toch op studiegebied.

Muscleduck

Legacy Member
Man man man SQDM wil nu eens niet lukken in BF3. Daarnet gestrand op 4/16 of zo :cry:
Vandaag geen BF3 meer denk ik. Win/loss zal weer een goede buil hebben gekregen.
1.15 :puke:

Sick`

Legacy Member
Djesmin zei:
Mensen die via 2ehandssites hun gerief verkopen aan een veel te dure prijs. Als je 4-5 jaar geleden een camera kocht aan 1200 euro wil dat niet zeggen dat je er nu nog 900 zult voor krijgen, hoe goed je je materiaal ook verzorgde. En al zeker niet als er nieuwe, betere camera's te krijgen zijn voor (bijna) evenveel geld.
De redenering "ik heb er toen *zoveel* voor betaald dus ik wil er zeker nog *zoveel* voor krijgen" gaat soms gewoonweg niet.

Andere leuke zijn die 'p.o.t.k.' zetten, en dan mag je zelf maar gokken. Dan moet je eerst gaan liggen vragen wat hun vraagprijs nu eigenlijk is, en kom je er dan pas bij uit dat het inderdaad zo ne peut is dat denkt da hem de lotto gaat winnen.

manushranz

Legacy Member
Daarnet 1 van mijn dwerghamsters gestorven....was al week ziek maar blijft spijtig zo een klein ding te moeten afgeven....

iKitty

Legacy Member
manushranz zei:
Daarnet 1 van mijn dwerghamsters gestorven....was al week ziek maar blijft spijtig zo een klein ding te moeten afgeven....

:( :hug:

OT;

2 dagen wakkerblijven, omdat mijn slaapritme om zeep is, en dat zo terug goe te proberen krijgen, nu doodmoe zijn, en nog steeds niet in slaap kunnen vallen... :sad:

manushranz

Legacy Member
iKitty zei:
:( :hug:

OT;

2 dagen wakkerblijven, omdat mijn slaapritme om zeep is, en dat zo terug goe te proberen krijgen, nu doodmoe zijn, en nog steeds niet in slaap kunnen vallen... :sad:

thx :)

glashelder

Legacy Member
Ben al een hele week bezig aan een zak chips waar echt iets mis mee is. 't Is net gezouten karton of zo. Ik eet er iedere keer een paar happen van en hou dan op, om dan één of twee dagen later te denken "het zal wel niet zo erg zijn, misschien had ik gewoon toch niet zo'n zin in chips."

Rizla+

Legacy Member
Niet eten, das goe voor u lijn :unsure:

Of mag je dat niet zeggen tegen een vrouw?

Potenza

Legacy Member
Mijn kinderen die e verwarming afzetten zodat ik om 3 uur wakker wordt van zeurende peuters dat het koud is...

Katoom

Legacy Member
Ziek aan het worden... koud warm koud warm en stilletjes aan braakneigingen/mottig voelen... :sad:

?therapy?

Legacy Member
^
Yep :( Het piekte om om 4u50 op te staan voor om 7u te beginnen. Fuck zeg, en vanavond dan nog een etentje waardoor ik laat thuis ga zijn en morgen kapot ga zijn om op te staan. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan