Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sick`

Legacy Member
Gonzo zei:
En dan staat er in 't groot naast 'UPS is slim'.
Juist ja :ironic:

Het wil niet zeggen dat de korste weg altijd de snelste is of de nodige voorzieningen heeft he :)

USPS is pas echt een merde, daar weet je soms een week lang niet waar je pakje nu eigenlijk steekt :D

Recipe4hate

Legacy Member
Sick` zei:
Het wil niet zeggen dat de korste weg altijd de snelste is of de nodige voorzieningen heeft he :)

USPS is pas echt een merde, daar weet je soms een week lang niet waar je pakje nu eigenlijk steekt :D

De dingen die wij hier met TNT meemaken...

Gonzo

Legacy Member
Sick` zei:
Het wil niet zeggen dat de korste weg altijd de snelste is of de nodige voorzieningen heeft he :)

't Is een colli voor mij; het was al in Brussel, dan hebben ze het in de UK gekregen op een of andere manier, en nu moet het terug naar Bxl... Da lijkt mij toch zwaar suboptimaal :p

[EDIT]
Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
Brussels, Belgium 28/12/2011 13:18 Aankomstscan
Tamworth, United Kingdom 28/12/2011 4:05 Vertrekscan
Brussels, Belgium 24/12/2011 7:10 Aankomstscan
:')
[/EDIT]

Général Zantas

Legacy Member
4 dagen lekker vers dun gesneden brood van de bakker gegeten, nu kan ik weer dat vies, dik, voorverpakt Iers brood naar binnen douwen.

Sick`

Legacy Member
Gonzo zei:
't Is een colli voor mij; het was al in Brussel, dan hebben ze het in de UK gekregen op een of andere manier, en nu moet het terug naar Bxl... Da lijkt mij toch zwaar suboptimaal :p

Aaah, ok :) Ik dacht dat het naar de UK moest :)

Bram

Legacy Member
SSD in mijn pc geramd (vastgeplakt met ducktape omdak 3,5" bracket ben vergeten kopen :p), allemaal pijnloos gegaan, vlot windows kunnen installeren.

Maar nu krijg ik m'n netwerkkaart niemer aan de praat. FFUUUU

Op zoek naar de drivers :p

Time

Legacy Member
Safelinking.net dat blijkbaar plat ligt.

Ik denk dat ik atm samen met een paar miljoen anderen aan het vloeken ben. -_-

eS

Legacy Member
Bram zei:
SSD in mijn pc geramd (vastgeplakt met ducktape omdak 3,5" bracket ben vergeten kopen :p), allemaal pijnloos gegaan, vlot windows kunnen installeren.

Maar nu krijg ik m'n netwerkkaart niemer aan de praat. FFUUUU

Op zoek naar de drivers :p

Check victory driverpack solution, 1 torrent met alle drivers die ge kunt indenken (selecteer gewoon wat ge denkt nodig te hebben). Is niet illegaal btw.

Bram

Legacy Member
eS_ViCi zei:
Check victory driverpack solution, 1 torrent met alle drivers die ge kunt indenken (selecteer gewoon wat ge denkt nodig te hebben). Is niet illegaal btw.

Super bedankt voor de tip. Zag die 3 gig downloaden niet zitten, ff zitten googlen op driver packs en driverpacks.net gevonden, daar zitten ze per categorie. Gewoon de meest recente ethernet pack gedownload en de driver werkt ondertussen. Awesome.

Muscleduck

Legacy Member
Topic openen
efkes naar de badkamer
terugkomen en topic lezen
+1 willen geven, knp werkt niet
F5 ongeldige discussie

:sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan