Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
a143290 zei:
Is da nie het vlaggenschip van die groene mannen die tegen walvisvissers (walvissers? XD) varen? :p

Nope, Sea Sheppers is de naam van de organisatie, de Steve Irwin is afaik het vlaggenschip van die gasten.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Li1quid zei:
Kan iemand mij uitleggen wie die sea shepherd is op hln? Srsly die komt altijd als 'main' nieuws

Sea Shepherd Conservation Society is een radicale milieuorganisatie die zich voornamelijk inzet tegen de illegale walvisvangst door Japan. Dit doen ze met tal van schepen om de walvisvloot op te jagen. De oprichter is Paul Watson, hij was een stichtend Greenpeace-lid maar werd buiten gezet omdat zijn ideeën te radicaal waren.

Sinds 2008 reizen cameracrews van Discovery Networks mee met de vloot van Sea Shepherd en daarom dat hln er tegenwoordig zo veel aandacht aan schenkt.

De vloot van Sea Shepherd bestaat momenteel uit de MY Steve Irwin, MY Bob Barker en MV Brigitte Bardot. Hiernaast hebben ze ook 'n helikopter en enkele opblaasbootjes (RHIB's) om de Japanse walvisvloot mee te bestoken.

Rizla+

Legacy Member
Eigenlijk wel wisselen ja, heb ook dus heel de tijd het gevoel van geen honger te hebben (heb vandaag nog niets gegeten) maar heb zoveel zin in eten :(

Put_met_keren

Legacy Member
Rizla+ zei:
Dat ik al een week geen grote boodschap heb kunnen doen :s

Een Activia'tje per dag en ge zult wel kunnen gaan. Of anders bij den apotheek Movicol gaan halen.


OT zonet 2 uur en 10 minuten aan de telefoon gehangen met mijn vader. Eens rap naar mijn pa bellen heet dat dan :unsure:

xDama

Legacy Member
stormtrooper zei:
No offence maar hoe kunt ge nu vies op iemand anders zijn omdat ge geflitst zijt? Ge rijdt toch zelf met de wagen?

Ja, ik ben geflitst op een stuk waar het nog 50km/u was, maar nog geen 100m verder is het 70km/u. Nee, fuckt dat, en ik was mss 59 aan het rijden.

pietje666

Legacy Member
Rizla+ zei:
Eigenlijk wel wisselen ja, heb ook dus heel de tijd het gevoel van geen honger te hebben (heb vandaag nog niets gegeten) maar heb zoveel zin in eten :(

drinkt een literke olijfolie

Matthias9L

Legacy Member
Postverslaving op 9Lives

Must ...Stop posting useless sh*tload of useless sh*t & bullcrap

Carrion

Legacy Member
Matthias9L zei:
Postverslaving op 9Lives

Must ...Stop posting useless sh*tload of useless sh*t & bullcrap

Berichten per dag: 0,56

Dus inderdaad, volg het advies van uw laatste zin en stopt met gelijk een aandachtshoer aandacht te zoeken.

?therapy?

Legacy Member
Alles en iedereen steekt tegen op dit moment. :sop: Het gaat weer een goed begin van het nieuw jaar worden ze :ironic:

Dastardly

Legacy Member
Matthias9L zei:
Postverslaving op 9Lives

Must ...Stop posting useless sh*tload of useless sh*t & bullcrap

Dr. Evil "Riiiiight" - YouTube

gaat ge dat nu echt dagelijks herhalen? mensen met een verslaving zitten niet constant hun zever op te dringen aan anderen. straks komt ge nog af dat ge die grote zwarte bril zonder glazen van uw dokter moet dragen en dat ge het niet doet omdat het cool is en omdat ge het al lang voor de anderen deed.

EternalSilence

Legacy Member
12°C in m'n slaapkamer
Niet de slaap kunnen vatten (3de dag op rij :doh: )

Rizla+

Legacy Member
Ik denk dat ik eens een nachtje ga doordoen voor mijn bio-ritme wat in orde te maken.

mla

Legacy Member
Rizla+ zei:
Ik denk dat ik eens een nachtje ga doordoen voor mijn bio-ritme wat in orde te maken.

Same here, dat is al een heel week dat ik niet in slaap geraak voor 4u en dan in mijn bed blijf liggen tot 12u ofzo. Nu met de blok heb ik liever een normaal ritme..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan