Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brittjan

Legacy Member
Hardeschijf begint te falen.
En bij Alternate momenteel al 35min aan het wachten tot ze opnemen:(.

Huasheng

Legacy Member
Vroege trein vanmorgen was afgeschaft :sad: Dan maar gewoonlijke trein genomen, die voor de verandering slechts een minieme vertraging had opgelopen :) Maar de bus liet op zich wachten, waardoor mijn winst meteen naar de vaantjes was :sad: 10 min moeten wachten op mijn bus met als gevolg 40 min later dan gehoopt thuis :cry:

Iemand

Legacy Member
Die penaltyfase op Gillet. Kerstcadeautjes zijn ook altijd voor dezelfde he.

stoomboot

Legacy Member
Huasheng zei:
Vroege trein vanmorgen was afgeschaft :sad: Dan maar gewoonlijke trein genomen, die voor de verandering slechts een minieme vertraging had opgelopen :) Maar de bus liet op zich wachten, waardoor mijn winst meteen naar de vaantjes was :sad: 10 min moeten wachten op mijn bus met als gevolg 40 min later dan gehoopt thuis :cry:

Hoe kan een minieme vertraging hetzelfde zijn als ergens vroeger komen?

Bloob

Legacy Member
stoomboot zei:
Hoe kan een minieme vertraging hetzelfde zijn als ergens vroeger komen?

omdat hij (of zij?) normaal nooit minieme vertragingen heeft, maar grote vertragingen? :p
daarom denk ik ook die "voor de verandering" in zijn (of haar?) zin ;)

xDama

Legacy Member
Geflitst... :sop:

Ik zit voor het eerst in meer dan een maand nog eens in de wagen ze. ********.

stormtrooper

Legacy Member
xDama zei:
Geflitst... :sop:

Ik zit voor het eerst in meer dan een maand nog eens in de wagen ze. ********.

No offence maar hoe kunt ge nu vies op iemand anders zijn omdat ge geflitst zijt? Ge rijdt toch zelf met de wagen?

Waelvis

Legacy Member
Sinds afgelopen zaterdag (de dag van kerstavond dus) al elke dag om 4u45 moeten opstaan.
En dit nog tot en met vrijdag...

Dank u collega's om allemaal gezamenlijk verlof te nemen tijdens de feestdagen.
Ik vind het echt niet erg om 7 vroeges na elkaar te doen...

Het ergste is dan nog dat als ik thuiskom, ik me niet even kan neerleggen, want oudjaar is bij ons thuis, en er zijn zoveel voorbereidingen..

Komt er nog bij dat de dampkap op de keramische kookplaat is gevallen toen mn vriendin de filter er terug instak (na die gewassen te hebben) = 235€ kosten (franchise verzekering)

Li1quid

Legacy Member
Kan iemand mij uitleggen wie die sea shepherd is op hln? Srsly die komt altijd als 'main' nieuws

Huasheng

Legacy Member
stoomboot zei:
Hoe kan een minieme vertraging hetzelfde zijn als ergens vroeger komen?

Bloob zei:
omdat hij zij normaal nooit minieme vertragingen heeft, maar grote vertragingen? :p
daarom denk ik ook die "voor de verandering" in zijn haar zin ;)
Bloob heeft dat goed opgemerkt :niceone:

a143290

Legacy Member
Li1quid zei:
Kan iemand mij uitleggen wie die sea shepherd is op hln? Srsly die komt altijd als 'main' nieuws

Is da nie het vlaggenschip van die groene mannen die tegen walvisvissers (walvissers? XD) varen? :p

Karre

Legacy Member
a143290 zei:
Is da nie het vlaggenschip van die groene mannen die tegen walvisvissers (walvissers? XD) varen? :p

Ja, om dan één iemand ervan hier op het forum te laten verkondigen dat de mens in vrede moet leven en iets moeten bereiken via vredevolle acties :lol:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan