stormtrooper
Legacy Member
Ohm zei:Not sure if serious
Heb je dat al eens goed en aandachtig gelezen?
Misschien is het Pallieterke een beter magazine voor u?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohm zei:Not sure if serious
Heb je dat al eens goed en aandachtig gelezen?
stormtrooper zei:Misschien is het Pallieterke een beter magazine voor u?
tommie314 zei:Ja, omdat hij betaald wordt met ons belastingsgeld waarvoor ik 40 uur per week keihard mag staan werken in de fabriek.
tommie314 zei:Ja, omdat hij betaald wordt met ons belastingsgeld waarvoor ik 40 uur per week keihard mag staan werken in de fabriek.

tommie314 zei:HAHAHAHAAHAHAHA.
De netto over te dragen winst is 228K per jaar, en dat is na aftrek van de wagen, villa etc uiteraard...

tommie314 zei:Dat maakt het nog niet normaal, laat staan eerlijk![]()
MrKend54l zei:Humo een sossen boekje? Must be kiddin right?
Chilliewillie88 zei:Eerlijk of niet, iedereen heeft de kans om oogarts te worden. Dus dat is geen argument..
Dat is een mooie som winst. En dat is een mooi staaltje jaloezietommie314 zei:HAHAHAHAAHAHAHA.
De netto over te dragen winst is 228K per jaar, en dat is na aftrek van de wagen, villa etc uiteraard...

Niemand heeft u verplicht om niet verder te studeren. Goede stielmannen verdienen ook aardig hun boterham.tommie314 zei:Ja, omdat hij betaald wordt met ons belastingsgeld waarvoor ik 40 uur per week keihard mag staan werken in de fabriek.
tommie314 zei:Dat maakt het nog niet normaal, laat staan eerlijk![]()
Morrissey zei:Het feit dat ge 40 uur per week in't fabriek moet werken, is grotendeels uw eigen keuze geweest.

Muscleduck zei:Weer zo 1
Serieus, 't is niet omdat het 2012 bijna is dat IEDEREEN de kans krijgt om te gaan studeren.
Overigens vind ik het langs 1 kant normaal dat een dokter veel verdient. Natuurlijk is dat logisch, want een dokter heeft een zeer grote verantwoordelijkheid. Als hij daarnaast nog zelfstandige is is het risico nog groter idd. Maar dat van dat studeren vind ik echt geen argument. Er zijn genoeg mensen die even lang studeren en maar een peulschil verdienen.
Ik doelde op de hele wereld van zelfstandigen. Oké, een beroep als dokter, arts,... zal wel goed de boterham verdienen, maar geef eens 1 reden waarom ze zoiets niet zouden verdienen...tommie314 zei:Een dokter-specialist neemt géén enkel financieel risico, en ze zijn zeker niet te vergelijken met gewone zelfstandigen.
Dat niet iedereen de kans krijgt om te studeren, daar ga ik ten volle mee akkoord. Maar puur individueel gezien kan je nagenoeg altijd zelf kiezen. Een studiebeurs doet uw inschrijvingsgeld zakken tot een peulschil, een treinabonnement kost voor studenten amper geld,... Je kan als student altijd bijklussen in het weekend en vakantiejobs aangaan. Als je regelmatig werkt (en eventueel geregeld in het zwart) kan je op jaarbasis zéker genoeg verdienen om studies, boeken en andere zaken te verschaffen, dat vind ik niet zo'n sterk argument.Muscleduck zei:Weer zo 1
Serieus, 't is niet omdat het 2012 bijna is dat IEDEREEN de kans krijgt om te gaan studeren.
Overigens vind ik het langs 1 kant normaal dat een dokter veel verdient. Natuurlijk is dat logisch, want een dokter heeft een zeer grote verantwoordelijkheid. Als hij daarnaast nog zelfstandige is is het risico nog groter idd. Maar dat van dat studeren vind ik echt geen argument. Er zijn genoeg mensen die even lang studeren en maar een peulschil verdienen.
tommie314 zei:Een dokter-specialist neemt géén enkel financieel risico, en ze zijn zeker niet te vergelijken met gewone zelfstandigen.

Sick` zei:Jongens, ik zou hier elke post kunnen quoten en een nieuwe ergernis van kunnen maken. Wees toch niet zo kortzichtig! Niet iedereen heeft de kans, krijgt de kansen, kan de kansen krijgen, of heeft er de brains of het karakter voor; je kan dan zeggen dat het aan jezelf ligt, maar dat is het niet en ook voor een groot deel erfelijk en opvoeding. En mensen, geld komt niet uit de lucht gevallen! En als mama en papa het geld hebben, wil dat nog niet zeggen dat ze het naar u toe (moeten) smijten! En ga gvd me u lief samenwonen ipv op de rug van uw ouders te leven!![]()