Karre
Legacy Member
Huasheng zei:O-zo koud buiten. Al bibberend staan wachten op mijn bus.
Warmere kledij aandoen
. En ik vind het zaligste weer nu. De enige periode waarbij ik van koffie of thee kan genieten
. Al zijn de thee zakjes op en mag ik er morgen zeker niet vergeten om te gaan. Dus een ergernis uit de toekomst: Sowieso dat ik het ga vergeten en morgenavond als de winkels al toe zijn ga vloeken.
't is verdomme nog 10 graden buiten... Da's niet eens winterjasweer 


.