Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Huasheng zei:
O-zo koud buiten. Al bibberend staan wachten op mijn bus.

Warmere kledij aandoen :tongue:. En ik vind het zaligste weer nu. De enige periode waarbij ik van koffie of thee kan genieten :love:. Al zijn de thee zakjes op en mag ik er morgen zeker niet vergeten om te gaan. Dus een ergernis uit de toekomst: Sowieso dat ik het ga vergeten en morgenavond als de winkels al toe zijn ga vloeken.

Bosvos

Legacy Member
Hah... Koud :D 't is verdomme nog 10 graden buiten... Da's niet eens winterjasweer :(

Alteration

Legacy Member
denkimi zei:
:wtf:
regen, wind, de hele dag grijs.

dan heb ik liever -5° en een stralende zon.

Idd. Vanmorgen helderblauwe lucht, zon die schijnt. Wou even gaan wandelen, maar moest nog douchen. Half uur later grijs, depressief weer :sop:

Carrion

Legacy Member
Karre zei:
Warmere kledij aandoen :tongue:. En ik vind het zaligste weer nu. De enige periode waarbij ik van koffie of thee kan genieten :love:. Al zijn de thee zakjes op en mag ik er morgen zeker niet vergeten om te gaan. Dus een ergernis uit de toekomst: Sowieso dat ik het ga vergeten en morgenavond als de winkels al toe zijn ga vloeken.

Ge hebt ne gsm van +600 euro en zijt nog te lui om er een notificatie van te maken? :unsure:

Karre

Legacy Member
Carrion zei:
Ge hebt ne gsm van +600 euro en zijt nog te lui om er een notificatie van te maken? :unsure:

Dat ik daar niet aan had gedacht :unsure:. Examens zijn echt niet goed voor mij :unsure:.

Ohm

Legacy Member
De Humo gekocht.

Wou wat te lezen hebben en vond geen beter magazine. De P-Magazine trekt op niks en de knack vind ik te duur.
2 artikels gelezen en ik heb het weggesmeten. Precies een propaganda boekje van de socialisten.

Waelvis

Legacy Member
Ohm zei:
De Humo gekocht.

Wou wat te lezen hebben en vond geen beter magazine. De P-Magazine trekt op niks en de knack vind ik te duur.
2 artikels gelezen en ik heb het weggesmeten. Precies een propaganda boekje van de socialisten.


Den humo is imho een boekske van mensen da denken dat de evanaar door hun gat loopt, da vinden da alles wat zij zeggen waarheid is, dat zij slim zijn en de rest dom, ...

Het enige positieve aan den humo (en ook het feit dat ik hem soms nog koop) is dat er soms leuke extra'tjes bijziten (condoom, films, ...)
En de cartoons.

MrKend54l

Legacy Member
Ohm zei:
De Humo gekocht.

Wou wat te lezen hebben en vond geen beter magazine. De P-Magazine trekt op niks en de knack vind ik te duur.
2 artikels gelezen en ik heb het weggesmeten. Precies een propaganda boekje van de socialisten.

Humo een sossen boekje? Must be kiddin right?

Elosopardo

Legacy Member
Er is ergens een defect in de tv-kabel bij ons hier in de straat. Voeg daar wind bij toe en je hebt internet dat maar voor een minuutje aan blijft, tv die constant hapert en telefoongesprekken die je telkens in stukjes van een minuut moet houden...

Nas

Legacy Member
Ohm zei:
De Humo gekocht.

Wou wat te lezen hebben en vond geen beter magazine. De P-Magazine trekt op niks en de knack vind ik te duur.
2 artikels gelezen en ik heb het weggesmeten. Precies een propaganda boekje van de socialisten.
De Humo is heiligdom. Geen blasfemie over de Humo aub.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan