Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrKend54l zei:Laatste werkdag! (glimlach)
Enkel jammer dat het vandaag een zeer drukke en stressvolle dag gaat worden.


Kandul zei:Als ik het goed begrijp heeft hij een probleem met het hoge loon omdat het ons belastingsgeld is.
Kandul zei:Als ik het goed begrijp heeft hij een probleem met het hoge loon omdat het ons belastingsgeld is.
Muscleduck zei:AHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
wacht
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
man man man :')

glashelder zei:Blijkbaar is dat niet zo uitzonderlijk in zo'n wijk. Het gezin ernaast? Mama stond ooit op de vensterbank van de tweede verdieping (haar zoontje haar kamer) omdat ze zelfmoord wou plegen en zat ondertussen, euh, obsceniteiten te roepen naar de buren.
Onze buren? Alleenstaande mama, 2 zoontjes van 2 verschillende vaders, allebei alcoholisten, ze is door allebei de vaders geslagen en verkracht geweest terwijl de kinderen in huis waren. Jongste zoon doet BSO, oudste heeft BUSO gedaan en staat nu in de fabriek.
De buren aan de andere kant (die zotte Franse), hun zoon en zijn vrouw wonen hier ook in de wijk. Papa is werkloos, mama weet ik niet maar ze rijdt constant weg en weer op haar brommertje tussen dit huis en hun eigen huis. En verder houdt papa zich bezig met drugs en uitgaan. Kinderen zitten nog in het lager, maar ik geloof niet dat zij oogarts zullen worden
Dat andere voorbeeld is inderdaad het extreemst dat we hier hebben in de buurt (ik ken ook niet iedereen natuurlijk) maar ook in minder extreme situaties geldt wat ik daarboven zei: erg weinig steun en stimulatie van thuis uit, bias van de omgeving en dus niet zo'n grote kans dat de kinderen advocaat of dokter zullen worden. Dan kan je wel blijven roepen dat onderwijs kosteloos is en voor iedereen een optie of een keuze is... Maar dat ís gewoon niet zo.
(En nee, ik zeg niet dat er iets mis is met BSO. De discussie gaat over dat blijkbaar iedereen "gewoon kan kiezen" wat hij doet met z'n leven. Niet dus.)
Maar jij zondigt hier enorm naar dt-fouten toeKarre zei:Ik vind nochtans dat Glashelder ook wel sterk veralgemeend naar sociale woonwijken toe.

Dennoman zei:Maar jij zondigt hier enorm naar dt-fouten toe![]()

Laatst gewijzigd door Karre; Vandaag om 12:30Karre zei:Snoodaard, jij hebt gewoon mijn post genomen en er expres één in gestoken!![]()
