Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ruben666

Legacy Member
Drien zei:
Vriend had enige tijd geleden rosé champagne gekocht voor de feestdagen. Vorige week met kerstmis toch maar beslist om te wachten tot met oudjaar om die open te doen. En nu heeft die moeder die vandaag met de postbode meegegeven als kadootje. :(

Als kadootje of als dank voor geleverde 'diensten'...

:evil:

Drien

Legacy Member
Ruben666 zei:
Als kadootje of als dank voor geleverde 'diensten'...

Geen idee.. Ik heb de postbode nog nooit gezien :) Maar ik zal het straks een vragen aan de schoonmama!

Muscleduck

Legacy Member
Chilliewillie88 zei:
het feit dat jij vroeger je best niet gedaan hebt op school is geen reden om je te ergereren aan iemand die dat wél gedaan heeft. :)

Bol het af met uw zevercomment. Ik had een zwaar leerprobleem omdat ik bovengemiddeld intelligent ben en dat is nooit behandeld geweest. Denkte dat ik voor de lol een paar jaar ben blijven hangen mss?

stormtrooper

Legacy Member
Muscleduck zei:
Bol het af met uw zevercomment. Ik had een zwaar leerprobleem omdat ik bovengemiddeld intelligent ben en dat is nooit behandeld geweest. Denkte dat ik voor de lol een paar jaar ben blijven hangen mss?

:doh:

Kwestie van eens zijne laatste post te negeren.

Dat ge zelf problemen hebt om iets te bereiken is allemaal erg hé, maar dat doet toch niets af aan het feit dat iemand anders wel geslaagd is en daardoor een mooie job heeft. Mag die daardoor opeens niet meer deftig zijn geld verdienen omdat gij dat niet kunt?

Muscleduck

Legacy Member
stormtrooper zei:
Dat ge zelf problemen hebt om iets te bereiken is allemaal erg hé, maar dat doet toch niets af aan het feit dat iemand anders wel geslaagd is en daardoor een mooie job heeft. Mag die daardoor opeens niet meer deftig zijn geld verdienen omdat gij dat niet kunt?

Daar heb ik niks tegen gezegd. Van mij mag die dokter meer verdienen dan mij, ik heb hier gisteren zelf een post getypt waarin ik dat al zeg.
Tuurlijk is het normaal dat die mens meer verdient dan gemiddeld.

e.House

Legacy Member
Ook voor een CEO is het loon vaakveel te hoog en die inkomsten komen ook van normale mensen..

_ns_

Legacy Member
tommie314 zei:
Een tien of een twintigvoud van een normale mens, terwijl hij betaalt wordt door normale mensen vind ik niet meer normaal. Bij CEO's in dat anders: die worden volledig door een privé-bedrijf betaalt, daar heeft niemand last van. Gezondsheidswerk is niet zomaar een dienst als een andere.

En wiens geld gebruiken die denkt ge? :')

Karre

Legacy Member
tommie314 zei:
Een tien of een twintigvoud van een normale mens, terwijl hij betaalt wordt door normale mensen vind ik niet meer normaal. Bij CEO's in dat anders: die worden volledig door een privé-bedrijf betaalt, daar heeft niemand last van. Gezondsheidswerk is niet zomaar een dienst als een andere.

We kunnen anders ook de gezondheidszorg afschaffen. Dan worden ze niet meer betaald door uw belastingsgeld :woohoo:

Bubba

Legacy Member
Seg, wa is da hier mee al da gezaag over BSO en sociale woonwijken en dokters die veel verdienen... Ga daar is over discussiëren in de juiste forums AUB.

e.House

Legacy Member
Of jouw kennis, Drew, die al jarenlang ergens in de bachelor rond dwarrelt.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Tuninboy zei:
Een uur en kwartier zitten sukkelen voor men lenzen in te krijgen.

Wtf :') had ge traangas ipv lenzenvloeistof in uw dooske gedaan?

Ik heb één keer eens gehad dat ik ze echt niet inkreeg, na een dik kwartier heb ik het gewoon opgegeven toen. Na 75 minuten zijn uw ogen toch knalrood van al dat gepruts?

kay-gell

Legacy Member
e.House zei:
Ook voor een CEO is het loon vaakveel te hoog en die inkomsten komen ook van normale mensen..

Dan moeten die normale mensen maar stoppen met die producten te kopen van het bedrijf van de CEO hé.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan