Karre
Legacy Member
Dennoman zei:Laatst gewijzigd door Karre; Vandaag om 12:30
Tumtumtuuuummmm![]()
Ik was mijn laatste paragraaf vergeten te schrijven!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Laatst gewijzigd door Karre; Vandaag om 12:30
Tumtumtuuuummmm![]()

Drien zei:Vriend had enige tijd geleden rosé champagne gekocht voor de feestdagen. Vorige week met kerstmis toch maar beslist om te wachten tot met oudjaar om die open te doen. En nu heeft die moeder die vandaag met de postbode meegegeven als kadootje.![]()

Ruben666 zei:Als kadootje of als dank voor geleverde 'diensten'...
Maar ik zal het straks een vragen aan de schoonmama!Chilliewillie88 zei:het feit dat jij vroeger je best niet gedaan hebt op school is geen reden om je te ergereren aan iemand die dat wél gedaan heeft.![]()
Muscleduck zei:Bol het af met uw zevercomment. Ik had een zwaar leerprobleem omdat ik bovengemiddeld intelligent ben en dat is nooit behandeld geweest. Denkte dat ik voor de lol een paar jaar ben blijven hangen mss?
stormtrooper zei:Dat ge zelf problemen hebt om iets te bereiken is allemaal erg hé, maar dat doet toch niets af aan het feit dat iemand anders wel geslaagd is en daardoor een mooie job heeft. Mag die daardoor opeens niet meer deftig zijn geld verdienen omdat gij dat niet kunt?
tommie314 zei:Een tien of een twintigvoud van een normale mens, terwijl hij betaalt wordt door normale mensen vind ik niet meer normaal. Bij CEO's in dat anders: die worden volledig door een privé-bedrijf betaalt, daar heeft niemand last van. Gezondsheidswerk is niet zomaar een dienst als een andere.
Eh?Muscleduck zei:Bol het af met uw zevercomment. Ik had een zwaar leerprobleem omdat ik bovengemiddeld intelligent ben en dat is nooit behandeld geweest.
tommie314 zei:Een tien of een twintigvoud van een normale mens, terwijl hij betaalt wordt door normale mensen vind ik niet meer normaal. Bij CEO's in dat anders: die worden volledig door een privé-bedrijf betaalt, daar heeft niemand last van. Gezondsheidswerk is niet zomaar een dienst als een andere.

Tuninboy zei:Een uur en kwartier zitten sukkelen voor men lenzen in te krijgen.
e.House zei:Ook voor een CEO is het loon vaakveel te hoog en die inkomsten komen ook van normale mensen..
Tuninboy zei:Een uur en kwartier zitten sukkelen voor men lenzen in te krijgen.
Tuninboy zei:Een uur en kwartier zitten sukkelen voor men lenzen in te krijgen.

