Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
kay-gell zei:
Maar als we nu allemaal collectief geen Cola meer kopen zal die zijn boterham wel niet meer zo goed verdienen. En dat was het probleem toch, dat CEO's te veel verdienen?

jammer dat er niets goedkoper is met dezelfde smaak :D

Coca Cola or nothing!

kay-gell

Legacy Member
sluysen zei:
jammer dat er niets goedkoper is met dezelfde smaak :D

Coca Cola or nothing!

Exactly :love:

Mijn ergernis: wil met mijn vriendin dit gaan bezoek op onze reis, maar ze wil niet mee omdat "er daar geen wc's zijn en ze hare zeik geen uur kan ophouden." :angry:

Tibokio

Legacy Member
kay-gell zei:
Exactly :love:

Mijn ergernis: wil met mijn vriendin dit gaan bezoek op onze reis, maar ze wil niet mee omdat "er daar geen wc's zijn en ze hare zeik geen uur kan ophouden." :angry:

Uw vriendin kan zich toch wel eens achter een boompje zetten? :p

Alteration

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Urgh...... schuintegenover woont er zo ene die van die tuning events organiseert. Ik probeer hier te studeren. Nochtans studeer ik altijd met muziek, maar nu komt er op de achtergrond nog eens zo'n doffe "DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK" DE HELE TIJD TSSDOOR :') fffffffuuuuuu

Had ook zo'n mongool hiertegenover. Komt één van zijn maten aan, laat zijn getunede auto op de oprit muziek spelen en gaat in de tuin van mijn overbuur wat chillen. Halfuur later hoor 'k die zijn lawaai niet meer, 'k ga eens zien of die mongool vertrokken is, blijkt dat iemand zijn achteruit had ingeslagen.
Made my day :p

Proto

Legacy Member
kay-gell zei:
Exactly :love:

Mijn ergernis: wil met mijn vriendin dit gaan bezoek op onze reis, maar ze wil niet mee omdat "er daar geen wc's zijn en ze hare zeik geen uur kan ophouden." :angry:

Begrijpelijk, van het geluid van stromend water moet ik ook onmiddellijk naar de wc'tjes.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Alteration zei:
Had ook zo'n mongool hiertegenover. Komt één van zijn maten aan, laat zijn getunede auto op de oprit muziek spelen en gaat in de tuin van mijn overbuur wat chillen. Halfuur later hoor 'k die zijn lawaai niet meer, 'k ga eens zien of die mongool vertrokken is, blijkt dat iemand zijn achteruit had ingeslagen.
Made my day :p

Idee :unsure:

Muscleduck

Legacy Member
kay-gell zei:
Exactly :love:

Mijn ergernis: wil met mijn vriendin dit gaan bezoek op onze reis, maar ze wil niet mee omdat "er daar geen wc's zijn en ze hare zeik geen uur kan ophouden." :angry:

In't water gaan staan en alle sluizen open!

e.House

Legacy Member
kay-gell zei:
Exactly :love:

Mijn ergernis: wil met mijn vriendin dit gaan bezoek op onze reis, maar ze wil niet mee omdat "er daar geen wc's zijn en ze hare zeik geen uur kan ophouden." :angry:

Gij ergert u tegenwoordig ook meer aan uw vriendin dan aan alle linkse elementen van het forum samen, hé?

kay-gell

Legacy Member
e.House zei:
Gij ergert u tegenwoordig ook meer aan uw vriendin dan aan alle linkse elementen van het forum samen, hé?

Oh, ik erger mij niet aan de linkse elementen. Ik vind hun kinderlijke naïviteit amusant, hoor. :)

Général Zantas

Legacy Member
GPS van de fiets gedonderd, scherm kapot en bijgevolg onbruikbaar.

Hopelijk telt de garantie daar voor.

Tuninboy

Legacy Member
sparks zei:
Ge moet ze eerst uit het dooske halen eh

Gonzo zei:
Eerste keer da ge lenzen draagt? :D
Troost u, ge leert da snel ;)


PinkyNTheBrain zei:
Wtf :') had ge traangas ipv lenzenvloeistof in uw dooske gedaan?

Ik heb één keer eens gehad dat ik ze echt niet inkreeg, na een dik kwartier heb ik het gewoon opgegeven toen. Na 75 minuten zijn uw ogen toch knalrood van al dat gepruts?

This ook vandaag de eerste keer dak ze alleen aandoe. Gisteren gaan halen. :unsure::unsure: :p

En nu zit er ene ook nog precies slecht :(

De SkeEvN

Legacy Member
Tuninboy zei:
This ook vandaag de eerste keer dak ze alleen aandoe. Gisteren gaan halen. :unsure::unsure: :p

En nu zit er ene ook nog precies slecht :(

Hebben ze u da in den brillewinkel nie geleerd?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Tuninboy zei:
This ook vandaag de eerste keer dak ze alleen aandoe. Gisteren gaan halen. :unsure::unsure: :p

En nu zit er ene ook nog precies slecht :(

Mja proberen aan te wennen, ma een uur & kwartier in uw ogen zitten prutsen is ook nie goed he :').

Der zijn effectief ook mensen die ze nie kunnen verdragen. Maar zie het zeker nog even aan. Int begin vond ik da ook vervelend, ma nu gaat da best goed :p

glashelder

Legacy Member
Mijn compleet fucked up bioritme. Gisteren zitten leren van 21u tot 3u of zo, sloeg nergens op (gewoon omdat ik de hele dag niks gedaan had). Gaan slapen om 5u.

Wakker geworden om 12u40 (nog vroeg voor mijn doen :unsure:), uurtje geleerd, iets gegeten en nu beetje online en wtf, 't is al 16u en bijna avond :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan