Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alteration

Legacy Member
Rhandd zei:
GPS van de fiets gedonderd, scherm kapot en bijgevolg onbruikbaar.

Hopelijk telt de garantie daar voor.

Als valschade onder garantie viel, dan vloog alles hier enkele dagen voor die garantie zou verlopen tegen de grond.

Morrissey zei:
Wie fietst er nu ook met een gps :unsure:

I do.
Gezicht van sommigen is priceless.

Muscleduck

Legacy Member
Garantie telt alleen op fabricagefouten, of abnormale slijtage. Uw gps laten vallen valt daar niet onder.

Tuninboy

Legacy Member
De SkeEvN zei:
Hebben ze u da in den brillewinkel nie geleerd?

Nee :(

Tuurlijk wel, maar this nie makkelijk omda ge nog nie eefectief weet waar, en hoe uwe vinger zit he.

PinkyNTheBrain zei:
Mja proberen aan te wennen, ma een uur & kwartier in uw ogen zitten prutsen is ook nie goed he :').

Der zijn effectief ook mensen die ze nie kunnen verdragen. Maar zie het zeker nog even aan. Int begin vond ik da ook vervelend, ma nu gaat da best goed :p

Nja, ook wel 10 min pauze gepakt ertussen, maar this gewoon blijven doen anders komt het er toch nie van. : )

Général Zantas

Legacy Member
Alteration zei:
Als valschade onder garantie viel, dan vloog alles hier enkele dagen voor die garantie zou verlopen tegen de grond.

Ach, ik kan altijd een keer proberen. Een nee heb ik sowieso, een ja kan ik misschien krijgen.

De SkeEvN

Legacy Member
Dus alsem zennen auto crasht fkes naar de garage voor garantie :')
losstaande vergelijking

Général Zantas

Legacy Member
Morrissey zei:
Wie fietst er nu ook met een gps :unsure:

In een vreemde stad is zoiets verdomd handig. Kwam ook goed van pas bij mijn (half mislukte) fiets tour afgelopen zomer.

Morrissey

Legacy Member
Fietstouren moeten lekker oldskool met kaarten.

Trouwens, dat valt echt niet onder garantie. Gebarsten schermen, dan weet je genoeg.

Général Zantas

Legacy Member
Morrissey zei:
Fietstouren moeten lekker oldskool met kaarten.

Trouwens, dat valt echt niet onder garantie. Gebarsten schermen, dan weet je genoeg.

En hardcore fietstouren doe je zonder kaart. Ik vind fietskaarten alleszins enorm onhandig.

Edit: nieuwe ergernis: die reclame op Spotify die altijd hetzelfde is en niet echt aangepast is aan mijn muzieksmaak.

Chilliewillie88

Legacy Member
Rhandd zei:

Ja wtf, natuurlijk valt dat niet onder de garantie :doh:
Zou nogal schoon zijn dat de fabricant moet opdraaien voor het geklungel van een persoon die zijn producten koopt :lol:

Anders ga ik hier sffs ook ff mijne gsm/laptop tegen de grondsmijten, krijg dan toch ne nieuwe. En ineens ook ff mijne auto in de prak rijden, de garage zal mij wel gratis ne nieuwe geven.

Kut voor u, maar ik vrees dat ge ne nieuwe gps zult moeten kopen..

memorexxx

Legacy Member
Webshop die betalen met paypal toestaat, maar niet met paypal via een credit card.
The fuck... En dan wil ik gewoon met CC betalen, moet ik die domme card reader van ING gebruiken, en ik weet helemaal mijn pincode van mijn CC niet... ugh...

Profitable

Legacy Member
memorexxx zei:
Webshop die betalen met paypal toestaat, maar niet met paypal via een credit card.
The fuck... En dan wil ik gewoon met CC betalen, moet ik die domme card reader van ING gebruiken, en ik weet helemaal mijn pincode van mijn CC niet... ugh...

Goh ja die extra beveiligingen tegen fraude zijn zó 2011 hé.

memorexxx

Legacy Member
Profitable zei:
Goh ja die extra beveiligingen tegen fraude zijn zó 2011 hé.
Tgoh, ja want die webshop gaat veel fraude tegenhouden door geen CC via paypal te accepteren?... :) Of hebt ge hebt ge het over die irritante kut card readers waarbij ge voor elke scheet dat ge doet van betalingen via homebank uwe pin opnieuw moet intikken omdat ze bij ING niet weten hoe ze een sessie deftig kunnen beveiligen tegen hijacken? Eenmaal bij het opstarten van de sessie is al meer dan genoeg imo...

Profitable

Legacy Member
memorexxx zei:
Tgoh, ja want die webshop gaat veel fraude tegenhouden door geen CC via paypal te accepteren?... :) Of hebt ge hebt ge het over die irritante kut card readers waarbij ge voor elke scheet dat ge doet van betalingen via homebank uwe pin opnieuw moet intikken omdat ze bij ING niet weten hoe ze een sessie deftig kunnen beveiligen tegen hijacken? Eenmaal bij het opstarten van de sessie is al meer dan genoeg imo...

Ik heb het inderdaad over de cardreader.

Als ge online iets betaalt, dan moet ge toch maar eenmalig uw cardreader te gebruiken? Bij Dexia toch... Als je netbanking doet dan ja is het inderdaad 2 keer, maar ik vind dat juist praktisch omdat je dan nog een het bedrag kunt controleren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan