Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
Site was af, alles nagekegen met w3c validator. Vandaag zegt er ineens iemand da em warnings vind op mijn site. Kga kijken en ineens sta da vol me fouten.
Geen idee hoe da komt, magie?

Daar ga mijn avond gamen.

sluysen

Legacy Member
bah validation :(
misschien dat er online ergens iets extra nog ingevoegd wordt waardoor die warnings komen?
wij moeten ni kijken achter warnings zelfs denk ik, enkel errors

Wilcao

Legacy Member
kay-gell zei:
Inderdaad, ongelooflijk dat die vrijgesproken wordt omdat ze 'het niet rechtstreeks tegen de bediende gezegd had'. :ironic:

Inderdaad, dat was ook het hele punt :ironic:

Lospeed

Legacy Member
Alteration zei:
Stom kind van hierover met haar boomcar. Beetje show doen, muziek spelen voor gans de buurt en claxonneren dat het een lust is. Maar ze valt dan wel stil op 2 meter van haar deur en kan niet parkeren. Dan nog te bedenken dat ze er door was op haar praktijk door mij :doh:

Hoe dan wel? :confused:

Alteration

Legacy Member
Lospeed zei:

Ze zat altijd in de knoop bij de meeste bochten (ze kon niet overpakken), wist niet hoe te remmen op de motor, drukte op de meest onnodige momenten haar koppeling in (bij het nemen van bochten, bij het remmen,...),...

En dat was dan na meer dan 20 uur rijles. En maar blijten dat die mens van de rijschool zo bot was op haar en maar riep.

Sick`

Legacy Member
Alteration zei:
drukte op de meest onnodige momenten haar koppeling in (bij het nemen van bochten, bij het remmen,...),...

Bij bochten kan gevaarlijk zijn; maar bij remmen doe ik dat ook. Als je dan toch plots bruusk moet remmen zit je alvast goed aangezien je ABS dan in werking schiet.

Alteration

Legacy Member
Sick` zei:
Bij bochten kan gevaarlijk zijn; maar bij remmen doe ik dat ook. Als je dan toch plots bruusk moet remmen zit je alvast goed aangezien je ABS dan in werking schiet.

Dus als het 200m verderop rood wordt, dan drukt gij uw koppeling in en begint ge af te remmen?

Aescullus

Legacy Member
Alteration zei:
Ze zat altijd in de knoop bij de meeste bochten (ze kon niet overpakken), wist niet hoe te remmen op de motor, drukte op de meest onnodige momenten haar koppeling in (bij het nemen van bochten, bij het remmen,...),...

En dat was dan na meer dan 20 uur rijles. En maar blijten dat die mens van de rijschool zo bot was op haar en maar riep.

Alle dit kon prachtig uitlach tv worden...damm you!

xIO3Y

Legacy Member
Alteration zei:
Ze zat altijd in de knoop bij de meeste bochten (ze kon niet overpakken), wist niet hoe te remmen op de motor, drukte op de meest onnodige momenten haar koppeling in (bij het nemen van bochten, bij het remmen,...),...

En dat was dan na meer dan 20 uur rijles. En maar blijten dat die mens van de rijschool zo bot was op haar en maar riep.
Schrijf ze in voor "Slechtste chauffeur van Vlaanderen". Kunnen we ook nog eens lachen.

Dastardly

Legacy Member
Sick` zei:
Bij bochten kan gevaarlijk zijn; maar bij remmen doe ik dat ook. Als je dan toch plots bruusk moet remmen zit je alvast goed aangezien je ABS dan in werking schiet.

oh boy :unsure:

lantaarnpaal

Legacy Member
Altijd als ik de reacties in de droge-humor facebookgroep lees wil ik zelfmoord plegen

MrKend54l

Legacy Member
Alteration zei:
Dus als het 200m verderop rood wordt, dan drukt gij uw koppeling in en begint ge af te remmen?

Koppeling induwen terugschakelen en bijremmen indien nodig ;)

Alteration

Legacy Member
MrKend54l zei:
Koppeling induwen terugschakelen en bijremmen indien nodig ;)

Ik bedoelde maar dat zij, als het rood werd, gewoon haar koppeling induwt en remt. Ze schakelde niet terug, noch remde ze op de motor.

Zelf weet ik het wel :p

Général Zantas

Legacy Member
Ik ben al een paar dagen op zoek naar een horlogemerk waarvan ik enkele jaren geleden in Time Magazine herhaaldelijke malen reclame zag. Maar ik vind het merk maar niet, ongeacht hoeveel ik goegel.

Time

Legacy Member
Buurman, gast einde van de twintig prolly, die letterlijk elke avond porno zit te kijken. En dankzij de niet zo dikke muren luistert de ganse blok daar mee naartoe.

Die jongen heeft trouwens nog geen gordijnen, moet schoon zicht zijn voor de 4-5 adressen aan de overkant die kunnen binnenkijken.

_ns_

Legacy Member
Time zei:
Buurman, gast einde van de twintig prolly, die letterlijk elke avond porno zit te kijken. En dankzij de niet zo dikke muren luistert de ganse blok daar mee naartoe.

Die jongen heeft trouwens nog geen gordijnen, moet schoon zicht zijn voor de 4-5 adressen aan de overkant die kunnen binnenkijken.

wtf :lol:

Gonzo

Legacy Member
Time zei:
Buurman, gast einde van de twintig prolly, die letterlijk elke avond porno zit te kijken. En dankzij de niet zo dikke muren luistert de ganse blok daar mee naartoe.

Mss is zijn vriendin gewoon luid?

Sick`

Legacy Member
MrKend54l zei:
Koppeling induwen terugschakelen en bijremmen indien nodig ;)

Dit dus. Maar wel niet van 200m afstand natuurlijk. Kan moeilijk afstanden inschatten, maar eerst geef ik gewoon geen gas meer, en als ik sneller vertraag dan ik er zou geraken, dan ontkoppel ik om nog wat verder te bollen ofzo. Hangt er allemaal heel sterk vanaf waar en of er iemand in mijn gat plakt of niet. Ik doe dat allemaal heel onbewust eigenlijk, maar vanaf ik rem om te remmen (en niet om lichtjes te vertragen), dan ontkoppel ik steeds ja. Als je gaat stoppen zie ik niet wat er verkeerd aan is hier een gewoonte van te maken, zoals ik zeg, als je dan plots bruusk moet remmen ben je sneller af.

edit: en ps: nog nooit een botsing gemaakt en dus al 10 jaar ongevalvrij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan