Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lantaarnpaal

Legacy Member
Offthewall zei:
Ik peis da ge mij moe serieus nemen eh pipo, ik zit wel met het aspergersyndroom, das is een vorm van autisme en dat heel weedverhaal dat klopt gewoon, ik kan daar gewoon ni goe tegen!!

daarjuist moest ge zoveel moeite doen om uw tekst te schrijven en te editen, nu schrijf je al veel beter en veel sneller achtereen :cool:

jij doet me denken aan een teerling :unsure:

edit: case closed

Offthewall

Legacy Member
wat is een teerling, ik heb mijn school niet afgemaakd? Is dat een dobbbelsteen?

edit: dobbelsteen.

en afgemaakt met een t natuurlijk. fuck ik maak afgang vandaag!

ja het toetsenbord van mijn nieuwe laptop, die knoppen zitten nogal ver uitéén dus excuse me!

Rizla+

Legacy Member
Offthewall zei:
Ja tis ondertussen half 1 snachts, ik vrees dat die mannen toe zijn, ik ga denk ik tot morgen moeten wachten, FML!

Tuurlijk zijn die toe, tis voor die manne ook nieuwjaar zenne. Ik zou dinsdag gaan (ahja de maandag is ne feestdag) hou nog een beetje vol, het komt goed.

Juve9le

Legacy Member
Rizla+ zei:
Tuurlijk zijn die toe, tis voor die manne ook nieuwjaar zenne. Ik zou dinsdag gaan (ahja de maandag is ne feestdag) hou nog een beetje vol, het komt goed.

Ik zou wachten tot de solden in dat geval.

Wilcao

Legacy Member
Laatste kater van het jaar is ook een feit. Waarom blijf ik mezelf altijd wijs maken dat ik maar ff ga en niet teveel ga drinken :doh:

Anoniem06

Legacy Member
Wilcao zei:
Laatste kater van het jaar is ook een feit. Waarom blijf ik mezelf altijd wijs maken dat ik maar ff ga en niet teveel ga drinken :doh:

Vanavond maar effe en niet teveel drinken!

Sick`

Legacy Member
Mods die threads blijven deleten/aanpassen van die flauwe plezante.

Hoe kan je dit nu serieus via e-cops een melding doen zodat ze dien gast eens deftig aanpakken?

Kandul

Legacy Member
"Ja uh meneer de politiemanmeneer, ik wil melding maken van iemand die domme topics post.

Aha, domme topics?

Ja meneer, dat is zo storend."

Dat is geen misdrijf voor alle duidelijkheid.

MrKend54l

Legacy Member
Kandul zei:
"Ja uh meneer de politiemanmeneer, ik wil melding maken van iemand die domme topics post.

Aha, domme topics?

Ja meneer, dat is zo storend."

Dat is geen misdrijf voor alle duidelijkheid.

En ik die altijd dacht dat domme topics een infra kregen!

Sick`

Legacy Member
Als iemand voor overlast zorgt kan je dat melden, en dat nemen ze even serieus als een melding over je buurman dat zijn afval in je brievenbus komt dumpen.

Je kan het ook sneller aanpakken en zijn provider aanschrijven; indien dit Telenet is zullen ze uw klacht zeker serieus nemen en de persoon een waarschuwing geven.

edit: en in zijn eerste(?) thread gaf hij drugsgebruik toe, dus dat is al reden genoeg.

Kandul

Legacy Member
Sick` zei:
Als iemand voor overlast zorgt kan je dat melden, en dat nemen ze even serieus als een melding over je buurman dat zijn afval in je brievenbus komt dumpen.

Je kan het ook sneller aanpakken en zijn provider aanschrijven; indien dit Telenet is zullen ze uw klacht zeker serieus nemen en de persoon een waarschuwing geven.

Kosten wegen niet op tegen de baten. Het duurt welgeteld 5 seconden om zo iemand te bannen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan