Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Huxley

Legacy Member
Tuninboy zei:
Ja, ik nu nog met spiegel, maar wat is het verschil met het leren en dan uiteindelijk in 5 sec. zonder spiegel ze erin krijgen ? Gewoon dat je weet daar moeten ze zitten en uw ogen geraken gewend aan het opentrekken van je oog ? Dat is voor mij nog zo een vraagteken. :D

In't begin nijpt ge u ogen al toe, nog voor ge der 5 cm af zit.
Alle, da wast bij mij toch.

kay-gell

Legacy Member
Onnozel kutwijf van een vriendin.
Betaalt daar 7 jaar alles voor als ge weggaat, eten,... --> niet content
Regelt en betaalt daar een volledige reis voor naar Thailand --> niet content

Bel daarstraks de mensen waar we bij gaan eten en later naar de versuz. Zegt die kerel dat we er om 6 uur moeten zijn omdat em voor ons extra hapjes heeft voorzien. Ik zeg dat tegen mijn vriendin, zit ze te whinen dat ze niet op tijd klaar geraakt en dat ik haar dus mag gaan uithalen. Nota bene 50km rijden van mijn deur. Ik ga hiermee akkoord.

Belt ze mij net op om te zeggen dat de enige reden dat we daar moeten zijn om 6 uur is dat mijne kameraad extra hapjes heeft voorzien om nog even samen wat te gamen terwijl de rest pas rond 8 uur aankomt. En nu wil dat wicht dus daar niet om 6 uur zijn terwijl ze dus wel extra hapjes en al voor ons voorzien hebben.
Dat ze hare plan trekt en gvd de trein neemt!

Als ik gvd straks in de versuz 10 minuten moeite heb wandel ik er buiten met één die niet zo mijn kloten uithangt se.

Dennoman

Legacy Member
Het woord "gamen" is voor de meeste grieten al genoeg om het op hun heupen te krijgen. Laat ze den trein maar eens pakken. Ge zijt ze kennelijk toch beu, dus als ze een scène maakt weet ge wat ge er al die tijd aan gehad hebt zeker?

Katoom

Legacy Member
Dat krijgt ge dan terug he, ge springt en doet om ze toch maar alles te geven en dan verkoopt da nog wat streken.

e.House

Legacy Member
En die reis naar Thailand was zeker ook een dekmantel voor iets anders?

Carrion

Legacy Member
kay-gell zei:
Onnozel kutwijf van een vriendin.
Betaalt daar 7 jaar alles voor als ge weggaat, eten,... --> niet content
Regelt en betaalt daar een volledige reis voor naar Thailand --> niet content

Bel daarstraks de mensen waar we bij gaan eten en later naar de versuz. Zegt die kerel dat we er om 6 uur moeten zijn omdat em voor ons extra hapjes heeft voorzien. Ik zeg dat tegen mijn vriendin, zit ze te whinen dat ze niet op tijd klaar geraakt en dat ik haar dus mag gaan uithalen. Nota bene 50km rijden van mijn deur. Ik ga hiermee akkoord.

Belt ze mij net op om te zeggen dat de enige reden dat we daar moeten zijn om 6 uur is dat mijne kameraad extra hapjes heeft voorzien om nog even samen wat te gamen terwijl de rest pas rond 8 uur aankomt. En nu wil dat wicht dus daar niet om 6 uur zijn terwijl ze dus wel extra hapjes en al voor ons voorzien hebben.
Dat ze hare plan trekt en gvd de trein neemt!

Als ik gvd straks in de versuz 10 minuten moeite heb wandel ik er buiten met één die niet zo mijn kloten uithangt se.

Love is in the air :unsure:

Sick`

Legacy Member
Zeker dat die extra hapjes niet gewoon een excuus zijn zodat gij nogwa kunt gamen? :p

Morrissey

Legacy Member
Sick` zei:
Zeker dat die extra hapjes niet gewoon een excuus zijn zodat gij nogwa kunt gamen? :p

So what, geven en nemen hé. Als hij haar gaat halen, moet ze zich maar wat schikken naar zijn tijdsplanning.

Maar dat lijkt me wel een gezellige vriendin.

kay-gell

Legacy Member
e.House zei:
En die reis naar Thailand was zeker ook een dekmantel voor iets anders?

Helaas, anders had ik mijn voorbereidingen getroffen. :sad:

Morrissey zei:
So what, geven en nemen hé. Als hij haar gaat halen, moet ze zich maar wat schikken naar zijn tijdsplanning.

Maar dat lijkt me wel een gezellige vriendin.

Idd geven en nemen, is een bevriend koppel van ons alle twee dus zij kan ondertussen rustig met haar vriendin iets eten en wat tegen elkaar zagen.

RealRoot zei:
ik snap niet hoe gij daarmee nog samen zijt -.-

Ik ook niet, voor te poepen ook al niet want na 7 jaar is dat al een pak minder.
Als het daarvoor was had ik beter naar de dames van plezier geweest dan had het mij allemaal een pak minder gekost zonder al dat gezeur.
En tis echt niet dat moest ik ze laten vallen ik weinig aandacht van de vrouwtjes zou krijgen, integendeel.

Sick`

Legacy Member
Morrissey zei:
So what, geven en nemen hé. Als hij haar gaat halen, moet ze zich maar wat schikken naar zijn tijdsplanning.

Maar dat lijkt me wel een gezellige vriendin.

Ja, geven en nemen, maar dat doe je meestal door EERST met je vriendin te praten of dat wel in haar planning past ;) En als dan bovendien blijkt dat je dat gamen gedeeltje hebt verzwegen tegen haar begin ik me ook vragen te stellen of dit de eerste keer is. In elk geval moet je rekening met elkaar houden. Maar soit, je doet met je eigen relatie wat je wil :p (En zijn respect voor haar is ook ver zoek persies.)

kay-gell

Legacy Member
Sick` zei:
Ja, geven en nemen, maar dat doe je meestal door EERST met je vriendin te praten of dat wel in haar planning past ;) En als dan bovendien blijkt dat je dat gamen gedeeltje hebt verzwegen tegen haar begin ik me ook vragen te stellen of dit de eerste keer is. In elk geval moet je rekening met elkaar houden. Maar soit, je doet met je eigen relatie wat je wil :p (En zijn respect voor haar is ook ver zoek persies.)

Ik wist niet dat hij dat speciaal bedoelt had om te gamen. Maar als ik haar om 10u vanmorgen te bellen om te zeggen dat ze 7 uur later klaar moet zijn lijkt mij dat toch totaal niet onhaalbaar.
T ben ik niet die extra hapjes etc... heeft voorzien hé.

Alteration

Legacy Member
kay-gell zei:
Ik ook niet, voor te poepen ook al niet want na 7 jaar is dat al een pak minder.
Als het daarvoor was had ik beter naar de dames van plezier geweest dan had het mij allemaal een pak minder gekost zonder al dat gezeur.
En tis echt niet dat moest ik ze laten vallen ik weinig aandacht van de vrouwtjes zou krijgen, integendeel.

En dan nog van de Limburg zijn ook.

Nee, serieus, waarom zijt ge daar eigenlijk mee samen. Ontbindingsangst? Stockholmsyndroom? Geïnstitutionaliseerd?

kay-gell

Legacy Member
Alteration zei:
En dan nog van de Limburg zijn ook.

Nee, serieus, waarom zijt ge daar eigenlijk mee samen. Ontbindingsangst? Stockholmsyndroom? Geïnstitutionaliseerd?

Ik weet niet man. Mja, tis niet omdat het laatste weken/maanden mijn kloten uithangt dat dat voor eeuwig zo zal zijn.
Benieuwd hoe de twee weken vakantie lopen, als ik daar er nog stenen kloten van krijg zal de knoop rap doorgehakt zijn.
En anders bollen we nog wat verder zeker?

Subiet mij goed amuseren en laten gaan, dat is al wat telt nu :woohoo:

Alteration

Legacy Member
Ik snap er niks van. Ge zou juist denken dat het een gouden madam is, vermits ge u (en uw geld) er voor smijt

Karre

Legacy Member
Waar zitten die luie agenten trouwens met hun alcoholcontrole's. Van de paar keren dat ik van Berlare naar Buggenhout heb gereden geen enkele alcoholcontrole 's avonds of 's nachts gezien. Ik wou een BOB-sleutelhanger :(.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan