Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
Alteration zei:
Ik snap er niks van. Ge zou juist denken dat het een gouden madam is, vermits ge u (en uw geld) er voor smijt

Vrouwen/mensen veranderen hé, zeker op 7 jaar tijd. :unsure:

kay-gell

Legacy Member
Karre zei:
Volgens Dr. House nochtans niet :unsure:

Nog nooit gezien.

Maar genoeg gezeurd over mijn vriendin, ik ga eens vertrekken en nieuwjaar vieren.
Toch maar kwaad genoeg geworden om ze te gaan halen om al om 6 uur aan het feestje te beginnen.
Straks nog hopelijk crazy drunken sex en we kunnen er weer een tijdje tegenaan. :woohoo:

Alter E

Legacy Member
Al iets van nieuws trouwens over die vermiste jonge gast? Dat moet toch een hel zijn voor familie en vrienden.

Dennoman

Legacy Member
Alter E zei:
Al iets van nieuws trouwens over die vermiste jonge gast? Dat moet toch een hel zijn voor familie en vrienden.
Hij staat nog steeds als vermist op de site van Fedpol. Kans dat het nog goedkomt is dus zo goed als nihil vrees ik.

BoseBeats

Legacy Member
Mijn iPod Classic 160GB die 2 dagen uit garantie kapot is gegaan :(
Slechts 15 keer gebruikt ofzo en nu komt er alleen maar krakend geluid uit.

Oldskooler

Legacy Member
Sewwes vreten, een buffet.
Daarna een fuif, maar kgaan enkel vreten denk, ik blijf niet te lang.

Naar goede zielige gewoonte, thuis een slasherfilm bekijken.

//Dit moest dus in de glimlachthread komen.


//we zullen maar eens vertrekkken.

Prodigy

Legacy Member
De laatste weken serieus tekort aan slaap opgebouwd en dit deze namiddag getracht van te herstellen, 4 uren liggen draaien in bed maar geen oog dicht gedaan. Dat wordt een fris Nieuwjaar straks...

Iemand

Legacy Member
Telefoon willen opladen voor mijn gratis smsn via mobile vikings site en dat ding is pokketraag -_-
Time outs aan honderd per uur.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Stond op hun FB dat ze veel dingen uitschakelen om het vlot te laten verlopen vannacht

Iemand

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Stond op hun FB dat ze veel dingen uitschakelen om het vlot te laten verlopen vannacht
Herladen via internet echter niet! Heb zonet betaald, hoop dat ik straks mijn megabytes en dergelijke meer krijg. :)

BoseBeats

Legacy Member
Rizla+ zei:
Probeer is andere oortjes?

Al geprobeert. Beats by Dr Dre Studio, Bose AE2i, Sennheiser HD205 en dan nog 5 paar iPod oortjes. Allemaal werken ze niet met m'n iPod Classic :( Met mijn andere apparaten wel dusja. Nuja, hij is nog goed om muziek in m'n moeders auto te laten afspelen.

Rizla+

Legacy Member
Mijnen buur dat al zijn vuurwerk aan het testen is. Da is nu echt is een mongool die kerel, die zijn tuin staat vol bomen, heeft zelf zijn huis met de hand afgebroken (letterlijk een huis met een grote hamer afgebroken), ... Denk echt dat er iets scheelt met die kerel.

Time

Legacy Member
Karre zei:
Waar zitten die luie agenten trouwens met hun alcoholcontrole's. Van de paar keren dat ik van Berlare naar Buggenhout heb gereden geen enkele alcoholcontrole 's avonds of 's nachts gezien. Ik wou een BOB-sleutelhanger :(.
Politiecontrole? | Facebook

Als er een in de buurt is: rij er naartoe. :p

GaMe®

Legacy Member
Ik heb dus een absoluut hekel aan 'nieuwjaar'. Dat belachelijk gedoe en al die idiote wensen altijd. :s

Sköll

Legacy Member
Pff altijd dezelfde muziek in top 100's aller tijden.Queen en Nirvana en Metallica.Zijn die dat nu nog niet beu gehoord.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan