Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sick`

Legacy Member
Ovenbroodjes dat na 1 dag na aankoop al schijnbaar beschimmeld zijn omdat er tijdens het winkelen condensatie in de verpakking is ontstaan door tegen een product vanuit de koel/vriestoog te liggen :angry:

Morrissey

Legacy Member
Ik dacht al een tijdje dat mijn boxen (Logitech Z-5500) wat kapot waren omdat ze zwaar kraakten. Maar nu steek ik mijn koptelefoon even in de pc, en kraakt dat hier ook. Het probleem ligt dus gewoon aan mijn PC, en ik heb totaal geen idee hoe ik dat kan oplossen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Morrissey zei:
Ik dacht al een tijdje dat mijn boxen (Logitech Z-5500) wat kapot waren omdat ze zwaar kraakten. Maar nu steek ik mijn koptelefoon even in de pc, en kraakt dat hier ook. Het probleem ligt dus gewoon aan mijn PC, en ik heb totaal geen idee hoe ik dat kan oplossen.

Is het continu random gekraak of is het vanaf een bepaald volume ofzo?

Oldskooler

Legacy Member
Morrissey zei:
Ik dacht al een tijdje dat mijn boxen (Logitech Z-5500) wat kapot waren omdat ze zwaar kraakten. Maar nu steek ik mijn koptelefoon even in de pc, en kraakt dat hier ook. Het probleem ligt dus gewoon aan mijn PC, en ik heb totaal geen idee hoe ik dat kan oplossen.

Heb je een geluidskaart of onboard?

Indien geluidskaart, er eens uithalen en contacten proper maken of overgaan op onboard...

Morrissey

Legacy Member
Continu gekraak. Maar ik heb mijn geluidsinstallatie via optische kabel aangesloten op mijn PC, en het gekraak lijkt op het eerste zicht weg.

Anoniem06

Legacy Member
Telenet-internet dat al 2 uur lang op de ballen trekt. 1 minuut om een pagina te laden, seriously..

En neen, mijn downloadlimiet is nog lang niet opgebruikt :sop:

JohnnyricoMC

Legacy Member
Morrissey zei:
Continu gekraak. Maar ik heb mijn geluidsinstallatie via optische kabel aangesloten op mijn PC, en het gekraak lijkt op het eerste zicht weg.

Dan zal het storing geweest zijn van externe bronnen.

TsD

Legacy Member
Arne zei:
Telenet-internet dat al 2 uur lang op de ballen trekt. 1 minuut om een pagina te laden, seriously..

En neen, mijn downloadlimiet is nog lang niet opgebruikt :sop:

Modem resetten helpt hier meestal, gewoon ff stroomkabel uittrekken, even af laten staan en terug insteken. 9 op de 10 werkt internet hier weer perfect dan:p

Sick`

Legacy Member
Heb ik gisteren de Senseo ontkalkt, smaakt ie vandaag terug even walgelijk :(

Karre

Legacy Member
Sick` zei:
Heb ik gisteren de Senseo ontkalkt, smaakt ie vandaag terug even walgelijk :(

Heeft dat niet altijd walgelijk gesmaakt? :unsure: Die koffie is echt zo slecht van zulke apparaten.

Muscleduck

Legacy Member
Idd dat is gewoon Senseo smaak waarschijnlijk. Da's ok voor bij een boke met choco maar puur voor de smaak drink ik dat toch niet ze.

FurtiveDuck

Legacy Member
the horror the horror, voorbereidingen treffen voor oudejaar. sji sji sjiiiiii

Anoniem06

Legacy Member
TsD zei:
Modem resetten helpt hier meestal, gewoon ff stroomkabel uittrekken, even af laten staan en terug insteken. 9 op de 10 werkt internet hier weer perfect dan:p

Doesn't work :(

Sick`

Legacy Member
Karre zei:
Heeft dat niet altijd walgelijk gesmaakt? :unsure: Die koffie is echt zo slecht van zulke apparaten.

Wel, dit heeft mij eigenlijk vrij lang gesmaakt :( Vroeger nam ik de 'extra dark' uit nederland mee, maar op een gegeven punt zijn die pads walgelijk geworden. Daarna kocht ik dan de gele pakjes maar, en na verloop van tijd ook hier hetzelfde. Dan op regular maar terug gegaan, ooit eens Java pads gekocht ($$$), dan terug de regular gekocht, en sindsdien het altijd walgelijk gevonden.. ik hoopte dat het kalk was, maar njet.

Tuninboy

Legacy Member
om op het elan van gisteren door te gaan, een dikke 40 min. over men lenzen gedaan vandaag. WIN : )En dan is er nog ene terug uitgegaan.

memorexxx

Legacy Member
Arne zei:
Telenet-internet dat al 2 uur lang op de ballen trekt. 1 minuut om een pagina te laden, seriously..

En neen, mijn downloadlimiet is nog lang niet opgebruikt :sop:

Idd, kheb al een paar dagen hetzelfde... Een uur of 2 elke dag gehad deze week. Constant DNS errors...:(
Ge kunt mss ies proberen om openDNS ouzo in te stellen als DNS, als het werkt, laat het dan eens weten dan kan ik dat ook eens doen... :D

Huxley

Legacy Member
Tuninboy zei:
om op het elan van gisteren door te gaan, een dikke 40 min. over men lenzen gedaan vandaag. WIN : )En dan is er nog ene terug uitgegaan.

Ik had men eerste proeflenzen allemaal verkloot (15 stuks)
Nu lukt da in 5 seconden zonder spiegel.

Bart Religion

Legacy Member
Sick` zei:
Als iemand voor overlast zorgt kan je dat melden, en dat nemen ze even serieus als een melding over je buurman dat zijn afval in je brievenbus komt dumpen.

Je kan het ook sneller aanpakken en zijn provider aanschrijven; indien dit Telenet is zullen ze uw klacht zeker serieus nemen en de persoon een waarschuwing geven.

edit: en in zijn eerste(?) thread gaf hij drugsgebruik toe, dus dat is al reden genoeg.

Hebben ze destijds "filmfabriek" zijn internet niet afgesloten wegens continu trollen en dubbelaccounts maken.

't is misschien dezelfde want die zit hier nog onder een andere naam (naar het schijnt).

Tuninboy

Legacy Member
Huxley zei:
Ik had men eerste proeflenzen allemaal verkloot (15 stuks)
Nu lukt da in 5 seconden zonder spiegel.

Ja, ik nu nog met spiegel, maar wat is het verschil met het leren en dan uiteindelijk in 5 sec. zonder spiegel ze erin krijgen ? Gewoon dat je weet daar moeten ze zitten en uw ogen geraken gewend aan het opentrekken van je oog ? Dat is voor mij nog zo een vraagteken. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan