Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Familie is hier al achter de rug. Traditie is dat ze hier twintig minuutjes binnenkomen om een cavake te drinken. Easy peasy :)

Wilcao

Legacy Member
Sick` zei:
Echt geen zin om naar familie te gaan.

Ergernis van morgen: terug vroeg opstaan. Hoewel ik heel de week "vroeg" ben gaan slapen (0h-1h), telkens om 11h of vandaag zelf om 12:15 wakker geworden, en telkens met het gevoel ik nog wel gemakkelijk een uur verder zou kunnen maffen. Snap het niet...

Ik heb hetzelfde probleem. De hele week moest ik werken en kwam ik het bed in uit. Vrijdag om 3u gaan slapen en 9u wakker. Vanacht om 6 gaan slapen en 11u al wakker. Gelukkig heb ik een week vrij om bij te komen.

Katoom

Legacy Member
Overal waar ge uwe kop laat zien: cava? :)

wa is da toch met dien brol?

TsD

Legacy Member
Sick` zei:
Echt geen zin om naar familie te gaan.

Ergernis van morgen: terug vroeg opstaan. Hoewel ik heel de week "vroeg" ben gaan slapen (0h-1h), telkens om 11h of vandaag zelf om 12:15 wakker geworden, en telkens met het gevoel ik nog wel gemakkelijk een uur verder zou kunnen maffen. Snap het niet...

Hetzelfde hier, normaal is 8 uur slaap perfect voor mij, maar al heel de congé mottig als ik opsta, moet me soms dwingen om uit bed te komen i.p.v nog een uur te blijven liggen...

Waelvis

Legacy Member
Mn grootouders (ouders van mijn pa).
De relatie die die mensen hadden was gewoon hoe het moest. Die zagen elkaar doodgraag, deden alles voor elkaar. De liefde tussen die 2 is echt een voorbeeld voor iedereen.

Toen mn grootvader vorig jaar (2010) ziek werd, en naar het kliniek moest ontdekten ze vrij ver gevorderde longkanker. Hij had daar al bijna 2 jaar last van, maar wou er niet mee naar de kliniek, omdat hij bij zn vrouwtje wou blijven, en er anders niemand voor haar zou kunnen zorgen. Na 3 weken daar int kliniek is hij toen gestorven..
Toen zei mn grootmoeder dat ze zo snel mogelijk terug bij hem wou zijn.
Nu de nacht van vrijdag op zaterdag heeft ze haar zin gekregen :sad:

Vorige week op kerstavond was ze heel slecht, geen fut, en echt zwak. Maandag is ze naar de kliniek geweest, waar ze dus zaterdagochtend overleden is. Ze had totaal geen wil meer om te vechten, ze wou echt sterven om terug bij mn grootvader te zijn.


Tis een groot gemis voor ons, maar het feit dat ze het altijd gewild heeft troost me wel enorm.

Tuninboy

Legacy Member
Gecondoleerd Waelvis.



kay-gell zei:
Nog ff en duurt maar een paar seconden meer en ge kunt het zonder spiegel :D


Idd, na 5 x proberen zaten ze er aan beide kanten in. Altijd tof. ^^ van 75 minuten naar 5 op 2 dagen. Nice.

glashelder

Legacy Member
M'n ouders vertrekken normaal gezien morgen op reis, één of ander huisoppasgedoetje. En net bellen die mensen dat één van hun zoontjes in de kliniek ligt en dat ze dus zullen moeten thuisblijven. M'n ouders proberen nu een lastminute-huisje te vinden ergens, maar 't is ook niet gezegd dat dat zal lukken.

Ik ging een weekje op m'n gemak zijn :cry:

Oldskooler

Legacy Member
Oldskooler zei:
Sewwes vreten, een buffet.
Daarna een fuif, maar kgaan enkel vreten denk, ik blijf niet te lang.

Naar goede zielige gewoonte, thuis een slasherfilm bekijken.

//Dit moest dus in de glimlachthread komen.


//we zullen maar eens vertrekkken.

3 borden vol, 5 dessertjes, een 8-tal drankjes, plus nog een hapje nadien.

Ik heb die 50 euro min of meer goed gemaakt :woohoo:

Général Zantas

Legacy Member
Meisje meegenomen naar huis, moet ze plots "dringend weg" als ik op het punt sta mijn broek te openen :(

KO

Legacy Member
Rhandd zei:
Meisje meegenomen naar huis, moet ze plots "dringend weg" als ik op het punt sta mijn broek te openen :(
En nu verdenk ik haar er van dat ze mijn portefeuille gepikt heeft, want ik vind hem niet meer.

:')

Dennoman

Legacy Member
Waelvis zei:
Bij mijn grootouders langs moederskant was dat hetzelfde. Ze maakten constant ambras, maar toen mijn grootmoeder stierf hoefde het voor mijn grootvader ook niet meer. Een jaartje later was het er ook mee gedaan.

Mijn deelneming, de feestdagen zijn toch altijd een beetje bitterzoet. Vrijwel alle sterfgevallen in de familie gebeuren rond deze periode.

Général Zantas

Legacy Member
Rhandd zei:
Meisje meegenomen naar huis, moet ze plots "dringend weg" als ik op het punt sta mijn broek te openen :(
En nu verdenk ik haar er van dat ze mijn portefeuille gepikt heeft, want ik vind hem niet meer.

Vals alarm, ik had mijn portefeuille verkeerd gelegd met mijn zatte botten.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Rhandd zei:
Meisje meegenomen naar huis, moet ze plots "dringend weg" als ik op het punt sta mijn broek te openen :(
En nu verdenk ik haar er van dat ze mijn portefeuille gepikt heeft, want ik vind hem niet meer.

:')

Anoniem06

Legacy Member
Rhandd zei:
Meisje meegenomen naar huis, moet ze plots "dringend weg" als ik op het punt sta mijn broek te openen :(
En nu verdenk ik haar er van dat ze mijn portefeuille gepikt heeft, want ik vind hem niet meer.

Goed gedaan meisje :')

fr1sb33

Legacy Member
Oldskooler zei:
3 borden vol, 5 dessertjes, een 8-tal drankjes, plus nog een hapje nadien.

Ik heb die 50 euro min of meer goed gemaakt :woohoo:

cocktails, wijn, aperitiefhapjes, soep, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, champagne voor 20€ :D
zelf eten maken kost moeite, maar tis toch veel goedkoper en als ge met 15 man zijt, valt die moeite nog wel mee

MrKend54l

Legacy Member
Een infraction voor het jaar te beginnen.
Man man toch beter wat op mijn woorden gelet...

kil911ler

Legacy Member
Kweet dak ni tegen cava kan, maar toch laat ik mij elk jaar vangen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan