Pedro Poublon
Legacy Member
Katoom zei:Overal waar ge uwe kop laat zien: cava?
wa is da toch met dien brol?
Verschrikkelijk.
Gisteren wel een redelijk goeie cava gedronken, maar die cava-rage hangt ook mijn kloten uit.
Precies niemand meer die 25 euro over heeft voor een degelijke champagne.

ad:
) maar er zit niemand op m'n favo server 

