Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Racing_Genk

Legacy Member
gelukkig nieuwjaar allemaal xxx maak er een leujk yaar van en geniet van alles !!xx
ma dan oowkk egt alles!! ;D !!!!maar!!!! blyf de les p sgool hate!!xx
♥♥♥ (aléé moet nhi as ge da egt egt nhi wilt ma k raad et uu aan!!!)xx
----

Mn nicht van 12 op facebook:sop:

Michster

Legacy Member
Racing_Genk zei:
gelukkig nieuwjaar allemaal xxx maak er een leujk yaar van en geniet van alles !!xx
ma dan oowkk egt alles!! ;D !!!!maar!!!! blyf de les p sgool hate!!xx
♥♥♥ (aléé moet nhi as ge da egt egt nhi wilt ma k raad et uu aan!!!)xx
----

Mn nicht van 12 op facebook:sop:

Het is waarschijnlijk maar een fase, jongen. :hug:


Alleszins, dat hoop ik voor u toch. :unsure:

Remi

Legacy Member
Mongolen die al om 23u45 vuurwerk afschieten.
Ipv vuurwerk zouden die marginalen beter een uurwerk kopen.

Link_006_

Legacy Member
Remi zei:
Mongolen die al om 23u45 vuurwerk afschieten.
Ipv vuurwerk zouden die marginalen beter een uurwerk kopen.
Haha, hier ook, en ze zouden zelfs beter een kalender kopen want gisteren waren ze ook al bezig hier :p.

Schapekop0701

Legacy Member
Bende idioten die hun batterij leegpompen via hunne claxon al 35 minuten lang.

Time

Legacy Member
Ik antwoord er gewoon niet op. Man ik haat dat gedoe.
Morgen 1 verplicht toerke "beste wensen [fake smile]" en ik ben er weer vanaf voor 12 maand. :]

Preske

Legacy Member
m'ne pa heeft de deur van de wc geverfd. man, stinken dat dat product doet...

Trebby

Legacy Member
Dat ik thuis moet zitten op nieuwjaar, voor het tweede jaar op rij.

Bende mongolen die hier al sinds 18u elke x-aantal minuten een voetzoeker doen ontploffen..

GaMe®

Legacy Member
Trebby zei:
Dat ik thuis moet zitten op nieuwjaar, voor het tweede jaar op rij.

Bende mongolen die hier al sinds 18u elke x-aantal minuten een voetzoeker doen ontploffen..

Waarom noemt dat eigenlijk een voetzoeker?

Rizla+

Legacy Member
Zatte mensen op de bus (heb enorm weinig geduld met zo'n mensen). Maar wel lekkere miekes!

stoomboot

Legacy Member
Trebby zei:
Dat ik thuis moet zitten op nieuwjaar, voor het tweede jaar op rij.

Bende mongolen die hier al sinds 18u elke x-aantal minuten een voetzoeker doen ontploffen..

Zoveel schrik van een voetzoekertje dat ge erdoor moet thuis blijven?

travis.bickle

Legacy Member
Time zei:
Ik antwoord er gewoon niet op. Man ik haat dat gedoe.
Morgen 1 verplicht toerke "beste wensen [fake smile]" en ik ben er weer vanaf voor 12 maand. :]

²
Vandaag echt niet in de stemming :(

Sick`

Legacy Member
Echt geen zin om naar familie te gaan.

Ergernis van morgen: terug vroeg opstaan. Hoewel ik heel de week "vroeg" ben gaan slapen (0h-1h), telkens om 11h of vandaag zelf om 12:15 wakker geworden, en telkens met het gevoel ik nog wel gemakkelijk een uur verder zou kunnen maffen. Snap het niet...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan