Katoom
Legacy Member
Tuninboy zei:Ge kunt er wel zelf als ouder voor zorgen, dat uw kind de waarde van geld leert, ik heb men petekind( meer dan 7 maanden oud, 50€ moeten geven van men ouders.. Wat ik veel geld vindt, maar het gaat toch op haar bankrekening. Maar ik ga toch altijd geld geven. vanaf volgend jaar, 30 € is meer dan genoeg imo.
Tof als u ouders zo'n dingen voor u gaan beslissen.Ik geef mijn neef en nichtjes nog altijd hoeveel ik wil, en of dat cash in hun handen is of gestort op de bankrekening daar hebben zij zich niet mee te bemoeien. De enige die er iets over te zeggen heeft zijn mijn zus en schoonbroer.
ma bon, ieder zijn manier van werken zeken.



, daarom verdween die uit de serie 



