Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sir oinksalot zei:dat ik mijn nieuwe avatar niet mag houden![]()
sparks zei:Verboden avatars kun je beter een beetje aanpassen alvorens je ze gebruikt.
²Karre zei:NMBS, alweer.


themummy123 zei:kindjes op het forum

Pariah zei:infraction wegens uitlokken van flame?![]()
kay-gell zei:Infra wegens provocatie?![]()
Pariah zei:infraction wegens uitlokken van flame?![]()