Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alteration

Legacy Member
Sloef van een maat die overweegt om zijn irritant wijf terug te nemen.

Dat mens verzet zich tegen gans zijn toekomstplannen (studies) zodat hij buist en bij haar gaat werken, haar wil is wet, flipt als hij niet binnen de minuut antwoordt,.....

Alteration

Legacy Member
sparks zei:
Verboden avatars kun je beter een beetje aanpassen alvorens je ze gebruikt.

Denk nu wel dat DKT het bedoelde in overeenstemming met op de persoon spelen (wat overduidelijk de intentie was).

Krayola

Legacy Member
Karre zei:
NMBS, alweer :angry:.
²

Hier zijn de sporen in zulke slechte staat waardoor de treinen over 1,5 km verplicht zijn 20 km/u te rijden. Elke ochtend vertragingen tot 10 minuten en talloze mensen die in Mechelen hun overstap missen.
Maanden zag je dat aankomen en kon er iets aan gedaan worden. Nee, nu gaat het pas volledig opgelost zijn eind maart 2012.
Typisch NMBS/Infrabel. Niet preventief handelen. Maar de problemen rustig op zich laten afkomen en er dan achterna hollen.
En talloze klachtenmails worden duidelijk verticaal geklasseerd.

Is er eigenlijk ook een verklaring voor dat de allereerste piekuurtrein al in het vertrekstation (!) een vertraging van 10 minuten heeft? Niet een dag, maar elke dag.

Bosvos

Legacy Member
De NMBS idd... Ik moet van Mechelen naar Antwerpen, maar ik heb nog geen enkele week geweten waarbij ik geen vertraging heb :sop: Af en toe rijden ze eens op tijd, maar als ge er op rekent dat ge een bepaalde trein kunt nemen, is het wel irritant als er wéér iets mis is.

Karre

Legacy Member
Hoe verwacht men trouwens ook om de mensen meer te doen aanzetten om gebruik te maken van het openbaar vervoer als het niet eens op iets trekt. Om nog maar te zwijgen van die verschrikkelijke verbinding die ik heb met maar één trein om het uur die ik zelfs mooi het station uit kan zien rijden omdat ik net niet op tijd van school naar het station geraak. Een uur wachten plus nog eens een halfuur op de trein terwijl ik met de auto op een halfuur in Gent sta.

Pariah

Legacy Member
dat belachelijke gedrag van sommige "moderatoren" hier. als ge ze zo kunt noemen...

voor het minste wat ik hier zeg krijg ik een infra of ban. maar onze vriend themummy mag wel vragen aan iemand of hij stront in zijn ogen heeft.

moest ik zoiets zeggen tegen een van onze allochtone vrienden hier op het forum had ik terug een ban aan mijn been wegens racisme door Kandul. maar zijn vriendjes mogen blijkbaar wel alles zeggen. zielig gewoon :)

misschien moeten ze bij 9lives mods inlassen die niet actief deelnemen aan discussies hier op het forum. Komt de geloofwaardigheid van de mods ten goede. want nu is het met 2 maten en gewichten en trekt het op de kloten :)

Gonzo

Legacy Member
't Is niet omda ge nie geband zijt, da ge geen infraction kunt krijgen eh.
Da kunt ge niet met zekerheid zeggen.

Voor de rest wel akkoord da het de spuigaten uitloopt.

Karre

Legacy Member
Vergeet Noreeee niet. Die mag ook doen wat hij wil en krijgt zelfs gewoon zijn toegang tot pol&actua terug.

dendaak

Legacy Member
Hoe hard ouders wel niet kunnen zagen. Ben mijn kotleven te hard gewoon.

GigaPixels

Legacy Member
ik erger mij aan het feit dat mijn rijbewijs te groot is voor mij portefeuille, iemand tips om die goed te plooien? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan