Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlazeMusic

Legacy Member
GVD ne vriend van mij is zich enorm aant aanstelle op msn!
Ben ik nu echt de enige die zijn gedrag onredelijk en kinderlijk vind? :wtf:
ACHTERLIJK TROLLEKOP! WIJ ZIJN GEEN VRIENDJES MEER! :angry:



-Blaze- zegt (1:24):
had daarstraks geen tijd om te smsen, depri vriendin stond hier

kevin zegt (1:25):
pfu geen tijd vo mij

-Blaze- zegt (1:26):
op da moment ni nee

kevin zegt (1:26):
ik nu ook ni dan

-Blaze- zegt (1:27):
was een noodgeval me een vriendin
kunt ge mij ni kwalijk neme

kevin zegt (1 8):
ik kan alles

-Blaze- zegt (1 9):
ze heeft ambras me haar lief

kevin zegt (1:51):
en ik word aan de kant geschoven

kevin zegt (1:52):
nah ge praat alleen wanneer u het uitkomt
wnr gij u verveeld

-Blaze- zegt (1:52):
dus me mijn vriendin bezig zijn is u aan de kant schuiven?
serieus, hoe egoistisch kunt gij zijn gast?
ik heb nog andere vrienden ook hé
doe de rest van de wereld een plezier en pas uw mentaliteit eens aan, mensen blijve da ni pikke ket

kevin zegt (2:10):
idd ik blijf da ni pikke
ik laat mij nimeer doen

-Blaze- zegt (2:10):
ik had het ni over u

kevin zegt (2:10):
weet ik
ma nu zeg ik eens hoe het is
ik zou altij ma ok moete knikke
en blij zijn
en luistere
ma niemand luistart na mij

-Blaze- zegt (2:11):
da zeg ik toch ni?
ma gij zeikt als ik niks laat weten
ik heb ni belachelijk veel tijd, gij stuurt zo'n 10 sms'jes op een kwartier tijd, heel den dag door
als u da ni aanstaat dan is da pech
ik kan da ook ni verandere

kevin zegt (2:11):
nee idd en drm weetk ook da ge dus geen goei vriendin zijt
want ge zijt er ni voor mij

-Blaze- zegt (2:12):
ben der momenteel voor niemand
school gaat voor op alles
examens voor de deur
veel te belangrijk
heeft niks met goeie vriendin zijn te maken

kevin zegt (2:13):
en die vriendin dan e

-Blaze- zegt (2:13):
gij moet is accepteren dat ik ook andere dingen te doen heb
die stond voor de deur, die kon ik moeilijk buitenzetten
ze stond er toch al
smsen is anders

kevin zegt (2:13):
in theorie zou ge da wel kunne

-Blaze- zegt (2:14):
de theorie is nog altijd anders dan de praktijk
ze stond wenend voor mijn kot, die stuur ik ni weg

kevin zegt (2:14):
tja ma nu gak er wel acht af

-Blaze- zegt (2:14):
goed

kevin zegt (2:15):
en ik werk niks op iemand af
want ik krop alles altij op

-Blaze- zegt (2:15):
zit dan ni zo op mijn dak man, tis hier al moeilijk genoeg

kevin zegt (2:15):
tis hoe gij doet ze
ik antwoorde gwn vies terug
omdak nimeer mij ga late doen ze

-Blaze- zegt (2:16):
als mijn gedrag u ni aansta, negeer mij dan gewoon
is nog altijd beter dan gezever te moete hore

-Blaze- zegt (2:17):
kben heel blij da ge nimeer op uwe kop laat zitte, kunt ge alleen maar beter van worde, ma daarvoor zijt ge tege de verkeerde bezig
gij denkt altijd direct dat ge achteruit geschoven wordt
begin dan ni direct me reclameren
maar vraag wa er scheelt
ik gaf u een goeie verklaring
een redelijke verklaring

-Blaze- zegt (2:18):
uw antwoord daarop is gewoon egoistisch
het ligt ni aan mijn gedrag
het is uw kijk daarop

kevin zegt (2:19):
dada

-Blaze- zegt (2:19):
salut

stagepotato

Legacy Member
EuroPimp zei:
²

Hier zijn de sporen in zulke slechte staat waardoor de treinen over 1,5 km verplicht zijn 20 km/u te rijden. Elke ochtend vertragingen tot 10 minuten en talloze mensen die in Mechelen hun overstap missen.
Maanden zag je dat aankomen en kon er iets aan gedaan worden. Nee, nu gaat het pas volledig opgelost zijn eind maart 2012.
Typisch NMBS/Infrabel. Niet preventief handelen. Maar de problemen rustig op zich laten afkomen en er dan achterna hollen.
En talloze klachtenmails worden duidelijk verticaal geklasseerd.

Is er eigenlijk ook een verklaring voor dat de allereerste piekuurtrein al in het vertrekstation (!) een vertraging van 10 minuten heeft? Niet een dag, maar elke dag.

Jij woont toevallig op de lijn Mechelen - Sint-Niklaas zeker? :p

GMotha

Legacy Member
Zomg.
Allez, ik ga me vanavond pottoe zuipen, flikken zoeken, tegen hun been pissen en me verdedigen met "ik kan niet zo goed tegen alcohol".

Muscleduck

Legacy Member
BlazeMusic zei:
GVD ne vriend van mij is zich enorm aant aanstelle op msn!
Ben ik nu echt de enige die zijn gedrag onredelijk en kinderlijk vind? :wtf:
ACHTERLIJK TROLLEKOP! WIJ ZIJN GEEN VRIENDJES MEER! :angry:


-Blaze- zegt (1:24):
had daarstraks geen tijd om te smsen, depri vriendin stond hier

kevin zegt (1:25):
pfu geen tijd vo mij

-Blaze- zegt (1:26):
op da moment ni nee

kevin zegt (1:26):
ik nu ook ni dan

-Blaze- zegt (1:27):
was een noodgeval me een vriendin
kunt ge mij ni kwalijk neme

kevin zegt (1 8):
ik kan alles

-Blaze- zegt (1 9):
ze heeft ambras me haar lief

kevin zegt (1:51):
en ik word aan de kant geschoven

kevin zegt (1:52):
nah ge praat alleen wanneer u het uitkomt
wnr gij u verveeld

-Blaze- zegt (1:52):
dus me mijn vriendin bezig zijn is u aan de kant schuiven?
serieus, hoe egoistisch kunt gij zijn gast?
ik heb nog andere vrienden ook hé
doe de rest van de wereld een plezier en pas uw mentaliteit eens aan, mensen blijve da ni pikke ket

kevin zegt (2:10):
idd ik blijf da ni pikke
ik laat mij nimeer doen

-Blaze- zegt (2:10):
ik had het ni over u

kevin zegt (2:10):
weet ik
ma nu zeg ik eens hoe het is
ik zou altij ma ok moete knikke
en blij zijn
en luistere
ma niemand luistart na mij

-Blaze- zegt (2:11):
da zeg ik toch ni?
ma gij zeikt als ik niks laat weten
ik heb ni belachelijk veel tijd, gij stuurt zo'n 10 sms'jes op een kwartier tijd, heel den dag door
als u da ni aanstaat dan is da pech
ik kan da ook ni verandere

kevin zegt (2:11):
nee idd en drm weetk ook da ge dus geen goei vriendin zijt
want ge zijt er ni voor mij

-Blaze- zegt (2:12):
ben der momenteel voor niemand
school gaat voor op alles
examens voor de deur
veel te belangrijk
heeft niks met goeie vriendin zijn te maken

kevin zegt (2:13):
en die vriendin dan e

-Blaze- zegt (2:13):
gij moet is accepteren dat ik ook andere dingen te doen heb
die stond voor de deur, die kon ik moeilijk buitenzetten
ze stond er toch al
smsen is anders

kevin zegt (2:13):
in theorie zou ge da wel kunne

-Blaze- zegt (2:14):
de theorie is nog altijd anders dan de praktijk
ze stond wenend voor mijn kot, die stuur ik ni weg

kevin zegt (2:14):
tja ma nu gak er wel acht af

-Blaze- zegt (2:14):
goed

kevin zegt (2:15):
en ik werk niks op iemand af
want ik krop alles altij op

-Blaze- zegt (2:15):
zit dan ni zo op mijn dak man, tis hier al moeilijk genoeg

kevin zegt (2:15):
tis hoe gij doet ze
ik antwoorde gwn vies terug
omdak nimeer mij ga late doen ze

-Blaze- zegt (2:16):
als mijn gedrag u ni aansta, negeer mij dan gewoon
is nog altijd beter dan gezever te moete hore

-Blaze- zegt (2:17):
kben heel blij da ge nimeer op uwe kop laat zitte, kunt ge alleen maar beter van worde, ma daarvoor zijt ge tege de verkeerde bezig
gij denkt altijd direct dat ge achteruit geschoven wordt
begin dan ni direct me reclameren
maar vraag wa er scheelt
ik gaf u een goeie verklaring
een redelijke verklaring

-Blaze- zegt (2:18):
uw antwoord daarop is gewoon egoistisch
het ligt ni aan mijn gedrag
het is uw kijk daarop

kevin zegt (2:19):
dada

-Blaze- zegt (2:19):
salut

:lol: ge had hem beter geblokkeerd op 1:26. Wa een pussy :p

Reaper

Legacy Member
BlazeMusic zei:
GVD ne vriend van mij is zich enorm aant aanstelle op msn!
Ben ik nu echt de enige die zijn gedrag onredelijk en kinderlijk vind? :wtf:
ACHTERLIJK TROLLEKOP! WIJ ZIJN GEEN VRIENDJES MEER! :angry:



-Blaze- zegt (1:24):
had daarstraks geen tijd om te smsen, depri vriendin stond hier

kevin zegt (1:25):
pfu geen tijd vo mij

-Blaze- zegt (1:26):
op da moment ni nee

kevin zegt (1:26):
ik nu ook ni dan

-Blaze- zegt (1:27):
was een noodgeval me een vriendin
kunt ge mij ni kwalijk neme

kevin zegt (1 8):
ik kan alles

-Blaze- zegt (1 9):
ze heeft ambras me haar lief

kevin zegt (1:51):
en ik word aan de kant geschoven

kevin zegt (1:52):
nah ge praat alleen wanneer u het uitkomt
wnr gij u verveeld

-Blaze- zegt (1:52):
dus me mijn vriendin bezig zijn is u aan de kant schuiven?
serieus, hoe egoistisch kunt gij zijn gast?
ik heb nog andere vrienden ook hé
doe de rest van de wereld een plezier en pas uw mentaliteit eens aan, mensen blijve da ni pikke ket

kevin zegt (2:10):
idd ik blijf da ni pikke
ik laat mij nimeer doen

-Blaze- zegt (2:10):
ik had het ni over u

kevin zegt (2:10):
weet ik
ma nu zeg ik eens hoe het is
ik zou altij ma ok moete knikke
en blij zijn
en luistere
ma niemand luistart na mij

-Blaze- zegt (2:11):
da zeg ik toch ni?
ma gij zeikt als ik niks laat weten
ik heb ni belachelijk veel tijd, gij stuurt zo'n 10 sms'jes op een kwartier tijd, heel den dag door
als u da ni aanstaat dan is da pech
ik kan da ook ni verandere

kevin zegt (2:11):
nee idd en drm weetk ook da ge dus geen goei vriendin zijt
want ge zijt er ni voor mij

-Blaze- zegt (2:12):
ben der momenteel voor niemand
school gaat voor op alles
examens voor de deur
veel te belangrijk
heeft niks met goeie vriendin zijn te maken

kevin zegt (2:13):
en die vriendin dan e

-Blaze- zegt (2:13):
gij moet is accepteren dat ik ook andere dingen te doen heb
die stond voor de deur, die kon ik moeilijk buitenzetten
ze stond er toch al
smsen is anders

kevin zegt (2:13):
in theorie zou ge da wel kunne

-Blaze- zegt (2:14):
de theorie is nog altijd anders dan de praktijk
ze stond wenend voor mijn kot, die stuur ik ni weg

kevin zegt (2:14):
tja ma nu gak er wel acht af

-Blaze- zegt (2:14):
goed

kevin zegt (2:15):
en ik werk niks op iemand af
want ik krop alles altij op

-Blaze- zegt (2:15):
zit dan ni zo op mijn dak man, tis hier al moeilijk genoeg

kevin zegt (2:15):
tis hoe gij doet ze
ik antwoorde gwn vies terug
omdak nimeer mij ga late doen ze

-Blaze- zegt (2:16):
als mijn gedrag u ni aansta, negeer mij dan gewoon
is nog altijd beter dan gezever te moete hore

-Blaze- zegt (2:17):
kben heel blij da ge nimeer op uwe kop laat zitte, kunt ge alleen maar beter van worde, ma daarvoor zijt ge tege de verkeerde bezig
gij denkt altijd direct dat ge achteruit geschoven wordt
begin dan ni direct me reclameren
maar vraag wa er scheelt
ik gaf u een goeie verklaring
een redelijke verklaring

-Blaze- zegt (2:18):
uw antwoord daarop is gewoon egoistisch
het ligt ni aan mijn gedrag
het is uw kijk daarop

kevin zegt (2:19):
dada

-Blaze- zegt (2:19):
salut



Ugh, heb er ook wel al zo'n paar weten passeren -_-'
Dat noemt zich dan een vriend en van et minste dage geen tijd hebt dan is het allemaal uw schuld...

Ps: Blaze, kvin dage u toch nog goed kalm hebt kunnen houden xD

Tha_nOn

Legacy Member
Carrion zei:
Gij zijt een meiske, gij moet bekan al met een geweer om ne mod schieten voor ge infractions krijgt.

Het is gewoon duidelijk dat er hier regelmatig met 2 maten en 2 gewichten gewerkt wordt door sommige mods, maar ik gaan der nie verder op in gaan of ik heb weer infra's aan m'n broek.

kan wel, ik heb nog nooit een infraction gehad

maar ik ben dan ook zo'n lieveke :woohoo:

sevencrowns

Legacy Member
Een (vrouwelijke) collega hier op kantoor. 's nachts staat de verwarming hier uiteraard af, met als gevolg dat het hier wanneer ik binnenkom om 08:00 zeer fris is. Bon ik zet de verwarming op. Komt om 08:30 mijn collega binnen die met de fiets komt: "GOEIEMORGEND. JA IK ZET DIE VERWARMING AF WANT IK BEN MET DE FIETS HE HAHA JA EN IK HEB HET ZO WARM NU HE. JA EN IK GA OOK DE RAAM WAGENWIJT OPEN ZETTEN. FRISSE LUCHT HE HAHA. JAJA."

FUCK OFFFFFFFFFFFFFFFF. http://fail.brm.sk/ragin_n_trollin/rage-face.jpg

sharpshot

Legacy Member
themummy123 zei:
Ik ging eens samen met een vriendin naar de Mediamarkt om voor haar een laptop te kopen aangezien ze er niet zo superveel van af weet. Ze wou een simpele model(internet en officegebruik en niet meer dan 750 euro) uitgeven omdat de technologie toch zo snel vooruitgaat. Ik raad dus een bepaald model aan adhv haar budget, maar ze wilt toch eens de mening horen van een "expert"(lees: verkoper). Ewel, wij vragen aan die kerel wat we willen en wat hij zou aanraden. Die kerel raadde een Mac aan:doh:

Zo zegt hij
-minder virussen
-geen spyware, malware,....
-qua technologie gaat hij langer mee
-gebruiksvriendelijk
-compatibel met office,....
-.....

En zo gaat het écht een minuut door

En op het laatste: "Je betaalt echt niet voor het design hoor bij Apple en pas op ik ben geen fanboy of zo."

Uiteindelijk bedankt voor de informatie en zo. Achteraf m'n vriendin en ik mekaar zo bekijken van: "dat was écht wel een fanboy he":lol:

Hij liegt ook niet.

sluysen

Legacy Member
sharpshot zei:
Hij liegt ook niet.

neen maar hij beveelt wel een toestal van ettelijke 100€'s te veel aan.. voor een huis tuin en keukengebruiker heeft een mac imo geen meerwaarde vgl met de hoge prijs..

danzig_6

Legacy Member
themummy123 zei:
Ik ging eens samen met een vriendin naar de Mediamarkt om voor haar een laptop te kopen aangezien ze er niet zo superveel van af weet. Ze wou een simpele model(internet en officegebruik en niet meer dan 750 euro) uitgeven omdat de technologie toch zo snel vooruitgaat. Ik raad dus een bepaald model aan adhv haar budget, maar ze wilt toch eens de mening horen van een "expert"(lees: verkoper). Ewel, wij :

expert en mediamarkt in 1 zin, faut le faire ;)

0,0 opleiding en om de zoveel maand vervangen ze die jonge springers.
ge moogt al blij zijn dat ze het verschil zien tussen een oven en een televisie...

niet dat het bij andere ketens veel beter is hoor, gisteren bij Vandenborre vroeg ik uitleg over een tablet pc en de verkoper zwamde ook maar wat uit zijn nek.

xDama

Legacy Member
a143290 zei:
Oei, we hebben er nog ene. Nu serieus: welke persoon me zijn volle verstand raadt een nu macbook aan aan zo iemand? :p

Stylers. Net zoals 25% van de huidige Macbook-users :)

Karre

Legacy Member
Hadden themummy en zijn vriendin die MacBook dan wel gekocht had die verkoper toch wel een goede slag binnengehaald.

Edit: Laat maar, ik lees net Johny zijn post.


Carrion zei:
Gij zijt een meiske, gij moet bekan al met een geweer om ne mod schieten voor ge infractions krijgt.

Het is gewoon duidelijk dat er hier regelmatig met 2 maten en 2 gewichten gewerkt wordt door sommige mods, maar ik gaan der nie verder op in gaan of ik heb weer infra's aan m'n broek.

Was indertijd toch wel niet het geval bij SweetEmmaRose.

sparks

Legacy Member
Karre zei:
Hadden themummy en zijn vriendin die MacBook dan wel gekocht had die verkoper toch wel een goede slag binnengehaald.

Sinds wanneer werken mediamarkt verkopers op commissie?

Bram

Legacy Member
Carrion zei:
Ach komaan, als ge niet kunt inzien dat er hier toch wat individuen zijn (ik ga geen namen noemen, ik ga niemand hier aanvallen) waarvoor sommige mods (weer geen namen) sneller een oogske dichtknijpen of de regels iets verder stretchen dan wordt het toch eens tijd om de oogklepkes af te doen hoor.

Ik geef u grotendeels gelijk eh, ik zou gewoon de verzachtende omstandigheid willen aanbrengen: ons mods zijn uiteindelijk vrijwilligers, mensen (vaak zelfs jongeren) die dit doen om te helpen... Hier en daar gaat ge eens een favoriet hebben ja, waarvoor ge een oog dicht knijpt. En ge gaat ook mensen hebben dat ge niet kunt uitstaan, die gaat ge dan al eens harder bestraffen...

Kzeg niet dat het goed is of dat het maar normaal is of niet aangekaart kan worden, kzeg wel dat het maar menselijk is.

Alteration

Legacy Member
a143290 zei:
Oei, we hebben er nog ene. Nu serieus: welke persoon me zijn volle verstand raadt een nu macbook aan aan zo iemand? :p

:woohoo:

Iets dat over het algemeen gebruiksvriendelijker wordt beschouwd, is immers een bijzonder slechte keuze en absoluut geen extra centjes waard.

sharpshot

Legacy Member
a143290 zei:
Oei, we hebben er nog ene. Nu serieus: welke persoon me zijn volle verstand raadt een nu macbook aan aan zo iemand? :p

Zijn argumenten kloppen toch gewoon?

En eigenlijk is dat niet zo gek, ok je betaalt meer maar het systeem is simpeler en veel stabieler. Voor een noob op pc-vlak eigenlijk een ideaal platform om er snel mee weg te zijn.

a143290

Legacy Member
Alteration zei:
:woohoo:

Iets dat over het algemeen gebruiksvriendelijker wordt beschouwd, is immers een bijzonder slechte keuze en absoluut geen extra centjes waard.

Voor een man op leeftijd die moeite doet om een cursus windows te volgen om toch mee te zijn met zijn tijd? Goe bezig. Laat die meneer maar helemaal van 0 beginnen omdat het "gebruiksvriendelijk" is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan