Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Oh nee, ze moeten allemaal jong en gespierd zijn. Wat een probleem. Maar geen piercings en tattoos is geen probleem voor De Witte.
Wat een belachelijke mens is dat toch.

Ga iets nuttig doen zenne.

Hij heeft wel een half punt. Alleen zou weigeren voor tattoos en piercings ook als discriminatie moeten gezien worden.
Zolang het geen extreme dingen zoals een hakenkruis voorhoofd zijn ofzo.

Maarja, bewijs maar eens dat iemand niet aangenomen is omwille van uiterlijk. 't Is te makkelijk gezegd dat een ander zogezegd betere kwalificaties heeft.

CosMiced

Legacy Member
Ik hoor mijn vriendin de heledag niet , dat zeer vreemd is , ik maakte mij wat zorgen , ik sms of er iets gebeurd was ofzo , en ik krijg dan een sms van "jaja" .... :rage:

GMotha

Legacy Member
Op zich geen probleem, er zijn bepaalde jobs waar een fysiek aantrekkelijker persoon cliënteel lokt. En ik denk dat een halfnaakte harige dikzak geen meerwaarde zou geven.
Voor hetzelfde geld gaan we dan jobs waar men een zekere intelligentie vereist ook discriminerend kunnen noemen.

a143290

Legacy Member
*bij le kapper*

"Ja, gewoon een beetje terug in model knippen, puntjes en zo"
*le knip*
"Da's dan 24 euro aub"

o_O"

*kom terug thuis*
"Ah? Zo rap terug? Zat er te veel volk of was 'm niet open?"

feelsbadpony.jpg

Tonerider

Legacy Member
1van de redenen waarom ik nu gewoon met een broske rondloop. Kan het thuis met tondeuze doen. 2keer doen en de tondeuze is al terug betaald. 19 euro voor een gewoon kapsel en een kwartiertje werk :eek:

Alteration

Legacy Member
Sdc zei:
1van de redenen waarom ik nu gewoon met een broske rondloop. Kan het thuis met tondeuze doen. 2keer doen en de tondeuze is al terug betaald. 19 euro voor een gewoon kapsel en een kwartiertje werk :eek:

Hah, hier is 't ook €19 vast tarief. Of ge nu de metroseksueel uithangt en een uur werk nodig hebt of gewoon een broske wilt :crazy:

En betwijfel het dat alles in het kapperswereldje zo netjes wordt aangegeven bij de fiscus :p

ng

Legacy Member
Bart Religion zei:
Hij heeft wel een half punt. Alleen zou weigeren voor tattoos en piercings ook als discriminatie moeten gezien worden.
Zolang het geen extreme dingen zoals een hakenkruis voorhoofd zijn ofzo.

Maarja, bewijs maar eens dat iemand niet aangenomen is omwille van uiterlijk. 't Is te makkelijk gezegd dat een ander zogezegd betere kwalificaties heeft.

Die winkel heeft toch al jaren die verkoopstrategie.
Voor model te spelen op beurzen of autoshows gaan ze ook geen dikke vatsige wijven aannemen.
Daar die mannen hier in ontblote bast rondhuppelen gaan ze daarvoor geen obesitasgeval aannemen. Dan komt er niemand meer.

Fir3wulf

Legacy Member
Kzou graag een opleiding Pc-technicus volgen via volwassenenonderwijs, probleem is dat dit niet lukt me mijn uren vant werk. Alsk nu ontslagen word wel maarja dan ist da weer. En om ander werk te gaan zoeke gaat ook nie simpel zijn want tmoet al dagdienst zijn dan. Kmoet dringend wa knopen gaan doorhakken in mijn leven precies..

NitroNico

Legacy Member
Eerst dacht ik dat het de glimlach van vandaag ging zijn, toen ik een mail met een verzilveringscode van Play.co.uk ontving voor een download van Battlefield 3. Ik dacht dat ik dan mss toch de digitale versie had gekocht ipv de hardcopy die verzonden moest worden.

Toen ik echter origin had geïnstalleerd (wat al een ergernis op zich is) én de code had verzilverd bleek het enkel de extra dog tags te zijn... Terwijl ik het spel nog niet heb ontvagen -.- ... Balls en tis weer weekend, dus tzal weer wachten zijn en hopen voor volgende week.

BlazeMusic

Legacy Member
reaper zei:
Ugh, heb er ook wel al zo'n paar weten passeren -_-'
Dat noemt zich dan een vriend en van et minste dage geen tijd hebt dan is het allemaal uw schuld...

Ps: Blaze, kvin dage u toch nog goed kalm hebt kunnen houden xD
Idd ja, hij moet toch niet meer afkomen met zo'n kinderachtig gedrag.
Vanaf vrienden een "alleenrecht" beginnen op te eisen: stamp tegen hun gat en weg ermee.

sparks zei:
Ken jij Trebby?
Was dat niet die bevallige jonkvrouw met de anime avatar?

Bubba

Legacy Member
Oldskooler zei:
Zo werkt het nu eenmaal in de informatica.
Dat is overal zo.
Men heeft een cool beeld van IT, showt graag hun kennis, maar eens je er echt inzit is dat de realiteit.
Als programmeur is het nog erger, als je plots een hele ongedocumenteerde toepassing moet overnemen waar anderen jaren aan gewerkt hebben.

Van een veralgemening gesproken... T'is niet omdat gij dat probleem hebt, dat dat plots bij gans den IT sector zo is hé. Misschien eens een andere job zoeken. ;)

MmoRpgGuy

Legacy Member
steam download plots maar aan 50kb aan seconden en dat op juist 98% :(

Muscleduck

Legacy Member
Android Market Y U no work :(

'k Wil Shazam Encore kopen voor 0.10 euro maar het betalen lukt nie :(

Général Zantas

Legacy Member
Laptop die 4 keer op rij BSoD'ed als ik muziek wil afspelen.

Put_met_keren

Legacy Member
Ik had dat zakje M&Ms niet mogen kopen want ik kan er niet afblijven :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan