Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mephisto zei:Ben niet op de hoogte van de prijzen, hoeveel kost de goedkoopste mac ongeveer?
Rond de 1000. Als ge wa zoekt mss wel wa goedkoper, maar met een budget van 750 gaat ge nooit een vinden, tenzij op de tweedehandsmarkt.Mephisto zei:Ben niet op de hoogte van de prijzen, hoeveel kost de goedkoopste mac ongeveer?
Alteration zei:
Iets dat over het algemeen gebruiksvriendelijker wordt beschouwd, is immers een bijzonder slechte keuze en absoluut geen extra centjes waard.
Dacht al zoiets, wat een non-discussie dan.Bram zei:Rond de 1000. Als ge wa zoekt mss wel wa goedkoper, maar met een budget van 750 gaat ge nooit een vinden, tenzij op de tweedehandsmarkt.
qftBram zei:"Schoenmaker blijf bij je leest". Da schaap is waarschijnlijk al volledig gewoon om met Windows te werken, waarom dan nog veranderen. Ze zal waarschijnlijk het verschil in gebruiksgemak ook nooit merken, wat het prijsverschil dus niet rechtvaardigt.
Het blindelings aanraden van Apple producten begint echt mijn strot uit te hangen. Sommige mensen zijn beter af met Mac, sommige beter met PC...
sharpshot zei:Ik vind het ook niet nodig, doe het zelf eigenlijk ook nauwelijks OSX aanraden door de meerkost maar het is nu niet dat Mediamarkt gast zo'n dwaas is omdat hij het doet. Hij doet het met reden en je weet totaal niet wat hun vraag was. Als iemand mij vraagt om een goeie computer zonder dat hij veel moet zoeken om simpele taken uit te voeren (basis dingen instellen) en zegt wat te willen uitgeven dan ga ik ook eens Apple aanraden.
Veel van de argumenten hier ook om geen OSX te kopen zijn nog dwazer dan die van de MM gast. Ieder zijn smaak maar je hoeft daarvoor niet idioot te doen.
Ik gebruik trouwens mijn Macbook pro voor webdevelopment, niet omdat het hip of shinny is.
Bram zei:Rond de 1000. Als ge wa zoekt mss wel wa goedkoper, maar met een budget van 750 gaat ge nooit een vinden, tenzij op de tweedehandsmarkt.
"Schoenmaker blijf bij je leest". Da schaap is waarschijnlijk al volledig gewoon om met Windows te werken, waarom dan nog veranderen. Ze zal waarschijnlijk het verschil in gebruiksgemak ook nooit merken, wat het prijsverschil dus niet rechtvaardigt.
Het blindelings aanraden van Apple producten begint echt mijn strot uit te hangen. Sommige mensen zijn beter af met Mac, sommige beter met PC...
Alteration zei:Blindelings aanraden = degelijke argumenten geven en onder het mom van fanboyisme laten afschrijven?
night ghost 128 zei:Ineens krijg ik hier een taak toegewezen, weet niet door wie, die al 8 maanden geleden is gestart.
Nu ineens vragen ze mij of die taak al af is.
Putain, wijst mij geen taken van 8 maanden geleden toe. En vraag mij dan zeker niet of ze al gedaan is.
Staat natuurlijk ook de ballen uitleg in de taak over wat het probleem exact is en wat al gedaan is.
Nu mag ik domweg die klant bellen, alle fijne antwoorden aanhoren en dan vragen dat ze het probleem uitlegt en dan natuurlijk nog naar de oplossing zoeken.
En als onze verkoper nog één opmerking maakt dan slaag ik hem op zen bakkes."voor u is elke dag vrijdag". Ja, maar wie heeft er vorige week de problemen opgelost en de klant gekalmeerd? Niet gij ze stommerik.
Bram zei:Mijn hyperbool letterlijk interpreteren, uit de context plaatsen en zo heel mijn post weerleggen. Knap staaltje van begrijpend lezen.
night ghost 128 zei:Ineens krijg ik hier een taak toegewezen, weet niet door wie, die al 8 maanden geleden is gestart.
Nu ineens vragen ze mij of die taak al af is.
Putain, wijst mij geen taken van 8 maanden geleden toe. En vraag mij dan zeker niet of ze al gedaan is.
Staat natuurlijk ook de ballen uitleg in de taak over wat het probleem exact is en wat al gedaan is.
Nu mag ik domweg die klant bellen, alle fijne antwoorden aanhoren en dan vragen dat ze het probleem uitlegt en dan natuurlijk nog naar de oplossing zoeken.
En als onze verkoper nog één opmerking maakt dan slaag ik hem op zen bakkes."voor u is elke dag vrijdag". Ja, maar wie heeft er vorige week de problemen opgelost en de klant gekalmeerd? Niet gij ze stommerik.
waarvan 103 euro de interventieforfait is 
sevencrowns zei:Een (vrouwelijke) collega hier op kantoor. 's nachts staat de verwarming hier uiteraard af, met als gevolg dat het hier wanneer ik binnenkom om 08:00 zeer fris is. Bon ik zet de verwarming op. Komt om 08:30 mijn collega binnen die met de fiets komt: "GOEIEMORGEND. JA IK ZET DIE VERWARMING AF WANT IK BEN MET DE FIETS HE HAHA JA EN IK HEB HET ZO WARM NU HE. JA EN IK GA OOK DE RAAM WAGENWIJT OPEN ZETTEN. FRISSE LUCHT HE HAHA. JAJA."
FUCK OFFFFFFFFFFFFFFFF. http://fail.brm.sk/ragin_n_trollin/rage-face.jpg
kay-gell zei: