Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Put_met_keren

Legacy Member
En weegt die 68 kilo? :oink:
Zo'n skelet


edit: is het niet blazemusic die bedoelt dat zij 68kg weegt?

ng

Legacy Member
Rizla+ zei:
Da ik meer en meer goesting heb om alles wat met computers te maken heeft buiten te smijten. Niks anders dan miserie

Het probleem bevindt zich op de stoel voor de computer.

KiPpIe

Legacy Member
Ok, zat daarnet op café met een vriend van mij, Philippe.
Ik zei "oei, nu ben ik toch vergeten die mail te versturen zeker?"
Hij viel volledig uit de lucht, en vroeg waar ik het over had.
Ik liet hem een berichtje zien, waarvan ik dacht dat het van hem kwam "x, Ik heb vandaag en maandag verlof. kan je een mail naar de rest sturen om hen op de hoogte te brengen?"
Hij wist mij heel snel te duiden op het feit dat dat niet van hem kwam, maar van een andere Philippe.
Ik keek, en merkte dat het van mijn chef kwam.
Deze voormiddag heb ik, in de veronderstelling dat het van die maat kwam die regelmatig verkeerdelijk een berichtje naar mij stuurt, geantwoord "Ok, schat, is goe, komt in orde."

Mijn chef is homo, en zal nu die boodschap waarschijnlijk best wel vreemd gevonden hebben.

FML.

Muscleduck

Legacy Member
KiPpIe zei:
Ok, zat daarnet op café met een vriend van mij, Philippe.
Ik zei "oei, nu ben ik toch vergeten die mail te versturen zeker?"
Hij viel volledig uit de lucht, en vroeg waar ik het over had.
Ik liet hem een berichtje zien, waarvan ik dacht dat het van hem kwam "x, Ik heb vandaag en maandag verlof. kan je een mail naar de rest sturen om hen op de hoogte te brengen?"
Hij wist mij heel snel te duiden op het feit dat dat niet van hem kwam, maar van een andere Philippe.
Ik keek, en merkte dat het van mijn chef kwam.
Deze voormiddag heb ik, in de veronderstelling dat het van die maat kwam die regelmatig verkeerdelijk een berichtje naar mij stuurt, geantwoord "Ok, schat, is goe, komt in orde."

Mijn chef is homo, en zal nu die boodschap waarschijnlijk best wel vreemd gevonden hebben.

FML.

Haha :lol: maandag gaat raar worden :p

Tonerider

Legacy Member
KiPpIe zei:
Ok, zat daarnet op café met een vriend van mij, Philippe.
Ik zei "oei, nu ben ik toch vergeten die mail te versturen zeker?"
Hij viel volledig uit de lucht, en vroeg waar ik het over had.
Ik liet hem een berichtje zien, waarvan ik dacht dat het van hem kwam "x, Ik heb vandaag en maandag verlof. kan je een mail naar de rest sturen om hen op de hoogte te brengen?"
Hij wist mij heel snel te duiden op het feit dat dat niet van hem kwam, maar van een andere Philippe.
Ik keek, en merkte dat het van mijn chef kwam.
Deze voormiddag heb ik, in de veronderstelling dat het van die maat kwam die regelmatig verkeerdelijk een berichtje naar mij stuurt, geantwoord "Ok, schat, is goe, komt in orde."

Mijn chef is homo, en zal nu die boodschap waarschijnlijk best wel vreemd gevonden hebben.

FML.
:rofl:

KiPpIe

Legacy Member
Muscleduck zei:
Haha :lol: maandag gaat raar worden :p

Maandag heeft hij verlof :unsure:
Morgen toch maar eens een berichtje sturen om dit op te klaren. Nu zal het wel een beetje laat zijn. :p

Sick`

Legacy Member
Solaris iSCSI met zijn zogezegde multipathing support.

Je kant het zo ver krijgen dat het lijkt alsof je 2 paths naar je storage hebt, tot je wat diepr gaat kijken :unsure: Dan install je een patchcluster, ziet ie je ZFS pool niet meer, fix je dat, mount ie je ZFS filesystems niet meer at boot, maar lijkt hij zijn multipathing wel beter te doen, tot je dan nog dieper gaat kijken, en merk je dat ie nog steeds alles over 1 interface ligt te sturen !@#$%&

Huasheng

Legacy Member
Net gemerkt dat de finale van Mijn Restaurant niet meer op de recorder staat :sad: Ik heb 't nochtans handmatig opgezet.
Maar ondertussen ook te weten gekomen wie gewonnen heeft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan