Alteration
Legacy Member
Elosopardo zei:Liever één strak in het vel dan een anorexiadel![]()
True. En zo'n gelatinepudding die blijft natrillen bij elke stap is ook niet alles.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elosopardo zei:Liever één strak in het vel dan een anorexiadel![]()
Elosopardo zei:Liever één strak in het vel dan een anorexiadel![]()

Huasheng zei:Die op de foto zal ook wel groter zijn dan 1m66. Modellen zijn meestal rond 1m80, en dan is 'nog geen 50kg' véél te weinig.
68kg voor 1m66 is niet dik imo.

Kzeg ni dat die van 68 echt dik zijn hé, maar voor als "model" aanzien te worden toch wel 
puni zei:Ja.
In dat geval kunnen de personen in kwestie mijn zak opblazen.

Elosopardo zei:Liever één strak in het vel dan een anorexiadel![]()

Darkseid zei:En tgaat ook om modellenwereldje hé, nu is't daar idd belachelijk dat daar allemaal skeletten rondlopen. Maar meiskes van 68kg en 1m66 zou'k toch niet echt modellen noemen, liever iets rond de 60kg danKzeg ni dat die van 68 echt dik zijn hé, maar voor als "model" aanzien te worden toch wel
![]()

Sick` zei:Waarom zou dat geen model zijn? Das hetzelfde als iemand geen System/Software Engineer willen noemen omdat hij geen gepast diploma heeft. Je kan model voor vanalles zijn, en het is zeker niet omdat iemand niet aan de cliche voldoet, dat ze niets in de modellenwereld kan komen doen. Al eens gekeken wat voor mensen er in de Large of 3 Suisses poseren?![]()

Dreetn zei:Nee ik kijk niet naar BMI, ik kijk naar mezelf, een paar jaar geleden. Toen woog ik net geen 70kg bij 1m88 (jongen). Was wel zeer mager. Daarmee dat ik dat vind.
1m66 en 68kb is 24,7 bmi, dus dat is net geen overgewicht.
evil_konijn zei:Alweer iemand onder de trein gesprongen. Nu kon ik niet naar de kapper![]()
glashelder zei:Je kan jongens en meisjes niet vergelijken op dat vlak. Of heb jij borsten, vrouwelijke (bredere) heupen, een vrouwenkont? Je kan niet zeggen X kg bij X lengte is dik bij een jongen DUS zal dat ook wel bij een meisje zo zijn.
Jongens hebben meer spiermassa.glashelder zei:Je kan jongens en meisjes niet vergelijken op dat vlak. Of heb jij borsten, vrouwelijke (bredere) heupen, een vrouwenkont? Je kan niet zeggen X kg bij X lengte is dik bij een jongen DUS zal dat ook wel bij een meisje zo zijn.
Ik had het overigens niet over of ze dik zou zijn in de modellenwereld, maar in real life.
Darkseid zei:Ge moet toch geen keuze maken tussen die twee, dus liever in't midden![]()
altijd de beste 