Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burrid

Legacy Member
Ik krijg het van de nmbs.
Elke dag vertraging, en nu de 2e keer deze week dat mijn trein afgeschaft is!
Steekt mij tegen eh

Darkseid

Legacy Member
Huasheng zei:
Die op de foto zal ook wel groter zijn dan 1m66. Modellen zijn meestal rond 1m80, en dan is 'nog geen 50kg' véél te weinig.
68kg voor 1m66 is niet dik imo.

Natuurlijk is geen 50kg véél te weinig, maar uw definitie van "dik" ligt gewoon anders :p

En tgaat ook om modellenwereldje hé, nu is't daar idd belachelijk dat daar allemaal skeletten rondlopen. Maar meiskes van 68kg en 1m66 zou'k toch niet echt modellen noemen, liever iets rond de 60kg dan :p Kzeg ni dat die van 68 echt dik zijn hé, maar voor als "model" aanzien te worden toch wel :p

puni zei:
Ja.

In dat geval kunnen de personen in kwestie mijn zak opblazen.

En hoe als'k vragen mag? 'K vind da altijd raar om te horen dat uwe portemonee gepikt wordt. Als'k wegga zit dien altijd in menen achterzak en dan kunnen ze da toch ni pikken, of wa doet gij daarmee? :p
Mene frak is wel is gepikt in 7 oaks maarja 'k was zo stom om da daar op te hangen en ni bij te blijven:ironic:
Elosopardo zei:
Liever één strak in het vel dan een anorexiadel ;)

Ge moet toch geen keuze maken tussen die twee, dus liever in't midden :p

Sick`

Legacy Member
Darkseid zei:
En tgaat ook om modellenwereldje hé, nu is't daar idd belachelijk dat daar allemaal skeletten rondlopen. Maar meiskes van 68kg en 1m66 zou'k toch niet echt modellen noemen, liever iets rond de 60kg dan :p Kzeg ni dat die van 68 echt dik zijn hé, maar voor als "model" aanzien te worden toch wel :p

Waarom zou dat geen model zijn? Das hetzelfde als iemand geen System/Software Engineer willen noemen omdat hij geen gepast diploma heeft. Je kan model voor vanalles zijn, en het is zeker niet omdat iemand niet aan de cliche voldoet, dat ze niets in de modellenwereld kan komen doen. Al eens gekeken wat voor mensen er in de Large of 3 Suisses poseren? :)

Darkseid

Legacy Member
Sick` zei:
Waarom zou dat geen model zijn? Das hetzelfde als iemand geen System/Software Engineer willen noemen omdat hij geen gepast diploma heeft. Je kan model voor vanalles zijn, en het is zeker niet omdat iemand niet aan de cliche voldoet, dat ze niets in de modellenwereld kan komen doen. Al eens gekeken wat voor mensen er in de Large of 3 Suisses poseren? :)

Jah we hebben het niet over plussize modellen of hoe het ook heet. Modellen die de gemiddelde man toch aantrekkelijk vinden hé

En ze smijten idd teveel met de term "engineer" :p

glashelder

Legacy Member
Dreetn zei:
Nee ik kijk niet naar BMI, ik kijk naar mezelf, een paar jaar geleden. Toen woog ik net geen 70kg bij 1m88 (jongen). Was wel zeer mager. Daarmee dat ik dat vind.

1m66 en 68kb is 24,7 bmi, dus dat is net geen overgewicht.

Je kan jongens en meisjes niet vergelijken op dat vlak. Of heb jij borsten, vrouwelijke (bredere) heupen, een vrouwenkont? Je kan niet zeggen X kg bij X lengte is dik bij een jongen DUS zal dat ook wel bij een meisje zo zijn.

Ik had het overigens niet over of ze dik zou zijn in de modellenwereld, maar in real life.

spray-bunny

Legacy Member
Ik heb het al een hele nacht en voormiddag ijskoud en blijf maar rillen.

En ik denk dat mijn buurman zijn vrouw juist heeft vermoord want het geroep en getier is gestopt.

fr1sb33

Legacy Member
glashelder zei:
Je kan jongens en meisjes niet vergelijken op dat vlak. Of heb jij borsten, vrouwelijke (bredere) heupen, een vrouwenkont? Je kan niet zeggen X kg bij X lengte is dik bij een jongen DUS zal dat ook wel bij een meisje zo zijn.


:doh:

Toch wel, je moet er gewoon 10kg aftrekken: bvb voor een man van 1m70 is 70kg ideaal, voor een vrouw zou dat 60 kg zijn.

Drew

Legacy Member
glashelder zei:
Je kan jongens en meisjes niet vergelijken op dat vlak. Of heb jij borsten, vrouwelijke (bredere) heupen, een vrouwenkont? Je kan niet zeggen X kg bij X lengte is dik bij een jongen DUS zal dat ook wel bij een meisje zo zijn.

Ik had het overigens niet over of ze dik zou zijn in de modellenwereld, maar in real life.
Jongens hebben meer spiermassa.

sluysen

Legacy Member
al die zelfmoordjannetten de laatste tijd.. :doh:
Molt uzelf in uw eigen tijd en laat alle andere mensen met rust ipv ze te hinderen..

Tonerider

Legacy Member
de vele reclame voor vief.be (op radio nostalgie toch) terwijl die site geen totale meerwaarde heeft. Zo zijn er al duizenden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan