Rizla+
Legacy Member
JohnnyricoMC zei:En van mij. Hoe vaak ik al nonchalante fietsers bijna ongelukken heb zien veroorzaken in en rond Leuven kan ik niet meer op twee handen tellen. Op den duur zou je willen dat er ook voor fietsers een rijbewijs komt.
Leuven is idd de hel met al die fietsers. Echt letterlijk in het midden van de straat, welke dan ook... Zo het straatje tussen de grote markt en de brusselsestraat zijn er al zo belachelijk veel ongelukken daardoor gebeurd...


. Absolute kutmatch, en net nu speel ik misschien mijn beste partij van het seizoen. Wel de meest lucky goal gemaakt ooit, ik schiet en de bal ging zeker 3 meter naast, wijkt af en doelman op het verkeerde been.
.
