Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fraggie

Legacy Member
Bezig met een groot algoritme te implementeren in MATLAB, na 5 weken test werk gebruiken we echte data. Blijkt nu dat we 61uur rekenkracht nodig hebben (i5 760 @ 3.2GHz). Na veel optimalisatie heb ik het werk naar 4uur voorbereiding en 4uur bewerkingen kunnen reduceren.

Die 4uur voorbereiding is net klaar, ik wil de variabelen opslaan, zodat ik ze de volgende keer kan importeren -> crash. Oh god........

boozeke

Legacy Member
sluysen zei:
al die zelfmoordjannetten de laatste tijd.. :doh:
Molt uzelf in uw eigen tijd en laat alle andere mensen met rust ipv ze te hinderen..
Daar hebt ge een verdomd goe punt!

ng

Legacy Member
Fraggie zei:
Bezig met een groot algoritme te implementeren in MATLAB, na 5 weken test werk gebruiken we echte data. Blijkt nu dat we 61uur rekenkracht nodig hebben (i5 760 @ 3.2GHz). Na veel optimalisatie heb ik het werk naar 4uur voorbereiding en 4uur bewerkingen kunnen reduceren.

Die 4uur voorbereiding is net klaar, ik wil de variabelen opslaan, zodat ik ze de volgende keer kan importeren -> crash. Oh god........

Dan zou ne mens al eens stevig vloeken zeker?


Nieuwe dag, nieuwe ambras met de moeder. Nu mag ik mij al niet negatief uitlaten tegenover haar in het bijzijn van vreemden.
Die vreemde is mijn grootmoeder, de negatieve uitlating is zeggen dat haar bewering niet klopt.
En dit allemaal nadat mijn grootmoeder vroeg wat twitter was. Wat dan dankzij mijn moeder overging in facebook dat niet goed is want iedereen kan zomaar alles van u zien.

glashelder zei:
Je kan jongens en meisjes niet vergelijken op dat vlak. Of heb jij borsten, vrouwelijke (bredere) heupen, een vrouwenkont? Je kan niet zeggen X kg bij X lengte is dik bij een jongen DUS zal dat ook wel bij een meisje zo zijn.

Ik had het overigens niet over of ze dik zou zijn in de modellenwereld, maar in real life.

Vrouwelijke heupen en vrouwelijke kont. Oh boy.

Karre

Legacy Member
Iedere keer ik met de auto rij en mijn mama rijdt mee heb ik de neiging om te stoppen en te zeggen van: Als je toch alles beter weet, rij jij dan. Dat zit constant te zagen dat ik trager moet rijden terwijl ik mij perfect aan de verkeersregels hou en zij ze gewoon niet kent. Bijvoorbeeld daarnet zat ze weeral te zagen dat ik te snel reed omdat ik 90 reed want er zou een bord van 70 gestaan hebben. Ja, dat stond er inderdaad maar ondertussen waren we wel al een kruispunt gepasseerd. Of plots mij schrik doen aanjagen dat ik tegen iemand zou oprijden wanneer iemand bij wijze van spreken een kilometer ver aan het afremmen ja. Ja mama, ik zie dat wel hoor. En zo is dat altijd en sinds dat ongeluk zelfs nog extremer. Nee, ik heb dat autoongeluk niet gekregen door roekeloos rijgedrag en ik rij nog altijd even voorzichtig als voordien. Dat autoongeluk was een jammere zaak van ik die verschoot omdat er plots een hond voor me opdook. Die zou u nog maar een ongeluk doen krijgen :sop:

Xagneto

Legacy Member
Hipster begon zonet tegen mij te discussieren over die occupy wall street janetten

ng

Legacy Member
Karre zei:
Iedere keer ik met de auto rij en mijn mama rijdt mee heb ik de neiging om te stoppen en te zeggen van: Als je toch alles beter weet, rij jij dan. Dat zit constant te zagen dat ik trager moet rijden terwijl ik mij perfect aan de verkeersregels hou en zij ze gewoon niet kent. Bijvoorbeeld daarnet zat ze weeral te zagen dat ik te snel reed omdat ik 90 reed want er zou een bord van 70 gestaan hebben. Ja, dat stond er inderdaad maar ondertussen waren we wel al een kruispunt gepasseerd. Of plots mij schrik doen aanjagen dat ik tegen iemand zou oprijden wanneer iemand bij wijze van spreken een kilometer ver aan het afremmen ja. Ja mama, ik zie dat wel hoor. En zo is dat altijd en sinds dat ongeluk zelfs nog extremer. Nee, ik heb dat autoongeluk niet gekregen door roekeloos rijgedrag en ik rij nog altijd even voorzichtig als voordien. Dat autoongeluk was een jammere zaak van ik die verschoot omdat er plots een hond voor me opdook. Die zou u nog maar een ongeluk doen krijgen :sop:

Waarom klinkt dit zo bekend? :unsure:

Rizla+

Legacy Member
Ik krijg echt met de dag meer goesting om alles wat met computers te maken heeft buiten te smijten, zo'n miserie!

Morrissey

Legacy Member
Vrij zwaar verloren met de zaalvoetbal, 9-2 :s. Absolute kutmatch, en net nu speel ik misschien mijn beste partij van het seizoen. Wel de meest lucky goal gemaakt ooit, ik schiet en de bal ging zeker 3 meter naast, wijkt af en doelman op het verkeerde been.

En op de koop toe, ik HAAT fietsers.

Ik ga hiernet naar huis, ik rij op een baan en zo goed als alles moeten dichtsmijten omdat een koppel (rond de 40) van LINKS komen. Klik: Denk de camion weg, maar ik kwam zo afgereden. Het was donker, 2 fietsers met kind, komen zonder kijken uit die straat links. Als ik 3 seconden vroeger kwam, had ik die meegeschept en ik durf niet aan de gevolgen denken. Die fietser stopt, en wordt dan nog kwaad op mij ook. Ik reed 40 per uur waar ik 50 mag, hij komt van links zonder te kijken, en dan heeft die nog de arrogantie om de schuld op mij af te schuiven. Stomme kutfietsers die de verkeersregels niet kennen :sop:.

themummy123

Legacy Member
Morrissey zei:
Vrij zwaar verloren met de zaalvoetbal, 9-2 :s. Absolute kutmatch, en net nu speel ik misschien mijn beste partij van het seizoen. Wel de meest lucky goal gemaakt ooit, ik schiet en de bal ging zeker 3 meter naast, wijkt af en doelman op het verkeerde been.

En op de koop toe, ik HAAT fietsers.

Ik ga hiernet naar huis, ik rij op een baan en zo goed als alles moeten dichtsmijten omdat een koppel (rond de 40) van LINKS komen. Klik: Denk de camion weg, maar ik kwam zo afgereden. Het was donker, 2 fietsers met kind, komen zonder kijken uit die straat links. Als ik 3 seconden vroeger kwam, had ik die meegeschept en ik durf niet aan de gevolgen denken. Die fietser stopt, en wordt dan nog kwaad op mij ook. Ik reed 40 per uur waar ik 50 mag, hij komt van links zonder te kijken, en dan heeft die nog de arrogantie om de schuld op mij af te schuiven. Stomme kutfietsers die de verkeersregels niet kennen :sop:.
kutfietsers!! hear hear. Repke

JohnnyricoMC

Legacy Member
Karre zei:
En eentje van mij ook.

En van mij. Hoe vaak ik al nonchalante fietsers bijna ongelukken heb zien veroorzaken in en rond Leuven kan ik niet meer op twee handen tellen. Op den duur zou je willen dat er ook voor fietsers een rijbewijs komt.

Tha_nOn

Legacy Member
Dreetn zei:
Nee ik kijk niet naar BMI, ik kijk naar mezelf, een paar jaar geleden. Toen woog ik net geen 70kg bij 1m88 (jongen). Was wel zeer mager. Daarmee dat ik dat vind.

1m66 en 68kb is 24,7 bmi, dus dat is net geen overgewicht.

mijn richtgewicht is +- 64 kg en ik ben +- 1m63 groot

ik moet er wel ongelooflijk dik uitzien!
(als ge er uzelf van wilt overtuigen, foto's zijn te vinden ze)

en ja ik zeg richtgewicht omdat ik momenteel al 2 maand cortisone neem dus der zijn wel een paar kilo'kes bij voor de moment, maar daar kan ik niet aan doen :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan