Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
Leuk uitgeweest zonder alcohol ofzo. Nadeel. Nu kan ik niet slapen van teveel cafeïne :scream:

Frado2005

Legacy Member
Wil je dan bellen naar een vluchtmaatschappij in Zaventem, kan je kiezen tussen Portugees, Engels of Frans...

Kiiilerke

Legacy Member
9lives dat 5 min moet laden om een pagina te openen terwijl de rest nog altijd even snel is :confused:

Darkseid

Legacy Member
glashelder zei:
Aangezien ze model is, zal ze niet zo klein zijn. Een gewicht van 68 kilogram is acceptabel van 1m66, dus dat zou wel meevallen, denk ik.

(Al is BMI niet heiligmakend, natuurlijk.)
lol neen. Oké die is idd veel te mager, maar 68 kg voor 1m66 is toch dik imo :p Maar hoe kan zo'n scharminkel nu winnen..

puni zei:
Portefeuille gestolen, niet toevallig door twee allochtonen.

In leuven?

Muscleduck

Legacy Member
7u 's morgens wakker zaterdag ochtend als je die week de nacht hebt gehad FUUUUU

MrKend54l

Legacy Member
KiPpIe zei:
Ok, zat daarnet op café met een vriend van mij, Philippe.
Ik zei "oei, nu ben ik toch vergeten die mail te versturen zeker?"
Hij viel volledig uit de lucht, en vroeg waar ik het over had.
Ik liet hem een berichtje zien, waarvan ik dacht dat het van hem kwam "x, Ik heb vandaag en maandag verlof. kan je een mail naar de rest sturen om hen op de hoogte te brengen?"
Hij wist mij heel snel te duiden op het feit dat dat niet van hem kwam, maar van een andere Philippe.
Ik keek, en merkte dat het van mijn chef kwam.
Deze voormiddag heb ik, in de veronderstelling dat het van die maat kwam die regelmatig verkeerdelijk een berichtje naar mij stuurt, geantwoord "Ok, schat, is goe, komt in orde."

Mijn chef is homo, en zal nu die boodschap waarschijnlijk best wel vreemd gevonden hebben.

FML.

Hahahaha xD geweldig xD

Huasheng

Legacy Member
Darkseid zei:
Voor een meiske van 1m66? Die van op de foto weegt wrs nog geen 50kg. Voor in een modellenwereld is dat imo toch teveel die 68kg ze :)
Die op de foto zal ook wel groter zijn dan 1m66. Modellen zijn meestal rond 1m80, en dan is 'nog geen 50kg' véél te weinig.
68kg voor 1m66 is niet dik imo.

Dreetn

Legacy Member
nivekii zei:
Als ge puur naar BMI kijkt heeft ze een waarde van <25, dus niet te dik, eerder volstrekt normaal.

Nee ik kijk niet naar BMI, ik kijk naar mezelf, een paar jaar geleden. Toen woog ik net geen 70kg bij 1m88 (jongen). Was wel zeer mager. Daarmee dat ik dat vind.

1m66 en 68kb is 24,7 bmi, dus dat is net geen overgewicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan