Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KiPpIe zei:
Nu zal het wel een beetje laat zijn.![]()
?therapy? zei:Wat een fucked up avondje uitzoals gewoonlijk natuurlijk. pfft

lol neen. Oké die is idd veel te mager, maar 68 kg voor 1m66 is toch dik imoglashelder zei:Aangezien ze model is, zal ze niet zo klein zijn. Een gewicht van 68 kilogram is acceptabel van 1m66, dus dat zou wel meevallen, denk ik.
(Al is BMI niet heiligmakend, natuurlijk.)
Maar hoe kan zo'n scharminkel nu winnen..puni zei:Portefeuille gestolen, niet toevallig door twee allochtonen.
WTFDarkseid zei:lol neen. Oké die is idd veel te mager, maar 68 kg voor 1m66 is toch dik imoMaar hoe kan zo'n scharminkel nu winnen..

Huasheng zei:

puni zei:Portefeuille gestolen, niet toevallig door twee allochtonen.

KiPpIe zei:Ok, zat daarnet op café met een vriend van mij, Philippe.
Ik zei "oei, nu ben ik toch vergeten die mail te versturen zeker?"
Hij viel volledig uit de lucht, en vroeg waar ik het over had.
Ik liet hem een berichtje zien, waarvan ik dacht dat het van hem kwam "x, Ik heb vandaag en maandag verlof. kan je een mail naar de rest sturen om hen op de hoogte te brengen?"
Hij wist mij heel snel te duiden op het feit dat dat niet van hem kwam, maar van een andere Philippe.
Ik keek, en merkte dat het van mijn chef kwam.
Deze voormiddag heb ik, in de veronderstelling dat het van die maat kwam die regelmatig verkeerdelijk een berichtje naar mij stuurt, geantwoord "Ok, schat, is goe, komt in orde."
Mijn chef is homo, en zal nu die boodschap waarschijnlijk best wel vreemd gevonden hebben.
FML.
Die op de foto zal ook wel groter zijn dan 1m66. Modellen zijn meestal rond 1m80, en dan is 'nog geen 50kg' véél te weinig.Darkseid zei:Voor een meiske van 1m66? Die van op de foto weegt wrs nog geen 50kg. Voor in een modellenwereld is dat imo toch teveel die 68kg ze![]()
Darkseid zei:In leuven?
Pariah zei:hopelijk neemt niemand hier aanstoot aan![]()
Nope!Dreetn zei:Een meisje van 1m66 en bijna 70kg niet dik?![]()
Dreetn zei:Een meisje van 1m66 en bijna 70kg niet dik?![]()
nivekii zei:Als ge puur naar BMI kijkt heeft ze een waarde van <25, dus niet te dik, eerder volstrekt normaal.